Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi harva nainen osaa ottaa suihin kunnolla

Vierailija
13.03.2025 |

Kokemuksen rintaäänellä voin tuon sanoa.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikki miehet eivät edes halua suihinottoa eivätkä pidä siitä. Onneksi nämä kuitenkin usein antavat itse suuseksiä naiselle. 

Seksipalstalla korostuu kaikki seksimuodot ja niiden harjoittaminen eri tavalla. Eivät ne miehet, joille seksi ei ole ykkösasia, ole täällä kommentoimassa. 

Vierailija
62/70 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotuin ja tykkäsin tosi paljon kullin nuolemisesta ja suihinotosta. Miehen reaktio oli laimea. Vika minussa vai hänessä. Into laskenut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotuin ja tykkäsin tosi paljon kullin nuolemisesta ja suihinotosta. Miehen reaktio oli laimea. Vika minussa vai hänessä. Into laskenut. 

Riippuu täysin siitä oletko hyvä, huono vai keskinkertainen hommassa. Emme täällä voi tietää.

"Nuoleminen" äkkiseltään ainakin tuntuu joltai  turhalta oheistouhulta. Hyvältä tuntuu se muna siellä suussa. Parhaalta välillä hetken nielussa. Ilmassa heiluttelu ja nuoleskelu ainakin minua lähinnä ärsyttäisi.

Vierailija
64/70 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen saanut vain hyviä suihinottoja. 

Itse pidän eniten kun nainen ottaa vain terskan suuhunsa ja lipoo kielellään frenulumia. 

Frenulum on se juttu. 

Vastaan itse itselleni. Kun saan naiselta hyvän suihinoton, niin himoissani ja kiimoimoissani mielelläni nuolen naista, niin hyvin kuin vain pystyn ja kysyn neuvojakin millä tavalla pitää nuolla, että hän nauttisi mahdollisimman paljon. 

Mutta jos nainen ei anna suuseksiä lainkaan, niin se vaikuttaa myös minuun siten, että en todennäköisesti myöskään nuole häntä. Se on sitten vain lähinnä panemista ja hyväilyä. 

Tuo on vähän semmoinen juttu, että naisen pitää pitää jommasta kummasta näistä. Joko suuseksin antamisesta tai anaaliseksistä, mieluummin molemmista. Jos ei kumpaakaan, olen vaikka ilman naista sitten. Mahtavinta on kuitenkin kokea noista asioista nauttiva nainen.

Vierailija
65/70 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan muiden naisten kanssa asiasta jutellut, mutta onko tosiaan niin, että monet naiset eivät suihinotosta tykkää? Tuntuu vähän oudolle. Luulin, että se on ihan perusjuttu...

Vierailija
66/70 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt se ongelma, että mitään kunnollista ohjevideota ei ole missään. Ja sitten vaikka olisi, eri tyypit tykkää erilaisista asioista. Vähän niin kun kahvin keitto. Toisen mielestä vahva voi olla toisen mielestä lirua.

On. Kuukeloi Paris Hiltonin suihinotto. Siinä oli tyyliä. 

Itse olen saanut aina nauttia hyvästä suihinotosta. Annoin vaimoni itse opetella ja toteuttaa itseään. Yllätyksekseni hellä paisuvaisten ja kullin varren sively ja hyväily on ollut tehokkkampaa kuin runkkausliike. Itse asiassa sillä vain pilannut nautinnon. Hellä kiusoitteleva hively on piinavaa kun ei voi tehdä mitään ja sopivasti jatkettuna meinaa lähteä taju lauetessa. Siltikään suikkarit ei voita vaimon pilllun puristuksen antamaa kokonaisvaltaista nautintoa. Panetus ei poistu kuin pilluun panemalla ja varsinkin siementen laskulla. Onneksi saanut aina mitä halunnut  ja miten halunnut. Eniten olen  nauttinut suuseksistä, kun kulli ollut poikkeukselllisen kova ja kovassa kiimassa ja pyytänyt vaimolta pikaista paineen purkua. Vaimollekin mieleistä, kun nähnyt kiimani, eikä ole kauaa tarvinnut kullliani hivellä ja imuttaa. Sitten vielä purkanut voimalla ja paljon.... Vaimoni rakastanut isoja lastejani.

Vierailija
67/70 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin ovat yksilöitä. Tuskin nainen voi arvata ensisilmäyksellä millainen hermotus juuri tällä miehellä on.

Täysin sama homma naisten kanssa. Ei voi arvata.

Vierailija
68/70 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Vierailija
69/70 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, että lähes kaikki sen osaa ihan hyvin. Todella harva nainen sitä vain suostuu tekemään. Varsinkaan jos on oltu yhdessä pidempään kuin kolme vuotta.

Etkö pyydä? Oletko kertonut, että nimenomaan haluat, että sinua lähestytään?

Vierailija
70/70 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa paistaa se, ettei porukka kommunikoi kumppanien kanssa tarpeeksi. On täysin normaalia joutua neuvomaan toiselle suhteen alussa aika yksityiskohtaisestikin, minkälainen suuseksi toimii juuri itselle. Ei se muutama seksikerta mene hukkaan, jos sen käyttää kokonaan suuseksin harjoitteluun ilman liian suuria odotuksia laukeamisesta. Vastaanottava osapuoli ohjeistaa sitä mukaa kun joku tekniikka toimii tai ei toimi ja antava puoli kokeilee ohjeiden mukaan. Seksin täytyy olla hauskaa ja vain puhumalla ja harjoittelemalla useimmat parit saavuttavat mieluisan lopputuloksen.