Saako teidän mielestänne tanssia hitaita muiden kanssa? Onko se teistä ok,missä menee raja..
jos tanssii vain yhden tanssin,entäs kaksi? Onko se sallittua esim. ollessa kaveriseurueella laivalla puolisot kotona tms.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei innosta yhtään hitaiden tanssiminen muiden kuin mieheni kanssa. Eikä kyllä myöskään "tyttöjen" laivareissut tai keväiset Lapin reissut "tyttöjen" kanssa.
Oletpa tosikko. Kannattaa löysätä nutturaa ja siveysvyötä niin helpottaa.
Olen tyytyväinen parisuhteeseeni. En tarvitse vieraiden miesten huomiota. Sitä saa kotoa ihan riittämiin.
Tanssiminen on ihan vaan tanssimista. Pystytkö menemään mieshierojalle tai mieslääkärille? Mahtaa olla elämä vaikeaa. Oletko joku amissi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei innosta yhtään hitaiden tanssiminen muiden kuin mieheni kanssa. Eikä kyllä myöskään "tyttöjen" laivareissut tai keväiset Lapin reissut "tyttöjen" kanssa.
Olen tyytyväinen parisuhteeseeni. En tarvitse vieraiden miesten huomiota. Sitä saa kotoa ihan riittämiin.
Tanssiminen on ihan vaan tanssimista. Pystytkö menemään mieshierojalle tai mieslääkärille? Mahtaa olla elämä vaikeaa. Oletko joku amissi?
Normaalissa tanssimisessa ei olekaan mitään outoa. Ap kysyi näistä hinkkaushitaista, jossa välimatkaa on nolla milliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalissa tanssimisessa ei olekaan mitään outoa. Ap kysyi näistä hinkkaushitaista, jossa välimatkaa on nolla milliä.
Normaalissa tanssiasennossa vartalot koskettavat toisiaan. Ei onnistuisi sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Tanssilavoilla tanssitaan koko ajan vieraiden kanssa. Mutta on tietty vähän eri asia jossain discossa ehkä tanssia tosi hitaita, jos tarkoituksena on joku muu kuin tanssi.
EHKÄ :D
Pitäisi olla oma mies vieressä, jolta pyytää luvan mennä vieraan kanssa hitaalle. Mutta eri asia, haluaisiko kukaan mennä.