Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä pääsee eroon helvetillisestä makeanhimosta?

Vierailija
10.03.2007 |

joka päivä tekee mieli makeaa, illat vaan ramuan kaapilla ja etsin jostain makeeta.. Miten tästä suosta noustaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut, että täällä usein kysytään asioista, jotka tosiaan ovat kysyjälle VAIKEITA?

Vierailija
2/26 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas. . kiitos kaikille vastanneille. en ole mitenkään ylipainoinen ja kyse ei ole siitä, ettenkö liikkuisi koskaan. Mutta tuo karkin ja makeanhimo on ihan hirveä. Täytyy kokeilla noita kromivalmisteita ja vaan " vierottautua" tuosta sokerista.

Makeasta taidan etsiä itselleni jonkinlaista lohtua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön joka ikinen päivä suklaata ja en pysty lopettamaan ja ei auta ananakset eikä mitkään muutkaan.

Vierailija
4/26 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka henki menisi. Makeanhimo katoaa.

Vierailija
5/26 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipin kapin luontaistuotekauppaan ja ostat kromitabletteja.

Vierailija
6/26 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako toi kromi ihan oikeasti??

Ajattelin ostaa niitä kilo-stop pillereitä. Ne " kuulema" estäis liikojen hiilareiden imeytymistä ja niissä on kromia. Onko kukaan kokeillut? ( tohtori tolosen)

Vierailija
7/26 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako se?

Vierailija
8/26 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä herkuttelupäivä kerran viikossa. Lähde iltaisin lenkille, ni ei tarvi kaapeilla ravata ;) Ja osta omenoita appelsiineja mandariineja..ja valion keitot on hyviä ja vähäkalorisia. Ja popsi porkkanaa! Tämä tehos mulle. Nykyään herkkupäivänäkään ei pysty kovin paljon herkkuja vetään ku tulee aiva öklö olo.

Vierailija
9/26 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pystynyt muutaman viikon tauon jälkeen syömään esim. pätkistä kun maistui aivan kauheelta. Äkkiä niihin taas tottuu kun aloittaa mässytyksen...

Vierailija
10/26 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just siirryin turkkilaiseen jogurttiin (euromarketeissa, s-kaupoissa, cittariisa). iso, pyöreä, kantokahvallinen purkki. siihen joskus loraus kuohukermaa mukaan, yleensä pakkasesta marjoja tai valion sokeritonta mehukeittoa.

ja tumma suklaa kaakaoprosentti 70 %. eri kaupoissa eri merkkiset suklaat maistuu erilaisilta. ei kannata pettyä jos ei ensimmäisestä tykkää.

vinkki: pari palaa tummaa suklaata vesihauteeseen. kuumennan maitoa mukillisen verran ja sekoitan nuo sitten keskenään. tosi hyvää.

lisäsin kasvisten syöntiä. olen paistanut paistinpannulla esim. lanttua kuutioina. nam!

ei enää tee niin karkkeja mieli.

Vierailija
11/26 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kromi on auttanut. Tai sitten voi olla että kun luulen että kromi auttaa niin en syö makeaa. Ja kun en syö makeaa ei sitä enää tee edes mieli. Mutta toimiihan se näinkin :)

Vierailija
12/26 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rusinat! mulla on nykyään näitä aina käsilaukussa mukana jos makeannälkä yllättää tuolla jossain. tavallisia maapähkinöitä en ole niinkään syönyt, en muista mitä negatiivista niistä kerran kuulin.

Vierailija
13/26 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko päivän aikana syöty muuten kunnolla ja tarpeeksi usein ravitsevaa?

Koittakaa pitää siitä kiinni että makeaa vain ruan jälkeen. Silloin on vatsa jo täynnä ja ei paljoa mahdu. Yhtälailla vatsa hapot sulattaa ne herkut siinä samassa eikä suuhunkaan tule ylimääräisiä reikiä.

Koita ensikerralla sipsien sijaan, alkaa ruan laittoon.

Vierailija
14/26 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut voiko raskaana ottaa tota kromia, helvetti kun makea maistuu ihan liikaa

Vierailija
15/26 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön ainakin joka toinen päivä karkkia, no kesällä toki vähemmän onneksi. Usein syön myös nälkään, tiedän paha tapa, pitäisi oikeasti alkaa korjaamaan elintapoja.

Tällä viikolla olen tainnut syödä kolmena päivänä karkkia, viimeksi tänään :(

Vierailija
16/26 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun makeanhimo iskee, vedä säilypurkillinen ananasta/persikkaa. Ovat makeita, mutta terveellisempiä karkit, keksit tmv. ;)

Vierailija
17/26 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Mä kokeilin kerran tuota karppausta, mutta mulla meni vatsa aivan jumiin. Enkä kyllä ollut millään voipekonijuusto dieetillä vaan paljon kanaa, kalaa ja kasviksia. ja Erilaisia salaatteja. Tuota turkkijukurttia kokeilin, mutta ei sopinut minulle. Kahdesta lusikallisesta tuli hirveä ripuli..

Eli jos kokeilisin karppausta, mitä kannattaisi tehdä toisin, että mun herkkääkin herkempi vatsa toimisi. Kannattaisiko jättää ruis kuvioihin?

Meidän lähikaupasta saa 98% ruisleipää.

Vierailija
18/26 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla oli kans aivan hillitsemätöntä himoa ;)

Vierailija
19/26 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitten plaseboa tai ei :)

Vierailija
20/26 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli sen jälkeen. Se on myös totta, että pari viikkoa on paha, mutta sen jälkeen helpottaa.