Valitseeko mies sen naisen ketä oikeasti rakastaa vai sen, kuka on nuori ja kaunis?
Kommentit (61)
Ja miten sitten Ranskan presidentti myös! ei ikä vaikuta jos kemia toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan valitse toista ilman rakkautta, eikö se nyt ole ihan selvä? Alunperin voi tietysti tapailla ketä vain myös ilman rakkautta. Tarvitseeko siihenkin kuitenkin sen ulkonäön mikä viehättää?
Ei. Minä ainakin ihastuin mieheni älyyn ja huumorintajuun. Kyllähän ihmisessä on paljon, mihin voi ihastua. Ja myöhemmin rakastua.
Vierailija kirjoitti:
Ensin menee naimisiin, ketä luulee rakastavansa ja myöhemmin sen kanssa, jota todella rakastaa. Näin se usein menee.
Tää pitänee ainakin omalla kohdalla paikkansa
Vierailija kirjoitti:
Mies rakastaa? Jaa ahaa 🤫🤔😏
Et ole kelvannut miehille?
No ei ainakaan sitä, joka ei osaa kielioppia.
Kenellä kirein pimpsloora ja ottaa myös ahnaasti pyllyyn. Mällien mällykkeiden nieleminen katsotaan eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää, miksi jotkut ihmiset rakastuu toisiinsa. Onko se joku sielullinen juttu? Vai mistä on kyse? Vaikuttaisi, ettei se ole riippuvainen ihmisen ulkonäöstä tai ylipäätään mistään ulkoisesta?
Mikä tämä juttu on?
Mistä se tulee ja miksi? Miksi se on joidenkin välillä? Suurimman osan välillä sitä ei ole.
Niin ois kiva tietää....ja onko se rakkautta, jos mies menee parisuhteeseen 'rakastamansa' naisen kanssa, mutta pyörittää toista tai kolmattakin sivussa
Ei kumpaakaan, mie ottaa sen jonka sattuu saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää, miksi jotkut ihmiset rakastuu toisiinsa. Onko se joku sielullinen juttu? Vai mistä on kyse? Vaikuttaisi, ettei se ole riippuvainen ihmisen ulkonäöstä tai ylipäätään mistään ulkoisesta?
Mikä tämä juttu on?
Mistä se tulee ja miksi? Miksi se on joidenkin välillä? Suurimman osan välillä sitä ei ole.
Niin ois kiva tietää....ja onko se rakkautta, jos mies menee parisuhteeseen 'rakastamansa' naisen kanssa, mutta pyörittää toista tai kolmattakin sivussa
Varmaan jotain omia ongelmia tai ylipäätään tuon tyylinen persoona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on varaa valita niin mietipä minkä valinnan tekee..varmaan pitää täyttyä kaikki kohdat sillä kenet valitsee
No sitten kannattaa katsoa niitä maailman menestyneimpiä miehiä. Joilla on suurimmalla osalla omaa ikäluokkaa ja henkistä tasoa vastaavat kumppanit. Joku Musk on oma sekopäinen lukunsa, mutta harvalla miehellä maailman huipulla on mitään nuorta bimboa kainalossa. Eli vastaus, jos mies saa valita, se elämän rakkaus. Kuten näemme vaikka kuningas Charlesista.
Moni nuori on henkisesti paljon kypsempi, arvoiltaan rikkaampi, älykkyysosamäärältään korkeampi ja habitukseltaan ylhäisempi kuin useat keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on varaa valita niin mietipä minkä valinnan tekee..varmaan pitää täyttyä kaikki kohdat sillä kenet valitsee
No sitten kannattaa katsoa niitä maailman menestyneimpiä miehiä. Joilla on suurimmalla osalla omaa ikäluokkaa ja henkistä tasoa vastaavat kumppanit. Joku Musk on oma sekopäinen lukunsa, mutta harvalla miehellä maailman huipulla on mitään nuorta bimboa kainalossa. Eli vastaus, jos mies saa valita, se elämän rakkaus. Kuten näemme vaikka kuningas Charlesista.
Moni nuori on henkisesti paljon kypsempi, arvoiltaan rikkaampi, älykkyysosamäärältään korkeampi ja habitukseltaan ylhäisempi kuin useat keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset.
No olisipa outoa jos tämä olisi yleinen ilmiö että ihmisen kypsyys, viisaus, arvot ym rapistuisivat iän myötä. Elämän tarkoitus kun on vähän niin kuin se että siinä oppii ja kehittyy. Ja se vie aikaa. Mikä tarkoittaa että samalla tulee ikää. Ilman kokemuksia nuo eivät nimittäin kehity ja lyhyeen ikään ei mahdu paljoa kokemuksia.
Nuoruuden ihannointi alkaa pinnallisessa kulttuurissamme saavuttaa jo saturaatiopisteen kun aletaan väittää että nuoret ovat myös vanhoja kypsempiä ja viisaampia :)
Kriteerinä on kristitty, uskova ja konservatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin, miehet, joilla on varaa valita, eivät ota niitä nuoria. Luultavasti, koska ovat niin älykkäitä, että tajuavat, että parisuhde on kumppanuutta.
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä huvittavaa katsoa kun naiset keskustelee mitä miehet haluaa eikä yksikään ehdotus osu oikeaan kun naiset kuvittelevat että miehet on samanlaisia kuin naiset että ajattelee ja toimii kuin naiset. Samat naiset sitten kilpaa huutaa että ei mies voi tietää mitä nainen ajattelee kun miehet ja naiset on niin erilaisia
1+1=error
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan valitse toista ilman rakkautta, eikö se nyt ole ihan selvä? Alunperin voi tietysti tapailla ketä vain myös ilman rakkautta. Tarvitseeko siihenkin kuitenkin sen ulkonäön mikä viehättää?
Ei. Minä ainakin ihastuin mieheni älyyn ja huumorintajuun. Kyllähän ihmisessä on paljon, mihin voi ihastua. Ja myöhemmin rakastua.
Eipä enää ketään pääse niin lähelle, että voisi älyllä tai vastaavalla ketään hurmata.
Valitsin itseäni 17 vuotta nuoremman tavallisen näköisen ja hieman lihavan naisen. Hän on kiltti, sopeutuvainen ja hyvin koulutettu. Koska olen itse komeaksi kehuttu, urheilullinen ja hyvin tienaava, niin tavallisen näköinen nuori nainen pitää minua lottovoittona, ja siksi suhde on pysynyt jo vuosia sopuisana. Olen ennen häntä tapaillut todella kauniita naisia, mutta he olivat poikkeuksetta hankalia. Tunsin heihin enemmän vetoa kuin nykyiseen puolisooni, mutta luonne ja koulutus ovat tärkeämpiä tekijöitä hyvässä liitossa.
Eli en valinnut naista, jota rakastan. Valitsin parhaimman tarjolla olevan kokonaisuuden.
En silti ole mikään elättäjä: me molemmat käymme töissä ja maksamme kaiken puoliksi. Kun saamme lapsia, kulut jaetaan edelleen tasan. Ja jos ero tulee, silloin äidilläkin on hyväpalkkainen ammatti, eikä tarvitse tapella elatusavuista.
Poikaystäväni on 8 vuotta minua nuorempi, ja hän teki aloitteen. Tosin hän lähestyi mua aluksi siksi, kun piti mua niin söpönä, että kertoisi jopa valtionsalaisuudet minulle.
N34