Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 50-vuotias. Hyväksytkö olevasi boomeri?

Vierailija
14.03.2025 |

Aika on rullannut ja olet jäänyt jalkoihin. Miltäpä se tuntuu?

Kommentit (179)

Vierailija
41/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan viiskymppiset ovat ainakin 20 vuotta nuorempia kuin Suomen boomerit. Mikä idea tällaisessa faktojen vääristelyssä on? Kerro se, Venäjän trolli?

Vierailija
42/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos katsoo minkä ikäiset on huipulla suuryritysten toimitusjohtajina, yliopiston professoreina, dekaanina jne. niin me 50-vuotiaat ollaan vähän alaikäisiä vielä. 

Puhumattakaan suurvaltojen presidenteistä. Valitettavasti kyllä... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että tuollaiset nimitykset jotenkin nolaavat minut, tai vaikuttavat muutenkaan millään tavalla? Ehkäpä kun (jos) sinäkin kasvat aikuiseksi, huomaat miten vähän tuollainen kiinnostaa.

Vierailija
44/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä tuntuu. Velaton ok-talo omalla isolla tontilla, säästöjä mukavasti. Millenniaalit painii vuokranmaksuongelmiensa kanssa ja Kela hiillostaa muuttamaan halvempaan. Elämä on valintoja.

Miten ikänsä voi valita? Outo viesti joka ei oikein vastannut kysymykseen.

Vierailija
45/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime munaa.

Tässähän se nuoremman ikäpolven viisaus kiteytyy.

Niinkö luulet? Provolle saa kettuilla takas.

T. 50+

Vierailija
46/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut on hauskoja kun boomerit alkaa aina kiistelemään että missä se boomerin ikäraja nyt tarkalleen menee.

No, kun se ei ole mikään ikäraja, vaan ikäluokka. Sama kuin nuorempien milleniaalit ja muut 

Aloittajan tarkoittama ikäluokka on nimeltään x. Boomerit ovat olleet jo pitkään eläkkeellä. Luulis nyt jonkun zetalaisen osaavan oikeat termit 

Vierailija
47/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pikkupoju taitaa nyt ihan todella inhota vanhempia ihmisiä jostain syystä. Antoiko isipappa koivuniemenherralla paljaille pakaroille? Syytä ehkä olisi.

Vierailija
48/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä ikäluokista ei tule koskaan boonereita.

Vierailija
49/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vtut. Täytän pian 66 enkä ole vieläkään sivussa, päinvastoin sain eilenkin työtarjouksen vaikka olen jo vanhuuseläkkeellä. Maksan saatanasti veroja.

Elätät monta kotona tuskissaan ypöyksin makaavaa zoomeria 

Vierailija
50/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ap on sitä ikäluokkaa jolle opetettiin että sukupuolia on miljoona ja perimän voi jättää todellisuudessa huomiottta heittäen maalaisjärjen roskiin. Toki se ei ole ap:n vika vaan vanhempien sukupolven.

Vierailija
51/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsynyt aloitus nuorisolaiselta. Mene itkemään kesken jääneitä opintojasi, työnhakua jossa ei tärppää ja mielenterveyttä, joka lähti jo aikoja sitten. 0/5

Mt-ongelmat ei katso ikää. Sukulaiselle tuli vakava (sairaalahoitoa vaativa) masennus yli 70-vuotiaana. Työttömyyskään ei koske vain nuoria. Itse olen 49 v, jäin työttömäksi, ja vaikeaa on työllistyä.

Aloitus toki provoilua.

Vierailija
52/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pikkupoju taitaa nyt ihan todella inhota vanhempia ihmisiä jostain syystä. Antoiko isipappa koivuniemenherralla paljaille pakaroille? Syytä ehkä olisi.

Vanhus siellä kuolonkorisee. Krematorio lämpenee jo tai kuoppaa kaivetaan.

Vierailija
53/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä tuntuu. Velaton ok-talo omalla isolla tontilla, säästöjä mukavasti. Millenniaalit painii vuokranmaksuongelmiensa kanssa ja Kela hiillostaa muuttamaan halvempaan. Elämä on valintoja.

Miten ikänsä voi valita? Outo viesti joka ei oikein vastannut kysymykseen.

Tämä. Ikä On Numeroita!

Vierailija
54/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan viiskymppiset ovat ainakin 20 vuotta nuorempia kuin Suomen boomerit. Mikä idea tällaisessa faktojen vääristelyssä on? Kerro se, Venäjän trolli?

No, saada ihmiset toistensa kimppuun tietenkin. Nuorisolaiset on muutenkin jo saatu uskomaan siihen kuinka vanhukset ovat muka syyllisiä heidän pahaan oloonsa. Joten hyvin ovat trollit tietenkin eräiden poliitikkojen säestämänä onnistuneet 

Vierailija
55/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en kuulu suuriin ikäluokkiin. Kyllähän tässä koko ajan vanhentuu, mutta boomeria minusta ei tule, koska olen syntynyt itse asiassa aika pienien ikäluokkien aikoihin 70-luvulla.

Vierailija
56/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhus siellä kuolonkorisee. Krematorio lämpenee jo tai kuoppaa kaivetaan.

No pääsisipä ainakin kaltaisistasi turhista hapenkuluttajista lopullisesti eroon :D

Vierailija
57/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 50-vuotias ei kirjaimellisesti ole vielä boomeri, mutta ylpeänä tunnustan olevani sellainen. Pääsääntöisesti pidän tämän päivän 15-30 vuotiaita ihan saamarin tyhminä. Prioriteetit, moraali ja katsominen omaa nenää pidemmälle täysin hukassa.

Todettakoon tähän vielä, että itse olen teknisesti lahjakkaampi kuin nykyinen nuoriso.

Tämän päivän 15 - 30 -vuotiaat ovat tämän päivän noin 50-vuotiaiden kasvattamia. Voit kiittää heitä. 

Vierailija
58/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele termit. GenX.

Tämä on väsynyt puolustus. Se kertoo siitä, että vtuttaa olla vanha ja sivussa.

Eikös se nykyajan nuoret ole sivussa, kun eivät uskalla puhelimeen vastata tai kämpästä poistua.

Mää oon 50 ja aina ollut nuo ongelmat joten eipä taida syntymävuoteen liittyä mitenkään. Olen aina yrittänyt salata asian toisin kuin nuoriso. Minusta on hyvä että heitä ei häpäistä enää asialla vaikka näköjään jotkut vieläkin yrittää. Ehkä he ovat olleet samanlaisiaja haluat että sitä pitäisi hävetä. Meidän ikäpolvi on opetettu häpeämään ja osa meistä ei taida kestää että nuoret eivät suostu siihen enää. Ole omaitsesi on fraasi jotasuurun osa ei suvaitse noudatettavan ilman kritiikkiä.

Vierailija
59/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta tuntuu täälläkin. Vakituinen työpaikka, ihana koti ja laadukas auto. Ei juuri velkaa. Mielenrauha. Säälin nykynuorisoa, taantumistaan sekä pahaa oloaan.

Vierailija
60/179 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan varmasti sekä fyysisessä että psyykkisessä paremmassa kunnosaa kuin suurin osa nuorista. M55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme