Miten suhtaudutte siihen että Tesla M3 painaa 23 kg enemmän kuin fakuu Skoda superb?
Onko jänskää? Merkittävästi suurempi teiden kulutus?
Kommentit (16)
[Pilkallista naurua, kohteena luuseri ap!]
Eihän se auton paino mitään ratkaise, vaan kokonaispaino kuormineen. Naapurin läski persuperhe läskine koirineen painaa vanhan jenkkilinttansa kera tuplaten, mitä minä hyvässä kuosissa oleva sporttinen nainen sähköautoni kera.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se auton paino mitään ratkaise, vaan kokonaispaino kuormineen. Naapurin läski persuperhe läskine koirineen painaa vanhan jenkkilinttansa kera tuplaten, mitä minä hyvässä kuosissa oleva sporttinen nainen sähköautoni kera.
kateellisen lapsettoman ulinaa
Miten suhtaudun että naapurin irma painaa 30kg enemmän kuin vaimoni? En mitenkään, koska ei kiinnosta
Teslan huonoin ja ruostuvin malli ja volkkarin laaduntarkkailussa hylätyistä osista baltiassa kasattu autonkaltainen. Ei kummallekin.
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudun että naapurin irma painaa 30kg enemmän kuin vaimoni? En mitenkään, koska ei kiinnosta
Miten suhtaudut siihen että jynkytän menemään naapurin Irmaasi tämän tästä, koska rehevät rubensilaiset naiset kiihottavat minua.
Toenperrään jännä. On se kyllä jännä, no huhhuh.
Ihan yks lysti. En ole ostamassa kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vika skodassa on automiäs?
Teslamiäs oli ennen sodamiäs.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa fakuu?
Siinäpä sitä onkin persereiällä miettimistä.
Onko suhtauduttu?