Saako teidän mielestänne tanssia hitaita muiden kanssa? Onko se teistä ok,missä menee raja..
jos tanssii vain yhden tanssin,entäs kaksi? Onko se sallittua esim. ollessa kaveriseurueella laivalla puolisot kotona tms.
Kommentit (46)
Saahan sitä muitten kanssa tanssia. Tylsäähän sitä olisi siellä tanssilattialla yksin heilua.
99,9% miehistä on tilaisuuden tullen muiden naisten kanssa, myös minun vaikka nuoreni luulin että ainoa luotettava mies maailmassa. No sellaista ei ole. Miehet valmiina menemään loppuun asti tilaisuuden tullen. Ja tiedän että nuorena tätä ei usko. Toki ne miehet on uskollisia jotka ei ketään muuta saisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja, tanssimisessa jotain väärää. Kasvakaa aikuisiksi tai menkää hoitoon mustasukkaisuudestanne😂
MinUn! Minun! Äitiiiii, se on Minun 😭😭
Riippuu ehkä siitä, että voiko sen jälkikäteen kertoa puolisolle, vai täytyykö se pitää salalla tältä niin, että ei uskalla kertoa että mitä meni tekemään.
Lavatansseissa tanssitaan vieraiden ihmisten kanssa. Ei pahuus tanssilattialla tapahdu sanoi mummuvainaa.
Vierailija kirjoitti:
99,9% miehistä on tilaisuuden tullen muiden naisten kanssa, myös minun vaikka nuoreni luulin että ainoa luotettava mies maailmassa. No sellaista ei ole. Miehet valmiina menemään loppuun asti tilaisuuden tullen. Ja tiedän että nuorena tätä ei usko. Toki ne miehet on uskollisia jotka ei ketään muuta saisi.
Elämä on valintoja täynnä: joko pettjä tai kiltti mies.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietää kyllä itse missä oma raja menee. Se menee tasan siinä, minkä olisi hyvillä mielin valmis suomaan myös kumppanilleen. Jos tuntuisi pahalta ajatus, että kumppani toimisi samoin, silloin raja ylittyy.
Ai jaa. Joku voi suoda kumppanilleen mitä vaan, kunhan itsekin saa touhuilla mitä vaan.
Sinkkunaisen kanssa hitaita tanssittiin.
Himassa sitten aamuun naitiin
Uitiin ja naitiin
Puinti ja nainti siinä puhdetyö
Pian ohi meni sekin yö
ja alkoi arkinen työ.
Maajussi se pyhinä nussi
painas naista saatto hikiki haista
ou jee ou jee ou je je je jee x3
Vierailija kirjoitti:
Prikulleen näin.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä et voisi tehdä toisen ihmisen kanssa kumppanisi katsellessa pitää jättää tekemättä, se on noin yksinkertaista.
Itseäni ei innosta yhtään hitaiden tanssiminen muiden kuin mieheni kanssa. Eikä kyllä myöskään "tyttöjen" laivareissut tai keväiset Lapin reissut "tyttöjen" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja, tanssimisessa jotain väärää. Kasvakaa aikuisiksi tai menkää hoitoon mustasukkaisuudestanne😂
Sinua ei ole ilmeisesti koskaan puristeltu takamuksesta näiden baarien/diskojen nojailuhitaiden aikana. Niillä ei ole mitään tekemistä tanssimisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja täynnä: joko pettjä tai kiltti mies.
Jos haluaa luotettavan niin ottaa sellaisen jota kukaan muu ei huolisi edes jumalattomassa kännissä aamuviideltä.
Meidän parisuhteessa raja menee siinä että vieraan kanssa käytetään kumia.
N29
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei innosta yhtään hitaiden tanssiminen muiden kuin mieheni kanssa. Eikä kyllä myöskään "tyttöjen" laivareissut tai keväiset Lapin reissut "tyttöjen" kanssa.
Mitä tuo "tyttöjen" tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletpa tosikko. Kannattaa löysätä nutturaa ja siveysvyötä niin helpottaa.
Hitaat tanssitaan aina yksin ja vähintään metrin hajurako muihin ihmisiin. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo "tyttöjen" tarkoittaa?
Äitini oli n. 45-55 vuotiaana "tyttöjen" Levin reissuilla, kun tuli kotiin niin sanoi, että jos joku mies kysyy niin en ole sitten kotona. Elimme siis lankapuhelin aikaa. Myöhemmin siirryttäessä kännyköihin, äidin kännykkänumero pimeni muutamaksi kuukaudeksi ja vaihtui hetkeksi uuteen... kunnes taas se vanha numero palasi käyttöön.
Sellaisia reissuja ne. Itse en niitä harrasta.
Jos joku peräkylän elvis tulee housuihinsa tanssilattialla, niin sehän ei ole naisen vika.
Kaikkiin vastaus on ei tietenkään. Eikä mennä edes kahdestaan mihinkäään lounaalle, olisi tosi outoa.