Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi harva nainen osaa ottaa suihin kunnolla

Vierailija
13.03.2025 |

Kokemuksen rintaäänellä voin tuon sanoa.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat vinkit siis kehiin, että saadaan tästä ketjusta jotain iloa maailmaan

Vierailija
42/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvi tehdä. Ei myöskään miehen minua tarvitse lipoa . Mä tykkään vaan perinteisestä yhdynnästä. Ei mitään tissin hiplailuja siis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kurkutuksen ammattilainen. Otan kyrvän kuin kyrvän kokonaan kurkkuun ja nautin siitä kun tulee vedet silmiin.

Vierailija
44/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat vinkit siis kehiin, että saadaan tästä ketjusta jotain iloa maailmaan

Otat vaan sen nahkahuilun suuhusi ja soittelet villin preludin.

Vierailija
45/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kurkutuksen ammattilainen. Otan kyrvän kuin kyrvän kokonaan kurkkuun ja nautin siitä kun tulee vedet silmiin.

Kurkutus tarkoittaa kuristamista.

Vierailija
46/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt se ongelma, että mitään kunnollista ohjevideota ei ole missään. Ja sitten vaikka olisi, eri tyypit tykkää erilaisista asioista. Vähän niin kun kahvin keitto. Toisen mielestä vahva voi olla toisen mielestä lirua.

Vierailija
47/70 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvi tehdä. Ei myöskään miehen minua tarvitse lipoa . Mä tykkään vaan perinteisestä yhdynnästä. Ei mitään tissin hiplailuja siis. 

Tylsimykset pois tästä ketjusta

Vierailija
48/70 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehukaahan, miehet, lisää meitä naisia!

Vierailija
49/70 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä osaa aina, ei liian kovaa eikä vatkaa kädellä, lopussa hiljentäää kielellä kosketttelukn

Vierailija
50/70 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle (mies) oleellista, attä käsi mukana hommassa "runkkaamassa". Ihan pelkkä poski ei nyt sinällään tunnu juuri miltään. Paitsi jos tosi osaava.

Vierailija
51/70 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa hommassa palaute tulee niin välittömästi, kuin suihinotossa. Kalu kertoo kyllä kovenemalla mikä tuntuu hyvältä. 

N47

Vierailija
52/70 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[Pilkallista naurua, kohteena luuseri ap!]

Eli selkeästi osui arkaan paikkaan. Harmittaako olla huono suihinottaja?

Vierailija
53/70 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa kauhealta. Ja ankealta. Kauhean ankealta. Mutta jos tuo on teille ok, niin hieno homma.

Vierailija
54/70 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto on aina hyvä, olkoon sellainen kun sitten on. Nämä pikku jullit jotka eivät ole kosakaan saaneet suihinottoa täälä kommentoivat.

Kyllä se on niin, että pikkujullit ja katkerat naiset ovat tuota mieltä. Sitten on niitä mahtavia naisia, jotka ottava innolla ja hyvin suihin.

Vierailija
55/70 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä elämää tullut nautittua huulihölkästä ~40 naisen kanssa. Top5 listalla on kaksi naista. Miehiä käynyt soittamassa nahkafagottia kolme kappaletta, ja jokainen päässyt top5-listalle.

Jotta ei ihan naisten taitojen mollaamiseksi mene, niin listan kärjessä silti nainen👍. 

Vierailija
56/70 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen saanut vain hyviä suihinottoja. 

Itse pidän eniten kun nainen ottaa vain terskan suuhunsa ja lipoo kielellään frenulumia. 

Frenulum on se juttu. 

Vierailija
57/70 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki miehet eivät edes halua suihinottoa eivätkä pidä siitä. Onneksi nämä kuitenkin usein antavat itse suuseksiä naiselle. 

Vierailija
58/70 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen saanut vain hyviä suihinottoja. 

Itse pidän eniten kun nainen ottaa vain terskan suuhunsa ja lipoo kielellään frenulumia. 

Frenulum on se juttu. 

Vastaan itse itselleni. Kun saan naiselta hyvän suihinoton, niin himoissani ja kiimoimoissani mielelläni nuolen naista, niin hyvin kuin vain pystyn ja kysyn neuvojakin millä tavalla pitää nuolla, että hän nauttisi mahdollisimman paljon. 

Mutta jos nainen ei anna suuseksiä lainkaan, niin se vaikuttaa myös minuun siten, että en todennäköisesti myöskään nuole häntä. Se on sitten vain lähinnä panemista ja hyväilyä. 

Vierailija
59/70 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, yök, likanen ja hikinen kikkeli

Vierailija
60/70 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikki miehet eivät edes halua suihinottoa eivätkä pidä siitä. Onneksi nämä kuitenkin usein antavat itse suuseksiä naiselle. 

Ne ei vaan ole koskaan saaneet kunnon suihinottoa. Siitä se vaan johtuu.