Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harva mies osaa tyydyttää naisen?

Vierailija
14.03.2025 |

Ja miksi siitä puhuminen on palstalla tabu ja usein poistetaan koko keskustelu.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisin, mutta ei huvita.

Vielä ei ole tullut vastaan naista, joka ei olisi nauttinut suuseksin vastaanottamisesta. Palautteen perusteella olen vieläpä hyvä sen antamisessa. Se on kuitenkin suoraan sanottuna fyysisesti tosi rasittavaa puuhaa. Touhu on paljon helpompaa silloin, kun saa itse maata, ja nainen tulee kasvojen päälle, mutta kokemusperusteisesti suuri(n) osa naisista ei halua niin. Mikäli taas nainen ei ole sheivattu tai tuoksu ei ole neutraali, muuttuu touhu rasittavasta suoraan epämiellyttäväksi.

Edellä mainituista syistä naisen erikseen tyydyttäminen ei huvita muuta kuin alkuinnostuksessa. En tosin rdellytä, että naisen pitäisi olla valmis petipuuhiin minun tyydytyksen vuoksi, jos ei saa itse samaa. Siksi valitsen mielummin olla ilman seksiä. En koe jääväni mistään paitsi.

Parisuhde ilman seksiä on täysin tekemätön paikka. Seksi on se juttu, joka "hyvittää" kaikki ne parisuhteen myötä tulevat negatiiviset jutut. Jos kämppäkaveria hakisin, niin sitten mieluummin toinen mies. Koirastakin on paljon enemmän iloa kuin seksittömästä suhteesta.

Vierailija
62/72 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt tapailukumppani josta ei tarvii miettiä osaako, osaa. Hän on niin intohimoinen .

eksä ei ollut niin intohimoinen mutta teknisesti loistava ja osasi myös homman 

Minen usko sinua. Ei siihen kukaan pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin intohimoinen mies ettei ole tottakaan. Sille kelpaa muutkin naiset.

Vierailija
64/72 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies stressaa liikaa, se vaikuttaa heti.

Vierailija
65/72 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu myös miksi niin moni osaava naisen tyydyttäjä on muutoin täysi mulkku. Ei niiden kanssa seksisuhdetta kummempaa saa aikaiseksi. Tietävät osaavansa ja sitä myöten matka jatkuu seuraavan luo 

Vierailija
66/72 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni nainen suostuu tuollaisen miehen kynnysmatoksi. Täälläkin on ollut lukemattomia ketjuja, joissa valitetaan miehen vain tyhjentävän kassinsa. Mutta itsehän naiset tämän mahdollistavat. 

Vierailija
67/72 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aiettakaan siihen. Oma muna.

- reikä ja  rahapussi

Vierailija
68/72 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko naiset oikeesti kertoneet miehelle mistä pidätte ja mitä pitää tehdä.

Miksi jokaiselle miehelle pitää erikseen kertoa, että  se on klitoris josta nautinto lähtee. Eikö se jumalauta ole jo piirtynyt verkkokalvolle? Tarviiko miehen jokakerta sanoa, että juu, se on toi mun nakki tuolla housuissa, jota pitää käsitellä, ei tarvii!!!

Ja sitten kun vielä naisetkin jumalauta ymmärtäisivtä missä se g-piste sijaitsee. Niin miehellä kuin naisellakin. 

Ihan vinkkinä voi vielä kertoa, että naiset ovat erilaisia. On jopa naisia, jotka eivät tykkään olla nuoltavana. Tai jotka eivät kiihotu lainkaan rintojen hyväilystä jne. 

Ihan turha sinun on vinkua tuollaisia asioita, mitkä eivät edes pidä paikkaansa.

Vierailija
69/72 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kysymykseen on muutava vastaus. Ensinnäkin naiset voisi ihan hyvin kertoa mistä pitävät ja mistä eivät. Tässä on erittäin isoja eroja naisten välillä.

Toisekseen orgasmin näyttelevät naiset ovat isoin ongelma tuon asian kanssa. Miehet luulevat tehneensä oikein, mutta ovat olleet ihan pielessä.

Naisen tulee olla itsekin kiihkeä ja mukana seksissä. Kyllä siinä loppuu mielenkiinto, jos vain makaa selällään ja odottaa mieheltä taikoja. Ja jos on samanlainen kuin tuo yksi jankkaaja täällä, eikä ymmärrä mitään miehen haluista.

Vierailija
70/72 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n kysymykseen on muutava vastaus. Ensinnäkin naiset voisi ihan hyvin kertoa mistä pitävät ja mistä eivät. Tässä on erittäin isoja eroja naisten välillä.

Toisekseen orgasmin näyttelevät naiset ovat isoin ongelma tuon asian kanssa. Miehet luulevat tehneensä oikein, mutta ovat olleet ihan pielessä.

Naisen tulee olla itsekin kiihkeä ja mukana seksissä. Kyllä siinä loppuu mielenkiinto, jos vain makaa selällään ja odottaa mieheltä taikoja. Ja jos on samanlainen kuin tuo yksi jankkaaja täällä, eikä ymmärrä mitään miehen haluista.

+ jos halu seksiin häviää jostain syystä. Sanoisivat siitä. Minä ainakin miehenä ymmärrän ja lähetän kotiinsa. Käteen veto voittaa tylsän säälipillun.

Vierailija
71/72 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
72/72 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 'Up' 🤔 

Mielestäni täällä on jo hyviä näkökulmia tuotu esille siihen miksi *jotkut* ihmiset ovat sängyssä ihan helkkarin itsekkäitä ja miksi sängyssä itsekäs nainen harvemmin levittää tätä kurjuutta ympärilleen vs. sängyssä itsekäs mies joka aktiivisemmin niitä huonoja taitojaan törppöilee pitkin kyliä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän