Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitseeko mies sen naisen ketä oikeasti rakastaa vai sen, kuka on nuori ja kaunis?

Vierailija
14.03.2025 |

kumpi?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsin itseäni 17 vuotta nuoremman tavallisen näköisen ja hieman lihavan naisen. Hän on kiltti, sopeutuvainen ja hyvin koulutettu. Koska olen itse komeaksi kehuttu, urheilullinen ja hyvin tienaava, niin tavallisen näköinen nuori nainen pitää minua lottovoittona, ja siksi suhde on pysynyt jo vuosia sopuisana. Olen ennen häntä tapaillut todella kauniita naisia, mutta he olivat poikkeuksetta hankalia. Tunsin heihin enemmän vetoa kuin nykyiseen puolisooni, mutta luonne ja koulutus ovat tärkeämpiä tekijöitä hyvässä liitossa.

Eli en valinnut naista, jota rakastan. Valitsin parhaimman tarjolla olevan kokonaisuuden.

En silti ole mikään elättäjä: me molemmat käymme töissä ja maksamme kaiken puoliksi. Kun saamme lapsia, kulut jaetaan edelleen tasan. Ja jos ero tulee, silloin äidilläkin on hyväpalkkainen ammatti, eikä tarvitse tapella elatusavuista.

17 vuotta vanhempi mies ei ole I-K-I-N-Ä naiselle lottovoitto, vaikka nainen olisi miten ylipainoinen ja tavallisen näköinen. Se on naiselta iso uhraus alkaa tuollaiseen suhteeseen ja sitten et edes rakasta häntä. Surullista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän