Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v. ja seksuaalisuus täysin hukassa

Vierailija
14.03.2025 |

Olen pitkässä, enkä niin loistavassa parisuhteessa. Turvallista, mutta tylsää ja puoliso "ukkoontunut" aika vahvasti. 

Haluaisin haluta, mutta en halua sitten millään, häntä. Haluan vieraita, nuorempia miehiä. Näen unia harrastamassa nautinnollista, hurjaakin seksiä esim. jonkun julkkiksen kanssa.

Itse olen ihan hyvännäköinen, normaalipainoinen mamma. Lapsia, alaikäisiä ei enää kotona asustele. 

Baarissa törmäsin 40v. kutsuvaan mieheen, mutta en haluaisi pettää kuitenkaan. Masturboin n. kerran viikossa aikuisviihteen avulla ja näin tyydytän seksuaaliset haluni. Siistiä ja nopeaa. Mutta kaipaisin läheisyyttä, intohimoa.

Mikä avuksi nyt? Miten löytää liekki vielä oman ukon kanssa? Vai laitetaanko lusikat jakoon ja saalistamaan. Kyllähän noita löytyy, netistä, baarista, vaikka mistä.

Mutta en kuitenkaan ole vahvasti seksuaalinen ihminen, ollut koskaan. Kaipaan vain toisinaan intohimoa ja sitä, että joku haluaisi minua. Irtosuhteet ei ole mun juttu. 

Onko kokemuksia vastaavasta ja mikä olisi lääke tähän? 

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä yleisesti ottaen joku vastustus tällaista ihan normaaliin terveydenhoitoon kuuluvaa asiaa kohtaan? Siis kai sitä nyt itsellekin tulee mieleen että onpa aika paska olo koko ajan, että auttaisko jokin, ja olisi vaan tyytyväinen että löytyy lääke mikä auttaa? Onko tässä jotain ennakkoluuloja mitkä estävät miehiä hoitamasta itseään?

Tuntuu niin hassulta kun luulisi että testosteroni olisi sellainen aine mitä miehet haluaisi mielellään syödä. Että miksei hae reseptiä saman tien kun alkaa keski-iässä fiilikset kadota. 

Ei kukaan halua testosteronia käyttää, sehän on kaiken pahan alku ja juuri. Tuhoaa elimistön ja pään. Ei naisetkaan halua olla missään tekemisissä jonkun hormonihirviön kanssa.

Vierailija
42/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Meillä ongelma on miehen mielialalääkkeet. Itse näin 42-vuotiaana haluaisin enemmän kuin koskaan. Saapa nähdä miten tässä käy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten seksuaalisuus on huipussaan paljon vanhempana kuin miesten ja vaihdevuosi-iässä siitä saatava nautinto syvenee, vaikka halukkuus voi vähentyä. Ei siis ihme, että tekee unelmoit nuoremmista miehistä, jotka ovat seksuaalisuuden suhteen samassa tilanteessa kuin sinä itse.

Kysymys on nyt vain siitä, onko seksi se tärkein juttu parisuhteessa ja elämässä yleensä. Jos on, niin sitten ne lusikat jakoon ja baanalle. Jossain vaiheessa voi tietysti käydä niin, että se oma halukkuus laskee nopeammin kuin nuoren miehen, jolloin itse joutuu jätetyksi. Ei sellaisen vuoksi ainakaan kannata muuten hyvää nykyistä parisuhdetta pilata

Vierailija
44/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi tylsältä tilanteelta. Itselläni on suunnilleen oman ikäinen mies, joka urheilee paljon ja jolla todellakin on halut tallella! Luulin hölmöyksissäni nuorena, että joskus 50-vuotiaana seksi lakkaa kiinnostamasta, mutta ei todellakaan! Olemme aktiivisesti pitäneet liekkiä yllä, eli ei ole ollut mitään taukoja, seksiä on joka viikko. Nykyään kerran viikossa, ellei olla jossain hotellireissulla. Meillä on paljon kaikkia leluja ja mieheni on taitava ja kekseliäs sängyssä. Nautin seksistä ja saan aika helposti. Uskon, että tämä on yksi onnellisen suhteen kulmakivistä. Käytän hormonivalmisteita, etteivät paikat kuivu.

Vierailija
45/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun pikkupissiksillä ripsiliima syövyttänyt tai siideri liuottanut aivot, kun luulevat että elämä loppuu viiskymppisenä :D

Joo siltä se vähän vaikuttaa. Seksi on parasta just nyt kun ei tarvitse enää jännittää raskaaksi tulemista. Voi ilmaista itseään vapautuneesti, kokeilla kaikenlaista uutta ja elää täysillä. En ollut edes tajunnut miten paljon se raskaaksi tulemisen vaara rajoitti seksielämää aiemmin. Nyt voi ottaa kaiken irti, miesystävä on taitava rakastaja ja avoin kaikenlaiselle. Ties vaikka lähdetään seksibileisiin yhdessä!

Vierailija
46/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne..laitetaan liekki roihuamaan..

Vierailija
47/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Mieheni on muutaman vuoden itseäni vanhempi. Mutta nyt muutaman vuoden käyttäytynyt, kuin vanha äreä ukko. Ei enää pidä huolta itsestään, peseytyminen, vaatteet jne. Eikä hänkään enää osoita oikein seksuaalista haluaan. 

Tiedän, miesten vaihdevuodet. Olen puhunut hänelle asiasta. Lääkäriin ei suostu. Harmittaa kadottaa noin hyvä mies. Mutta eipä sitä väkisinkään lääkäriin viedä  

Kyllä tässä nyt alkaa ruoho vihertämään aidan toisella puolella...

Ap

No, voi voi! Mitäs menit ottamaan itseään vanhemman miehen. Ette te naiset sitten ikinä opi, että miehet vanhenevat teitä nopeammin.

Vierailija
48/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea puumaksi...ongelma poistuu

Vierailija
49/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Mieheni on muutaman vuoden itseäni vanhempi. Mutta nyt muutaman vuoden käyttäytynyt, kuin vanha äreä ukko. Ei enää pidä huolta itsestään, peseytyminen, vaatteet jne. Eikä hänkään enää osoita oikein seksuaalista haluaan. 

Tiedän, miesten vaihdevuodet. Olen puhunut hänelle asiasta. Lääkäriin ei suostu. Harmittaa kadottaa noin hyvä mies. Mutta eipä sitä väkisinkään lääkäriin viedä  

Kyllä tässä nyt alkaa ruoho vihertämään aidan toisella puolella...

Ap

No, voi voi! Mitäs menit ottamaan itseään vanhemman miehen. Ette te naiset sitten ikinä opi, että miehet vanhenevat teitä nopeammin.

Vanhapiika ulisee jälleen.

Vierailija
50/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä yleisesti ottaen joku vastustus tällaista ihan normaaliin terveydenhoitoon kuuluvaa asiaa kohtaan? Siis kai sitä nyt itsellekin tulee mieleen että onpa aika paska olo koko ajan, että auttaisko jokin, ja olisi vaan tyytyväinen että löytyy lääke mikä auttaa? Onko tässä jotain ennakkoluuloja mitkä estävät miehiä hoitamasta itseään?

Tuntuu niin hassulta kun luulisi että testosteroni olisi sellainen aine mitä miehet haluaisi mielellään syödä. Että miksei hae reseptiä saman tien kun alkaa keski-iässä fiilikset kadota. 

Ei kukaan halua testosteronia käyttää, sehän on kaiken pahan alku ja juuri. Tuhoaa elimistön ja pään. Ei naisetkaan halua olla missään tekemisissä jonkun hormonihirviön kanssa.

Mutta eikös tää ole ihan eri asia? Siinähän ei ole mitään järkeä että nuori mies vetää testoa yli todellisen tarpeen vaikkei oikeasti tarvitsisi. Mutta keski-ikäinen mies voi oikeasti tarvita pientä lisää, se on ihan normaalia. Ja jos lääkettä syö tarpeeseen niin se on turvallista käyttää. Muutenkin taitaa olla vähän eri lääkevalmisteita nämä mitä keski-ikäisille myydään kuin ne mitä jotkut bodarit mitkälie vetää steroidien ohella. Eihän estrogeeniakaan kannata syödä jos ei tarvitse! 

Vierailija
51/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä pakko täällä on henkilökohtaisia seksi ongelmia vatvoo kun ei niihin kukaan muu voi vaikuttaa mitenkään.

Menkää lääkäriin hakemaan sellainen pilleri joka joka poistaa alapää pakotukset. Ei tarvi käydä vieraissa ja valittaa.

Vierailija
52/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikä näkyy naisissa enemmän kuin miehissä useista biologisista syistä. Yksi merkittävimmistä syistä on hormonaalinen ero. Naisilla estrogeenit ja progesteroni vaikuttavat ihon rakenteeseen ja sen joustavuuteen. Vaihdevuodet, jotka tapahtuvat yleensä 40-50-vuotiaana, johtavat estrogeenitason laskuun, mikä aiheuttaa ihon kuivumista, ohenemista ja ryppyjen muodostumista.

Miehillä testosteroni vaikuttaa myös ihoon, mutta sen tason lasku on yleensä asteellisempaa ja tapahtuu useimmiten vanhemmalla iällä." 

Peukuttamalla voi onneksi muuttaa todellisuutta itselleen miellyttävämmäksi. 

Vierailija
53/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olemme puhuneet, tiuskimatta asiasta. Häntä kuulema kiinnostaa, mutta ei hirveästi osoita sitä. Humalassa ehkä ja sitten peli ei toimikkaan ja tulee pettymys.

Hän oli komea, salskea mies. Intohimoinen ja hyvä rakastaja. Liikaa juomaa, tupakkaa ja sitten homma ei enää luistakkaan.

Itse olen ollut aina normaalipainoinen, hyvännäköinen, itsestään huolehtiva nainen. Ok, olen saanut painoa lisää viime vuosina n. 5kg. Mutta ei pitäisi olla ongelma, jos mies painaa 100kg.

Vaikea tilanne.

Ap

Miehesi on aika tyhmä jos ei tajua ettei sinua kiinnosta seksi jos sitä on tarjolla vain silloin kun mies on kännissä. Ja jos hän ei huolehdi hygieniastaan! Seksi ei ole ihmissuhteessa mikään muusta elämästä irrallinen asia. Se liittyy yleiseen hyvinvointiin ja välittämiseen, sekä tunteeseen että tuo toinenkin välittää. Olisiko kyse siitä että henkisellä puolellakaan ei suju? Onko teillä läheisyyttä, yhteistä jutunjuurta, yhdessä viihtymistä? 

Vierailija
54/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olemme puhuneet, tiuskimatta asiasta. Häntä kuulema kiinnostaa, mutta ei hirveästi osoita sitä. Humalassa ehkä ja sitten peli ei toimikkaan ja tulee pettymys.

Hän oli komea, salskea mies. Intohimoinen ja hyvä rakastaja. Liikaa juomaa, tupakkaa ja sitten homma ei enää luistakkaan.

Itse olen ollut aina normaalipainoinen, hyvännäköinen, itsestään huolehtiva nainen. Ok, olen saanut painoa lisää viime vuosina n. 5kg. Mutta ei pitäisi olla ongelma, jos mies painaa 100kg.

Vaikea tilanne.

Ap

Miehesi on aika tyhmä jos ei tajua ettei sinua kiinnosta seksi jos sitä on tarjolla vain silloin kun mies on kännissä. Ja jos hän ei huolehdi hygieniastaan! Seksi ei ole ihmissuhteessa mikään muusta elämästä irrallinen asia. Se liittyy yleiseen hyvinvointiin ja välittämiseen, sekä tunteeseen että tuo toinenkin välittää. Olisiko kyse siitä että he

Jos seksi kiinnostaa ainoastaan kännissä niin siellä voi hyvinkin olla joku henkinen blokki päällä. Ehkä liittyy keski-iän kriisiin tms ja pitäisi päästä puhumaan auki. Voi olla jotain jännitystä tai hermoilua, mutta todella harmi jos niitä ei pääse käsittelemään pois koska tässä olisi selvästi hyvät mahdollisuudet uuteen upeampaan aikakauteen parisuhteessa. Pariterapiaan mars ja aukomaan näitä solmuja! Solmut sinänsä ovat makuuhuoneessa kiva juttu, mutta ei pään sisäpuolella! 

Vierailija
55/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa iässä enää tarvitse halutakaan, lapset on jo tehty. Tuossa iässä naisen seksuaalisuus viimeistään sammuu, usein jo 35-vuotiaana.

Useillä heti hääkakun syömisen jälkeen.

Vierailija
56/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama asia!

Vierailija
57/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta eikös tää ole ihan eri asia? Siinähän ei ole mitään järkeä että nuori mies vetää testoa yli todellisen tarpeen vaikkei oikeasti tarvitsisi. Mutta keski-ikäinen mies voi oikeasti tarvita pientä lisää, se on ihan normaalia. Ja jos lääkettä syö tarpeeseen niin se on turvallista käyttää. Muutenkin taitaa olla vähän eri lääkevalmisteita nämä mitä keski-ikäisille myydään kuin ne mitä jotkut bodarit mitkälie vetää steroidien ohella. Eihän estrogeeniakaan kannata syödä jos ei tarvitse! "

Aivan sama asia.

Vierailija
58/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on alkanut kiukuttelemaan, koska on ihastunut toiseen. Ukko on jo lähempänä 60 kuin 50. Töiden kautta on tutustunut 15-20 vuotta nuorempaan naiseen ja purnaa nyt kotona kaikkea mahdollista kuin murkkuikäinen poika. 

Vierailija
59/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa iässä enää tarvitse halutakaan, lapset on jo tehty. Tuossa iässä naisen seksuaalisuus viimeistään sammuu, usein jo 35-vuotiaana.

😄😄 Voi sinua höpsykkää! Nythän seksi vasta parasta onkin!

Kyllä se vaihdevuosien jälkeen muuttuu hankalaksi kun paikat on kuivat ja arat. 

Liukuvoide on keksitty.

Vierailija
60/74 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan te kuolette. Sit se on ohi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi