Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teidän mielestänne tanssia hitaita muiden kanssa? Onko se teistä ok,missä menee raja..

Vierailija
14.03.2025 |

jos tanssii vain yhden tanssin,entäs kaksi? Onko se sallittua esim. ollessa kaveriseurueella laivalla puolisot kotona tms.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin vastaus on ei tietenkään. Eikä mennä edes kahdestaan mihinkäään lounaalle, olisi tosi outoa.

Vierailija
22/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä muitten kanssa tanssia. Tylsäähän sitä olisi siellä tanssilattialla yksin heilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,9% miehistä on tilaisuuden tullen muiden naisten kanssa, myös minun vaikka nuoreni luulin että ainoa luotettava mies maailmassa. No sellaista ei ole. Miehet valmiina menemään loppuun asti tilaisuuden tullen. Ja tiedän että nuorena tätä ei usko. Toki ne miehet on uskollisia jotka ei ketään muuta saisi.

Vierailija
24/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja, tanssimisessa jotain väärää. Kasvakaa aikuisiksi tai menkää hoitoon mustasukkaisuudestanne😂

MinUn! Minun! Äitiiiii, se on Minun 😭😭

Vierailija
25/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ehkä siitä, että voiko sen jälkikäteen kertoa puolisolle, vai täytyykö se pitää salalla tältä niin, että ei uskalla kertoa että mitä meni tekemään.

Vierailija
26/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatansseissa tanssitaan vieraiden ihmisten kanssa. Ei pahuus tanssilattialla tapahdu sanoi mummuvainaa.

Vierailija
27/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99,9% miehistä on tilaisuuden tullen muiden naisten kanssa, myös minun vaikka nuoreni luulin että ainoa luotettava mies maailmassa. No sellaista ei ole. Miehet valmiina menemään loppuun asti tilaisuuden tullen. Ja tiedän että nuorena tätä ei usko. Toki ne miehet on uskollisia jotka ei ketään muuta saisi.

Elämä on valintoja täynnä: joko pettjä tai kiltti mies. 

Vierailija
28/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tietää kyllä itse missä oma raja menee. Se menee tasan siinä, minkä olisi hyvillä mielin valmis suomaan myös kumppanilleen. Jos tuntuisi pahalta ajatus, että kumppani toimisi samoin, silloin raja ylittyy.

Ai jaa. Joku voi suoda kumppanilleen mitä vaan, kunhan itsekin saa touhuilla mitä vaan.

Vierailija
29/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisen kanssa hitaita tanssittiin.

Himassa sitten aamuun naitiin

Uitiin ja naitiin

Puinti ja nainti siinä puhdetyö

Pian ohi meni sekin yö

ja alkoi arkinen työ.

Maajussi se pyhinä nussi

painas naista saatto hikiki haista

ou jee ou jee ou je je je jee x3

Vierailija
30/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prikulleen näin.

Vierailija
31/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä et voisi tehdä toisen ihmisen kanssa kumppanisi katsellessa pitää jättää tekemättä, se on noin yksinkertaista.

Vierailija
32/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei innosta yhtään hitaiden tanssiminen muiden kuin mieheni kanssa. Eikä kyllä myöskään "tyttöjen" laivareissut tai keväiset Lapin reissut "tyttöjen" kanssa. 

Vierailija
33/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja, tanssimisessa jotain väärää. Kasvakaa aikuisiksi tai menkää hoitoon mustasukkaisuudestanne😂

Sinua ei ole ilmeisesti koskaan puristeltu takamuksesta näiden baarien/diskojen nojailuhitaiden aikana. Niillä ei ole mitään tekemistä tanssimisen kanssa. 

Vierailija
34/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja täynnä: joko pettjä tai kiltti mies. 

Jos haluaa luotettavan niin ottaa sellaisen jota kukaan muu ei huolisi edes jumalattomassa kännissä aamuviideltä.

Vierailija
35/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhteessa raja menee siinä että vieraan kanssa käytetään kumia.

N29

Vierailija
36/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei innosta yhtään hitaiden tanssiminen muiden kuin mieheni kanssa. Eikä kyllä myöskään "tyttöjen" laivareissut tai keväiset Lapin reissut "tyttöjen" kanssa. 

Mitä tuo "tyttöjen" tarkoittaa?

Vierailija
37/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa tosikko. Kannattaa löysätä nutturaa ja siveysvyötä niin helpottaa.

Vierailija
38/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaat tanssitaan aina yksin ja vähintään metrin hajurako muihin ihmisiin. Nih.

Vierailija
39/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo "tyttöjen" tarkoittaa?

Äitini oli n. 45-55 vuotiaana "tyttöjen" Levin reissuilla, kun tuli kotiin niin sanoi, että jos joku mies kysyy niin en ole sitten kotona. Elimme siis lankapuhelin aikaa. Myöhemmin siirryttäessä kännyköihin, äidin kännykkänumero pimeni muutamaksi kuukaudeksi ja vaihtui hetkeksi uuteen... kunnes taas se vanha numero palasi käyttöön.

Sellaisia reissuja ne. Itse en niitä harrasta. 

Vierailija
40/46 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku peräkylän elvis tulee housuihinsa tanssilattialla, niin sehän ei ole naisen vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä