Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette juuri nyt?

Vierailija
13.12.2025 |

Varmaankin palstailette niin kuin itsekin. Mutta mitä pitäisi tehdä? Minun pitäisi lähteä kauppaan eikä nuo pyykitkään itsekseen tule pesukoneesta. Ei vaan jaksa. Olen aivan uupunut. Haluaisin suklaata.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just saunasta ja kuivattelen hiuksia.

Vierailija
2/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripusta pyykit ja hilpase kauppaan hakemaan suklaata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein koulutehtävää äsken ja nyt juon kahvia ja syön suklaata. Taidan avata netflixin ja etsiä hyvän sarjan. Nyt on useampi vapaapäivä tässä. Taidan neuloa villasukkaa ja möllöttää lähipäivät. 

Vierailija
4/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulattelen mahassani riisiä ja kanaa. Juon jälkkärikahvia ja syön piparia. Vahdin leivinuunia ja palstailen. Pitäis neuloa pari riviä villasukkia, semmonen joulukalenteriprojekti, jossa joka aamu jouluun asti julkaistaan muutama rivi neulottavaksi.

Vierailija
5/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripusta pyykit ja hilpase kauppaan hakemaan suklaata. 

Niin pitäis. Kunhan pääsen tästä sohvalta. Tekisi mieli mennä nukkumaan ja pehmoinen peitto päälle.

- ap

Vierailija
6/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun paskalla ja pyykkikone pyörii tos vieres

Illemmalla leivon pipareita🤶🤶🧑🎄

Vierailija
7/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri laitoin takkaan tulet ja nyt katselen ohjelmaa töllöstä sekä seurailen että tulet pysyy takassa. Olisi pitänyt lämmittää torppa jo eilen, mutta ei huvittanut, joten tänään useamman tunnin urakka edessä.

Vierailija
8/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön neljän viljan puuroa voisilmällä. Kissa nukkuu makkarissa. Kohta jatkan sukan neulomista.

Illalla käyn kävelyllä ja sen jälkeen saunaan. :)

Vierailija
9/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri laitoin takkaan tulet ja nyt katselen ohjelmaa töllöstä sekä seurailen että tulet pysyy takassa. Olisi pitänyt lämmittää torppa jo eilen, mutta ei huvittanut, joten tänään useamman tunnin urakka edessä.

Muistan, kun muutettiin ok-taloon niin söin varmaan puoli vuotta takkamakkaraa.

- ap

Vierailija
10/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musaa ja palstailen

Vierailija
11/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun paskalla ja pyykkikone pyörii tos vieres

Illemmalla leivon pipareita🤶🤶🧑🎄

Muista pestä kädet huolellisesti! Ennen kuin menet taikinan kimppuun.

Vierailija
12/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin just saunasta ja kuivattelen hiuksia.

Älä valehtele. Täällähän sä surfailet ja kirjoittelet. Kuten minäkin juuri nyt.

Vierailija
13/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sohvalla villapeiton alle käpertyneenä ja kuuntelen takkatulen loimuttelua+rätinää. Pyykit pyörii koneessa, kohta syön grillipisteen kanankoipea, muusia ja sienisalaattia. Jälkkäriksi F.Rochen "palloja", tumma-ja maitosuklaisia+kookosversioita ja kupillinen tummapaahtoista. Illalla sauna lämpiämään.

Vierailija
14/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Voi perhana sinun kanssasi, pakkasessa olisi paketti makkaraa, sinappia on tehty ja se takkakin tulilla. Kiitos iltapalavinkistä!

Vierailija
15/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sohvalla villapeiton alle käpertyneenä ja kuuntelen takkatulen loimuttelua+rätinää. Pyykit pyörii koneessa, kohta syön grillipisteen kanankoipea, muusia ja sienisalaattia. Jälkkäriksi F.Rochen "palloja", tumma-ja maitosuklaisia+kookosversioita ja kupillinen tummapaahtoista. Illalla sauna lämpiämään.

Kuulostaa niin ihanalta. 

- ap

Vierailija
16/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin ihanalta. 

- ap

🙂

Aamupäivisin kannattaa hoitaa kauppa.

Vierailija
17/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Voi perhana sinun kanssasi, pakkasessa olisi paketti makkaraa, sinappia on tehty ja se takkakin tulilla. Kiitos iltapalavinkistä!

Sullahan on asiat hyvin!  Itse tehty sinappikin... melkein tule itku.

- ap

Vierailija
18/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei otsikon kysymys ollut "mitä teidän pitäisi tehdä?", jos sitä tarkoitetaan?

Minun ei tarvitse tai pidä tehdä mitään muuta kuin mitä haluan. 

Vierailija
19/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niin ihanalta. 

- ap

🙂

Aamupäivisin kannattaa hoitaa kauppa.

Mulla oli vauva hoidossa ja hänen kanssaan en hirvennyt lähteä kauppaan.

- ap

Vierailija
20/32 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffaan purjelaudalla Atlantin halki. Olen menossa Kanadaan jäävuoria väistellen. Kudon sukkaa vapaalla kädellä ja väännän sätkää vasemman jalan varpailla. Kahvi kiehuu surffilaudan kapyysin hellalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi