Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 50-vuotias. Hyväksytkö olevasi boomeri?

Vierailija
14.03.2025 |

Aika on rullannut ja olet jäänyt jalkoihin. Miltäpä se tuntuu?

Kommentit (179)

Vierailija
121/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla taitaa olla aika paljon meitä noin viisikymppisiä. Ihmettelen vain, että miksi ap viihtyy täällä haukkumassa vanhempia ihmisiä. Teidän keskenkasvuisten palsta taitaa olla se ylis.

En haukkunut ketään. Kysyin miltä se tuntuu olla boomeri? Kommenteista päätellen kiukuttaa vietävästi. Täytyy koittaa itse olla fiksumpi, ettei katkeroidu vanhana. AP

Kuka on katkera? Olet vain provoileva idiootti. 

Vierailija
122/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoissa on vielä puhtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Jäädä ajan jalkoihin' on kieltämättä vähän erikoinen ja suorastaan uniikki 'ajanmäärittelytapa'...('aika' on siinä siis käsitetty joksikin  jalalliseksi olennoksi ?) 

Vierailija
124/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on tyypillistä trumpismia, totuuden jälkeistä aikaa. Boomeri-ikäluokasta väännetään mielipidekysymys, vaikka kyse on historiallisesta ikäluokasta ja sen määrittelystä. Tyhmyys senkun lisääntyy!

Vierailija
125/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipat suoraan kun 70 mittariin. 

Vierailija
126/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ristiriitaista, että sillä Yhdysvalloissa nykyään 'sananvapauden puolesta' taistelevalla Trumpin poliittisella joukkueella on nykyään jo aika pitkä,siellä  (sen nimissä) kiellettyjen sanojen lista...

Vierailija
127/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa boomereista sentään myöntää olevansa narsistisia, itsekkäistä ihmisloisia. Näiden jälkeen on sitten hyvesignaloijat; kuvottavin olento maailmassa.

Vierailija
128/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
129/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Suosittelisin enemmän lämpöä.

Kun väännät sähköhellasi uunin säätimestä paistolämmön  yli sataseen,saat kyllä  huoneeseesi niistä paremmat tuoksut ja kypsyykin nopeammin 

Vierailija
130/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa boomereista sentään myöntää olevansa narsistisia, itsekkäistä ihmisloisia. Näiden jälkeen on sitten hyvesignaloijat; kuvottavin olento maailmassa.

Tämä. Kuvottavampaa porukkaa ei ole koko maailmassa. Leikitään parempaa ihmistä, ollaan niin jaloja ja ymmärtäväisiä. Käytös on todellisuudessa rumempaa ja suvaitsemattomampaa kuin kenellekään muulla. Täälläkin mm. eilen Riikka Purran ulkonäköä sivallettiin mitä törkeimmillä kuvauksilla, juuri nämä mukasivistyneet vassarit. Oksettavaa sakkia.

Vierailija
131/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omat vanhemmat ovat buumereita, mä olen GenX

vm. 1975

Vierailija
132/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sanotaan kaikkia yli kolmekymppisiä boomereiksi, vaikka siinä ei ole mitään järkeä. Boomer tulee sanoista baby boomer, eli ikäluokka joka teki aikanaan paljon lapsia muihin ikäluokkiin verrattuna.

En siis hyväksy olevani boomer, koska olen 48 eli Gen X. Vanhempani ovat boomereita.

Vierailija
133/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut on hauskoja kun boomerit alkaa aina kiistelemään että missä se boomerin ikäraja nyt tarkalleen menee.

Älä sinä parikymppinen millenniaali vikise siellä.

Vierailija
134/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap. Hyväksytkö olevasi lapsellinen trolli?

Vierailija
135/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut on hauskoja kun boomerit alkaa aina kiistelemään että missä se boomerin ikäraja nyt tarkalleen menee.

Kvg

Vierailija
136/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla boomeri, mummo ihan mikä vaan. Kuitenkin minulla on paljon enemmän älykkyyttä, hyviä käytöstapoja, toisten huomioonottamista paljon enemmän kuin näillä nykyajan kasvattamilla ihmisillä. Tätä muiden huonoa käytöstä saa todistaa ihan joka päivä. Suomessa on meneillään alennustila henkisessä mielessä. Ennen ihmisiä kasvatettiin ja sosiaalinen kontrolli toimi, nykyään kaikki on sallittua, ja tämä JUNTTIUS näkyy ihan joka päivä kaupoissa ja yleisissä tiloissa missä liikun. Hyvin monilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja, ei minkäänlaisia. 

Nainen 55-vuotta

Vierailija
137/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No OK, lähde sä maanantaina 5 aamulla 500 kilometrin päähän tehdaskeikalle, niin mä jään elbaamaan tänne ajan jalkojen juureen.

Vierailija
138/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tyytyväinen elämääni. Asunto on, auto on ja rahaa sen verran että voin matkustaa vähintään pari kertaa vuodessa italiaan. Tv. Rouva 53v. 

Vierailija
139/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Anoppi on 80 vuotias ja paremmassa kunnossa kuin moni 30 vuotias. Ajaa omalla autolla mökille ja vaeltaa lapissa 

Vierailija
140/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella tyytyväinen elämääni. Asunto on, auto on ja rahaa sen verran että voin matkustaa vähintään pari kertaa vuodessa italiaan. Tv. Rouva 53v. 

Piti vielä laittaa että olen täysin terve, en käytä mitään lääkitystä ja olen normaalipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän