Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi harva nainen osaa ottaa suihin kunnolla

Vierailija
13.03.2025 |

Kokemuksen rintaäänellä voin tuon sanoa.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto on aina hyvä, olkoon sellainen kun sitten on. Nämä pikku jullit jotka eivät ole kosakaan saaneet suihinottoa täälä kommentoivat.

Ei todellakaan ole. Ja kuten tältä palstalta on opittu, niin ei naisetkaan ole tyytyväisiä miesten suorituksiin.

Vierailija
22/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on hyvä ja hankkii sitten naisen, joka osaa tuon ja palvelee sua muutenkin.

Laittaa ruokaa, siivoaa, paijaa uneen yms.

Katotaas, kuinka pitkä jono ehdokkaita löytyy...

Onneksi ei tarvitse löytää kuin yksi hyvä yksilö. Ongelmana on se, että tuollainen nainen on hyvin harvinainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osaatko itse siis paremmin?

Väittäisin, että suurin osa miehistä olisi parempia kuin keskiverto nainen.

Vierailija
24/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on reagoinut toivotulla tavalla taidonnäytteisiini eli ilmeisesti osaan homman hyvin. Minä olenkin kullia ja suikkareita rakastava nainen. 

Vierailija
25/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto on aina hyvä, olkoon sellainen kun sitten on. Nämä pikku jullit jotka eivät ole kosakaan saaneet suihinottoa täälä kommentoivat.

Tajuan tavallaan tämän kauniin ja kannustavan ajatuksen, mutta jos miehetkin voivat tehdä aivan surkeaa työtä kuollessaan niin uskoisin että nainenkin voi ottaa suihin monella tavalla huonosti. 

Itselläni kokemusta bi-naisena vain suihinotosta (kaksi eri miestä, kaksi hyvin erilaista penistä ja tykkäsivät eri jutuista) ja naisen nuolemisesta ja siitä että mies tai nainen nuolee minua (kaksi eri miestä, kaksi eri naista ja molemmista yksi hyvä ja yksi laiska/estynyt/surkea kokemus). Eli siitä en tietenkään voi sanoa miten se suihinotto voi olla surkea kun ei ole itselläni penistä. Mutta veikkaan että jos nainen on innoton, avoimen töykeä, laiska (lopettaa heti?), käyttää hampaita, yököttelee, ottaa peniksen suuhun muttei ime tai tee mitään.. niin ei kai se voi kauhean kivaa olla miehelle? 

Harjoitus varmaan tekee mestarin jos mies ohjeistaa ja nainen yleensäkään haluaa oppia. Itse ainakin olen tykännyt että ohjeistetaan nätisti, koska se että rakastan ottaa suihin ei kyllä automaattisesti vielä tehnyt siinä mitään mestaria :D

Vierailija
26/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nuollessaan, aivan mahtava typo kyllä :D

Vierailija
27/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies osaa nuolla naista niin että se oikeasti tuntuu jossain.

Vierailija
28/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehet osaa sen sulle paremmin   ;)

Vierailija
29/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut ennenkin, mutta exä osasi ottaa suihin niin, että muna ei osunut suun sisäpinnoille. Paskempaa suoritusta en ole kokenut. Ilmankin on parempi.

No eihän se helppoa ole, jos joutuu pitempään vetämään posket tosi lommolle, että osuisivat prinssinakkiin.

Vierailija
30/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Pelkkä ajatus oksettaa.

Vierailija
31/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kertoa mitä tarkoittaa lutkuttaminen, imemistäkö? 😄

Vierailija
32/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka nauttii suihinotosta, on yleensä myös hyvä siinä. Pelkästään se, että huomaa kuinka toinen nauttii siitä, on miehellekin jo iso osa suihinoton nautinnosta. Jos nyt ei valtaosa, niin kuitenkin kohtuullisen iso osa naisista nauttii kun saa ottaa suihin.

Keskimäärin miehet saattavat nauttia pillun nuolemisesta enemmän kuin naiset nauttivat kullin imemisestä. Se on sinänsä ihan ok, mutta hölmöä siinä on se, että myös miehet taitavat nauttia suihinoton saamisesta enemmän kuin kuin naiset nuolemisen saamisesta. Eli ei mene antamisen ja saamisen haluamiset oikein.

Vierailija
33/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole saanut suihinottoa kuin korkeintaan maksullisilta naisilta ja/tai olet sekuntimuna.

Vierailija
34/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin pitämään suihinotosta vasta 34-vuotiaana. Nykyinen vaimoni osaa homman, en ennen häntä ollut kunnollista suihinottoa saanut. 

Vierailija
35/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peenis on tarkoitettu kusemiseen, ei imemiseen eikä ronkkimiseen.

Vierailija
36/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon paksua kuolaa niin että pallitkin ovat märät. Syväkurkku. Positiivinen suhtautuminen. Kakkosesta suuhun samalla tavalla. Nieleminen. Lutkuttamisesta kuuluu ääni, koska paksu kuola litisee.

Vierailija
37/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muiden naisten osaamisesta kun ei ole kokemusta, mutta vaimoni on erittäin pätevä 48 vuoden harjoittelun jälkeen. Pätevämpi kuin osaisin itse neuvoa. Luojan kiitos, että annoin hänen itse opetalla ja kokeilla miten saisin parhaiten. Niin hän teki itsekin kun aloin 48v sitten nuolemaan hänen pilluaan. En ole eläissäni harrastanut mitään muuta asiaa niin paljon, säännöllisesti ja usein, kun pillun nuolemista ja toki naiminen siihen päälle. En siitäkään huolimatta että itselläni ollut elämätapaharrastuksia.

Vierailija
38/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvat lutkuttaa tuttia. Eli se on sellaista rytmikästä imeskelyä ja suussa pyörittelyä. Ja kullistani tuntuu todella hyvältä, suorastaan mahtavalta kun ihana nainen lutkuttaa sitä intohimolla mieluiten laukeamiseen saakka.

Vierailija
39/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa muiden naisten osaamisesta kun ei ole kokemusta, mutta vaimoni on erittäin pätevä 48 vuoden harjoittelun jälkeen. Pätevämpi kuin osaisin itse neuvoa. Luojan kiitos, että annoin hänen itse opetalla ja kokeilla miten saisin parhaiten. Niin hän teki itsekin kun aloin 48v sitten nuolemaan hänen pilluaan. En ole eläissäni harrastanut mitään muuta asiaa niin paljon, säännöllisesti ja usein, kun pillun nuolemista ja toki naiminen siihen päälle. En siitäkään huolimatta että itselläni ollut elämätapaharrastuksia.

Minunkin on vaikea kuvitella, että tässä olisi kyse osaamisesta, vaan halusta tai estoista. Se voi monelle naiselle olla vastenmielinen tai jopa kauhistuttava jo ajatuksena. Kuitenkin se on parasta mitä vaimo voi miehelleen tehdä. Aivan samoin meilläkin vaimo teki sen ensimmäisellä kerralla "yllättäen ja pyytämättä", ihan oma-aloitteisesti ottaessamme ulkona alasti aurinkoa. Se oli jotakin aivan taivaallista. Kun sitten palkitsin hänet nuolemalla hänen pimppiään, hän tunnusti, ettei koskaan ollut kokenut yhtä ihanaa orkkua. Ollut meillä siitä lähtien vakio ohjemanumero. Joskus jää sängyssä kesken ollessamme väsyneitä ja jompikumpi tai molemmat nukahtaa.

Vierailija
40/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa nyt hyvänen aika, miten se olisi paras tehdä?