Mikä teitä sekasalissa nyppii? Olen nainen ja olin äsken
kuntosalilla. Siellä sattui olemaan pelkkiä miehiä. Tajusin asian vasta pukkarissa: kaikki muut kaapit olivat auki. Sitten mietin ja tosiaan, pelkkiä miehiähän siellä oli ollut. Ei kyllä häirinnyt tippaakaan.
Jotkut naiset eivät edes suostu muualle kuin naisten salille. Miksi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienten lasten isät seksin puutteessaan on pahimpia, jos käytöstavat ja itsehillintä puuttuu.
Mitä ihmettä selität? Olen käynyt ainakin 10 salilla, eikä yhdessäkään kukaan ole käyttäytynyt sopimattomasti. Ap
Pienten lasten isät usein katselee muita ja eroavat usein. Do the math, bro.
Bro?! Ap
Reisien loitontajat ja lantion kohottajat ovat liikkeinä kuin suora kutsu miehille.
Vierailija kirjoitti:
Reisien loitontajat ja lantion kohottajat ovat liikkeinä kuin suora kutsu miehille.
Ongelma on sinun päässäsi.
No ne miehet. En halua tulla kuvatuksi enkä puristelluksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä salilla häirinnyt eniten kaikenlainen epämääräinen ähkiminen ja ulina. Myös naiset tekee joskus tätä, mutta enemmän jumpissa. Kerran jopa yksi akka salissa missä oli vain kaksi
Nw, jotka nostaa maksimisarjoja treenatessa vailla kyykkyä ja penkkiä ei sitä pysty kyllä hiljaisena tekemään. Tiedän, että on saleja, jossa valitetaan, jos pitää meteliä. Mutta ne on kyllä sitten ihan vain löysään kuntoiluun sitten, onko sitten mies tai nainen.
Pienten lasten isät usein katselee muita ja eroavat usein. Do the math, bro.