Sinä 50-vuotias. Hyväksytkö olevasi boomeri?
Aika on rullannut ja olet jäänyt jalkoihin. Miltäpä se tuntuu?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
No en, minä oon ylpeästi X-sukupolven edustaja.
Äitini on oikea boomeri.
Mutta kelkasta kyllä oon tippunut ja ihan mielelläni, tämä ei oo enää mun maailma.
Niin ja täytin 53v tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
No 50-vuotias ei kirjaimellisesti ole vielä boomeri, mutta ylpeänä tunnustan olevani sellainen. Pääsääntöisesti pidän tämän päivän 15-30 vuotiaita ihan saamarin tyhminä. Prioriteetit, moraali ja katsominen omaa nenää pidemmälle täysin hukassa.
Todettakoon tähän vielä, että itse olen teknisesti lahjakkaampi kuin nykyinen nuoriso.
Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ketjut on hauskoja kun boomerit alkaa aina kiistelemään että missä se boomerin ikäraja nyt tarkalleen menee.
On Jaanat ja Terot kovia selittämään, etteivät ole Anjoja ja Perttejä. Eivät halua tunnustaa, että boomeri tarkoittaa nykyään vain vanhemmuutensa jo lopettaneita. Ovat jo ehtoommalla.
Vanhemmuutensa lopettaneita 😂
Mikähän minä olen? Olen syntynyt 1935. Kertokaa viisaat?
Vierailija kirjoitti:
Esi-isä?
Kommentit kertovat, että katkeruus kaikkivoipaisuuden katoamisesta on kova ja sattuu.
Ihan sama miksi nimitellään jossain somessa. Aikakin on rullannut mutta jalkoihin jäänyt?
Vierailija kirjoitti:
1973 oli toisiksi pienin Suomessa syntynyt ikäluokka koskaan.
Mikä on pienin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ketjut on hauskoja kun boomerit alkaa aina kiistelemään että missä se boomerin ikäraja nyt tarkalleen menee.
On Jaanat ja Terot kovia selittämään, etteivät ole Anjoja ja Perttejä. Eivät halua tunnustaa, että boomeri tarkoittaa nykyään vain vanhemmuutensa jo lopettaneita. Ovat jo ehtoommalla.
Voithan siellä pikkupäässäsi kehitellä aivan mitä vain sääntöjä. Mutta se on niin noloa, että tulet niitä selittelemään tänne palstalle. Ja mitäpä sinä tiedät vanhemmuudesta?
Sinä ap, hyväksytkö olevasi ääliö?
Vierailija kirjoitti:
Ime munaa.
Tässähän se nuoremman ikäpolven viisaus kiteytyy.
Jos vuonna 1975 syntynyt hyväksyisi olevansa "boomeri" niin se olisi yhtä totaalisen pihalla asioista kuin sinäkin.
En koska olen eri ikäluokkaa boomereiden kanssa. Vanhempani olivat boomereita.
M47
Vierailija kirjoitti:
Nykyisellään jo tilastopoikkeama.
No jos katsoo minkä ikäiset on huipulla suuryritysten toimitusjohtajina, yliopiston professoreina, dekaanina jne. niin me 50-vuotiaat ollaan vähän alaikäisiä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele termit. GenX.
Tämä on väsynyt puolustus. Se kertoo siitä, että vtuttaa olla vanha ja sivussa.
Tietäisitpä miten onnekkaaksi moni tuntee itsensä.
Jep, hoitakaa nyt hommat, zoomerit. Siitä vain.
Ja vtut. Täytän pian 66 enkä ole vieläkään sivussa, päinvastoin sain eilenkin työtarjouksen vaikka olen jo vanhuuseläkkeellä. Maksan saatanasti veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmuutensa lopettaneita 😂
Tätä minäkin ihmettelen. Mitä se tarkoittaa? Lapsia on kaksi, mutta ovat jo aikuisia. Olenko siis lopettanut vanhemmuuteni? En tiennytkään. Mutta eihän me "boomerit" tällaisia nykynuorten neronleimauksia ymmärretäkään.
N55
50-vuotiaat eivät ole boomereita, suuret ikäluokat syntyivät sotien jälkeen.