Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v. ja seksuaalisuus täysin hukassa

Vierailija
14.03.2025 |

Olen pitkässä, enkä niin loistavassa parisuhteessa. Turvallista, mutta tylsää ja puoliso "ukkoontunut" aika vahvasti. 

Haluaisin haluta, mutta en halua sitten millään, häntä. Haluan vieraita, nuorempia miehiä. Näen unia harrastamassa nautinnollista, hurjaakin seksiä esim. jonkun julkkiksen kanssa.

Itse olen ihan hyvännäköinen, normaalipainoinen mamma. Lapsia, alaikäisiä ei enää kotona asustele. 

Baarissa törmäsin 40v. kutsuvaan mieheen, mutta en haluaisi pettää kuitenkaan. Masturboin n. kerran viikossa aikuisviihteen avulla ja näin tyydytän seksuaaliset haluni. Siistiä ja nopeaa. Mutta kaipaisin läheisyyttä, intohimoa.

Mikä avuksi nyt? Miten löytää liekki vielä oman ukon kanssa? Vai laitetaanko lusikat jakoon ja saalistamaan. Kyllähän noita löytyy, netistä, baarista, vaikka mistä.

Mutta en kuitenkaan ole vahvasti seksuaalinen ihminen, ollut koskaan. Kaipaan vain toisinaan intohimoa ja sitä, että joku haluaisi minua. Irtosuhteet ei ole mun juttu. 

Onko kokemuksia vastaavasta ja mikä olisi lääke tähän? 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat kaivata enemmän sitä henkistä puolta, että joku osoittaisi sinulle halua ja kiinnostusta. Mahdollinen seksi olisi sitten vain kirsikka kakun päälle.

Oletko puhunut asiasta miehellesi ihan tosissaan? Ihan istuttanut alas, eikä vain tiuskimalla takaisin tai ohimennen toteamalla jotakin?

Miehenä emme monesti ymmärrä miten vakavasta asiasta on kyse, ellei sitä selitetä meille ihan selkeästi. Emme ole kovin herkkiä miettimään esimerkiksi eroamista(kuten naiset vaikuttavat olevan), vaan satunnaisesta ärhentelystä huolimatta uskomme aina että se kuuluu asiaan pitkässä liitossa eikä tässä mitään ihmeellistä ole.

Anteeksi mutta miksi helvetissä maho mummo haluaa, että joku haluaisi siittää hänet? Kuulostaa joltain psykoosisairaudelta jos ei pysty adaptoitumaan ikänsä muutoksiin. Kuin teini joka lässyttäisi ja käyttäisi vaippoja, jotta äiti taputtaisi pepulle. Sairasta tuo on.

Vierailija
22/74 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👋 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä steroidit ovat?

Vierailija
24/74 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?

Sulla vissiin haisoo torvelo. 

Vierailija
25/74 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote, AP :

-"Vai laitetaanko lusikat jakoon ja saalistamaan. Kyllähän noita löytyy, netistä, baarista, vaikka mistä."

On se vaan helppoa naisille, toivotan kaikkea hyvää ja onnea ja terveyttä.

Koita vielä jos pystyisitte Ukon kanssa tekemään jotain tervettä ja järkevää yhteistä tekemistä, joka lähentäisi teitä, eikä sen tarvitsisi olla edes sellaista joka myös sinua kiinnostaa, kunhan näet sen yhdessä tekemisen ilon Ukkosi käytöksessä....oli se sitten vaikka Auto ajelua tms äijien hommaa...

Vierailija
26/74 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vaihtaa miehiä. Mulla loppui täysin seksihalut jo esivaihdevuosissa jossain 42 v paikkeilla, mies taas tulee entistä seksihullummaksi vuosi vuodelta vaikka on mua 8 vuotta vanhempi. Olen vaan antanut ikään kuin kotityönä, mutta kieltämättä nykyään jo vähän ahdistaa, kun huomaan että taas mies haluaa.

Vierailija
27/74 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele sen miehen kanssa. Jos et koe, että suhde on korjaamisen arvoinen niin miksi tuhlaat teidän molempien aikaa. Jos hän katsoo liikaa prnoa niin se on ehdoton turn-off ja kannattaa lätkäistä pöytään tutkimukset sen tuhoisista vaikutuksista fyysisyydelle, henkisyydelle ja aivojen dopamiinireseptoreille. Itsetyydytyksessä mielikuvitus on paras vaihtoehto. 

Vierailija
28/74 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat kaivata enemmän sitä henkistä puolta, että joku osoittaisi sinulle halua ja kiinnostusta. Mahdollinen seksi olisi sitten vain kirsikka kakun päälle.

Oletko puhunut asiasta miehellesi ihan tosissaan? Ihan istuttanut alas, eikä vain tiuskimalla takaisin tai ohimennen toteamalla jotakin?

Miehenä emme monesti ymmärrä miten vakavasta asiasta on kyse, ellei sitä selitetä meille ihan selkeästi. Emme ole kovin herkkiä miettimään esimerkiksi eroamista(kuten naiset vaikuttavat olevan), vaan satunnaisesta ärhentelystä huolimatta uskomme aina että se kuuluu asiaan pitkässä liitossa eikä tässä mitään ihmeellistä ole.

Anteeksi mutta miksi helvetissä maho mummo haluaa, että joku haluaisi siittää hänet? Kuulostaa joltain psykoosisairaudelta jos ei pysty adaptoitumaan ikänsä muutoksiin. Kuin teini joka lässyttäisi ja käyttäisi vaippoja, jotta äiti taputtaisi

Ei kai tässä siittämisestä ole kukaan mitään puhunut, mitä oikein sekoilet? Oletko itse harrastanut seksiä pelkästään siittämistarkoituksessa?

Vierailija
29/74 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olemme puhuneet, tiuskimatta asiasta. Häntä kuulema kiinnostaa, mutta ei hirveästi osoita sitä. Humalassa ehkä ja sitten peli ei toimikkaan ja tulee pettymys.

Hän oli komea, salskea mies. Intohimoinen ja hyvä rakastaja. Liikaa juomaa, tupakkaa ja sitten homma ei enää luistakkaan.

Itse olen ollut aina normaalipainoinen, hyvännäköinen, itsestään huolehtiva nainen. Ok, olen saanut painoa lisää viime vuosina n. 5kg. Mutta ei pitäisi olla ongelma, jos mies painaa 100kg.

Vaikea tilanne.

Ap

Siinäpä se taitaa sitten ollakin, ei vehkeet enää tahdo toimia kuten nuorena ja häpeää ja pelkää sitä tilannetta. Ja sen pelkääminen vasta sitä aiheuttaakin, se on paskamainen kierre.

Mutta siihen löytyy konsteja. Jos on vastahakoinen menemään lääkäriin, voi kokeilla vaikka penisrengasta. Toimii yllättävän hyvin ja on simppeli kapistus.

Ja ennen kaikkea täytyy luoda kiireetön ja lempeä tila miehelle jos lähtee näitä yrityksiä tekemään. Jos teillä vielä rakkautta on, niin se saa näkyä siinäkin.

Vierailija
30/74 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapian paikka? Nythän just olisi hyvä hetki opetella uusia seksijuttuja, kaikessa ei tarvitse erektiotakaan. Kyllä mies osaa tyydyttää naisen muutenkin. Mies ei ehkä ole rohjennut tutkia seksuaalisuutensa eri puolia ja jumittaa mahdollisessa erektio-ongelmassa. 

Itsellä tosin ikää vasta 47 vuotta mutta olen seksuaalisempi kuin koskaan. Vähän hymähdin tuolle kerran viikossa jutulle, minulla on päiviä että masturboin 3 tai 4 kertaa kun koko ajan tekee mieli. Miesystävä hankki kivoja leluja ja auttaa niiden kanssa jos hän ei itse jaksa muuten urakoida. 

Sekin voi jo auttaa, että uusit alusvaatelaatikon sisällön ja vaihdat vähän tyyliä. Uutta huulipunaa, uusi satiiniaamutakki, hiuksiin vaikka uusi väri. Voi olla että mieskin herää horteestaan kun tajuaa mitä on tarjolla. Tämä on nyt just se ikä ja elämänvaihe kun seksistä on hyvä nauttia! 

Vierailija
31/74 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukassa on aloittajamamma 50v. Onko makuuhuoneesi seinät täynnä julkkisten kuvia, joiden kanssa sitten unessa harrastat hurjaa seksiä.

Vierailija
32/74 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi. Vaikea edes kuvitella, miten tuossa iässä pitäisi vielä jaksaa naida, kun jo nyt se on kotitöistä tylsin. Mieluummin vaikka tiskaan käsin. 

N25

Vierailija
33/74 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Mieheni on muutaman vuoden itseäni vanhempi. Mutta nyt muutaman vuoden käyttäytynyt, kuin vanha äreä ukko. Ei enää pidä huolta itsestään, peseytyminen, vaatteet jne. Eikä hänkään enää osoita oikein seksuaalista haluaan. 

Tiedän, miesten vaihdevuodet. Olen puhunut hänelle asiasta. Lääkäriin ei suostu. Harmittaa kadottaa noin hyvä mies. Mutta eipä sitä väkisinkään lääkäriin viedä  

Kyllä tässä nyt alkaa ruoho vihertämään aidan toisella puolella...

Ap

Testot alhaalla. Itse olin vastaava äreä ukko. Väsytti ja vitutti. Sain hormonihoidon ja taas elämä (ja seksi) maistuu. Ja vaimo kiittää.

Vierailija
34/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehillä yleisesti ottaen joku vastustus tällaista ihan normaaliin terveydenhoitoon kuuluvaa asiaa kohtaan? Siis kai sitä nyt itsellekin tulee mieleen että onpa aika paska olo koko ajan, että auttaisko jokin, ja olisi vaan tyytyväinen että löytyy lääke mikä auttaa? Onko tässä jotain ennakkoluuloja mitkä estävät miehiä hoitamasta itseään?

Tuntuu niin hassulta kun luulisi että testosteroni olisi sellainen aine mitä miehet haluaisi mielellään syödä. Että miksei hae reseptiä saman tien kun alkaa keski-iässä fiilikset kadota. 

Vierailija
35/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Mieheni on muutaman vuoden itseäni vanhempi. Mutta nyt muutaman vuoden käyttäytynyt, kuin vanha äreä ukko. Ei enää pidä huolta itsestään, peseytyminen, vaatteet jne. Eikä hänkään enää osoita oikein seksuaalista haluaan. 

Tiedän, miesten vaihdevuodet. Olen puhunut hänelle asiasta. Lääkäriin ei suostu. Harmittaa kadottaa noin hyvä mies. Mutta eipä sitä väkisinkään lääkäriin viedä  

Kyllä tässä nyt alkaa ruoho vihertämään aidan toisella puolella...

Ap

Höpsis, ei naiset miestä tarvitse mihinkään. Jätä se sika.

Vierailija
36/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariterapian paikka? Nythän just olisi hyvä hetki opetella uusia seksijuttuja, kaikessa ei tarvitse erektiotakaan. Kyllä mies osaa tyydyttää naisen muutenkin. Mies ei ehkä ole rohjennut tutkia seksuaalisuutensa eri puolia ja jumittaa mahdollisessa erektio-ongelmassa. 

Itsellä tosin ikää vasta 47 vuotta mutta olen seksuaalisempi kuin koskaan. Vähän hymähdin tuolle kerran viikossa jutulle, minulla on päiviä että masturboin 3 tai 4 kertaa kun koko ajan tekee mieli. Miesystävä hankki kivoja leluja ja auttaa niiden kanssa jos hän ei itse jaksa muuten urakoida. 

Sekin voi jo auttaa, että uusit alusvaatelaatikon sisällön ja vaihdat vähän tyyliä. Uutta huulipunaa, uusi satiiniaamutakki, hiuksiin vaikka uusi väri. Voi olla että mieskin herää horteestaan kun tajuaa mitä on tarjolla. Tämä on nyt just se ikä ja elämänvaihe kun seksistä on hyvä nauttia! 

Etkö nuku tai ole töissä vai miten riittää aika runkkailla 4 kertaa päivässä? Vai laukeatko prematuuristi?

Vierailija
37/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
38/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tkö nuku tai ole töissä vai miten riittää aika runkkailla 4 kertaa päivässä? Vai laukeatko prematuuristi?"

Herään yleensä 5 aikaan aamulla. Siinä herätyskelloa torkuttaessa ehtii yhden kierroksen. Toisen kierroksen sitten kun on syönyt aamupalaa ja on vaihtamassa päivävaatteita päälle. Illalla sitten kun tulee kotiin ja vaihtaa kotivaatteet ja neljäs kerta nukkkumaan mennessä. Tätä mä just meinaan, nyt melkein viiskymppisenä on ihan valtavat halut, saan orgasmin puolessa minuutissa jos haluan, toki joskus kiva pitkittää. Miehen kanssa ollessa toki haluaa pitkittää tilannetta mahdollisimman kauan. Mutta ikinä en ole saanut näin järisyttäviä orkkuja, näin helposti ja näin usein. 

Joten tsemppiä vaan aloittajalle, kaikenlaista kivaa on tulossa elämään kun saat oikean vaihteen päälle. Elämä on parempaa kuin koskaan! 

Vierailija
39/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun pikkupissiksillä ripsiliima syövyttänyt tai siideri liuottanut aivot, kun luulevat että elämä loppuu viiskymppisenä :D

Vierailija
40/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on seksissä yli 40v naisen kanssa? Se on kuin heittäisi vettä jäähtyneelle kiukaalle. Eikö tuon ikäisen naisen kuuluisi keskittyä  kutomaan sukkia lapsenlapsille ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi