Saako teidän mielestänne tanssia hitaita muiden kanssa? Onko se teistä ok,missä menee raja..
jos tanssii vain yhden tanssin,entäs kaksi? Onko se sallittua esim. ollessa kaveriseurueella laivalla puolisot kotona tms.
Kommentit (46)
Jos haluaa vaihtaa kumppanin tai vapautta elämässä tehdä eri asioita (kuin nuorena), kannattaa ensin erota. Monen kortin pelaaminen aiheuttaa sotkun ja huolia muille. Kontrolloiva kumppani ei tietysti kiva, miksi siihen jäädä.
En ole ikinä miettinyt asiaa, kun mietin, että mikä olisi syy tanssia hitaita jonkun kanssa, jos ei tämän kanssa ole mitään flirttiä ja kiinnostusta? Ainakin itselläni hitaiden tanssiminen liittyy aina johonkin tällaiseen, ellei sitten ole kyse jostain ystävästä, jonka kanssa kyse olisi jotenkin sisarellisesta ja halaamiseen vertautuvasta asiasta. En silti jaksaisi suhdetta, jossa pitää käydä tällaista sääntökirjaa läpi, mutta ainakaan itselläni ei ole kiinnostusta hitaiden tanssimiseen jonkun randomin kanssa. Eri asia sitten jotkut tanssilavatanssit, kyllähän niitä nyt voi tanssia - niissä pointtina on se tanssi, ei läheisyys.
Vai ymmärsinkö hitaat nyt jotenkin väärin? Minun käsitykseni niistä on sellainen sylikkäin tanssiminen, ei siis esim. jokin hidastettu valssi..
Ei ole ok.
Tuskin sitä tanssittaisiin, jos oma kumppani paikalla.
Se mitä et voisi tehdä toisen ihmisen kanssa kumppanisi katsellessa pitää jättää tekemättä, se on noin yksinkertaista.
Kyllä tanssin vieraidenkin kanssa, vaikka puolisoni on paikalla. En pussaile ketään vieraita. Puolisoni on tehnyt sitä nähteni ja hänen mielestään se ei merkitse mitään. Ehkä haluaa tarkoituksella loukata, koska on vähän oudosti kasvatettu.
En tanssisi itse, enkä katsoisi hyvällä, jos puoliso tanssisi hitaita jonkun muun kanssa. Liian intiimiä. Tarkoitan siis nimenomaan näitä discojen ja baarien nojailuhitaita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tanssin vieraidenkin kanssa, vaikka puolisoni on paikalla. En pussaile ketään vieraita. Puolisoni on tehnyt sitä nähteni ja hänen mielestään se ei merkitse mitään. Ehkä haluaa tarkoituksella loukata, koska on vähän oudosti kasvatettu.
Kysyn ihan mielenkiinnosta, että mikä sulla on noissa syy siihen, että haluat tanssia hitaita muideb kanssa? Kysyn siis siksi, että itselläni hitaat liittyy aina siihen, että on jotain vetovoimaa ja flirttiä toisen kanssa, enkä itse edes halua olla niin läheisesti sellaisen miehen kanssa, johon en tunne seksuaalista vetoa. Onko sulla toisin, vai tunnetko vetoa näihin miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn ihan mielenkiinnosta, että mikä sulla on noissa syy siihen, että haluat tanssia hitaita muideb kanssa? Kysyn siis siksi, että itselläni hitaat liittyy aina siihen, että on jotain vetovoimaa ja flirttiä toisen kanssa, enkä itse edes halua olla niin läheisesti sellaisen miehen kanssa, johon en tunne seksuaalista vetoa. Onko sulla toisin, vai tunnetko vetoa näihin miehiin?
Hän on varmaan niitä naisia jotka lirkuttelee varattunakin ja nauttii kun saa hukata tanssilattialla random miehen aikaa ja esittää kiinnostunutta koska oma itsetuntonsa nousee kun ajattelee että voisi tuonkin saada jne
yök
Jokainen tietää kyllä itse missä oma raja menee. Se menee tasan siinä, minkä olisi hyvillä mielin valmis suomaan myös kumppanilleen. Jos tuntuisi pahalta ajatus, että kumppani toimisi samoin, silloin raja ylittyy.
Ei luoja, tanssimisessa jotain väärää. Kasvakaa aikuisiksi tai menkää hoitoon mustasukkaisuudestanne😂
Ei ole vielä pettämistä, jos tanssiessa tulee fritsu kaulaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja, tanssimisessa jotain väärää. Kasvakaa aikuisiksi tai menkää hoitoon mustasukkaisuudestanne😂
Jos tarkoittaa että toiset menee discon tahtiin ja itse vaan kaulakkain. Muutenhan hitaita(kin) voi tanssia tutun tai tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse mustasukkaisuudesta, jos ei halua tanssia lähekkäin hitaita miehen kanssa, jota kohtaan ei tunne seksuaalista vetoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska, kun biisi vaihtuu hitaaksi, on vähän noloa jättää toinen tanssilattialle. Toki jos vieras alkaa kovasti likistellä stondiksen kanssa palaan pöytääni. 😁
Tansseihin mennään tanssimaan, ei tarvitse naimisissa olevien jättää hitaita väliin.
Tuo ns. hitaiden tanssi on semmoista että siinä vain hinkataan vartaloa toisiaan vasten. Ei se mitään tanssimista ole.
Enempi minusta on kyse, miten tanssii. Kait hitaita voisi tanssia, hinkkaamatta toista vasten.
Tanssilavoilla tanssitaan koko ajan vieraiden kanssa. Mutta on tietty vähän eri asia jossain discossa ehkä tanssia tosi hitaita, jos tarkoituksena on joku muu kuin tanssi.