Tässä syy miksi me tavalliset miehet emme enää kelpaa.
Ennen sanottiin, että kunhan olet kiltti, rehellinen ja kohtelet naista hyvin, niin löydät kyllä itsellesi kumppanin. Mutta nykyään tuntuu, ettei se enää riitä. Olen tavallinen mies: käyn töissä, pidän itsestäni huolta, en ole mikään alfauros, mutta en myöskään mikään luuseri. Silti deittailu tuntuu olevan jatkuvaa kamppailua koska naisille ei enää riitä mikään.
Kun katson ympärilleni, huomaan, että naiset eivät enää etsi tavallista miestä, vaan jotain muuta. Some ja deittisovellukset ovat muuttaneet kaiken. Naisilla on loputon valinnanvara, tai ainakin he uskovat niin. He saavat päivittäin viestejä miehiltä, jotka ovat pidempiä, komeampia ja rikkaampia kuin minä. Ei siis ihme, että moni tavallinen mies tuntuu olevan näkymätön.
Ongelma on siinä, että naisten odotukset eivät aina kohtaa todellisuutta. Monet tavalliset naiset uskovat ansaitsevansa huippumiehen, koska he saavat Instagramissa tykkäyksiä tai Tinderissä matcheja. Mutta tykkäys ei tarkoita rakkautta, ja match ei tarkoita suhdetta.
Samaan aikaan me tavalliset miehet joudumme kilpailemaan naisten huomiosta tavalla, jota ei ennen ollut. Kiltti mies, joka on lojaali ja luotettava, mutta ei osaa brändätä itseään somessa tai omista urheilullista kehoa ja luksusautoa, jää helposti varjoon. Jos haluat erottua, pelkkä kiltteys ei enää riitä ,sinun on oltava viihdyttävä, jännä, itsevarma ja menestyvä.
Lopulta monille meistä jää kaksi vaihtoehtoa: joko sopeudumme ja yritämme muuttaa itseämme vastaamaan markkinoiden vaatimuksia, tai luovumme koko pelistä. Ja valitettavasti moni tavallinen mies on alkanut tehdä juuri jälkimmäistä.
Kommentit (294)
Älä hyvä mies tuhlaa aikaasi suomalaisiin naisiin. Sieltä deittisovelluksesta löytyy ulkomaalaisia naisia, jotka puhuu kivasti ja kohtelee miestä ihanasti.
Kuinka montaa tavallista miestä edustat? Ja mikä tekee miehestä tavallisen? Meillä toimistossa nää ihan tavalliset miehet lähtee vauvalomille ja viettävät sairausaikaa lapsen kanssa. Nuoria tavallisia miehiä, pitkiä ja pätkiä, tukalla tai ei, kovin ovat monimuotoisia tavallisia työssäkäyviä miehiä. Lähes kaikilla tuntuu olevan kumppani, harvoja sinkkuja
Vierailija kirjoitti:
Kuinka montaa tavallista miestä edustat? Ja mikä tekee miehestä tavallisen? Meillä toimistossa nää ihan tavalliset miehet lähtee vauvalomille ja viettävät sairausaikaa lapsen kanssa. Nuoria tavallisia miehiä, pitkiä ja pätkiä, tukalla tai ei, kovin ovat monimuotoisia tavallisia työssäkäyviä miehiä. Lähes kaikilla tuntuu olevan kumppani, harvoja sinkkuja
Kyllä just näin. Ihan tavan pulliaiset omassakin kokemuspiirissäni ovat löytäneet toisia tavan pulliaisia ja muodostaneet parisuhteita ja perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni kohtelee minua kuin kuningatarta, hän on erittäin komea, pitkä ja menestynyt ja yhdessä olemme olleet yli 10 vuotta. Deittailin ennen monenlaisia miehiä ja huonointa kohtelua sain jos jokin noista edellämainituista asioista puuttui. Ilmeisesti jonkin puute kompensoituu huonoon käytökseen.
Ikävä sanoa näin, mutta mulla on sama kokemus. Olen ollut lihavien ja rumien miesten kanssa, mikä olisi ollut minulle aivan ok, enkä edes usko että nuo piirteet ovat olleet se pääasiallinen syy paskaan kohteluun, vaan lähinnä tuo menestyksen puute. Kukaan noista ei ole päässyt hyviin töihin tai välttämättä edes töihin, joten tietty kuvioon on kuulunut iilimatoilu, minun saavutusten vähättely ja muu vittuilu.
Juuri näin. Mies on menestys-objekti siinä missä nainen on seksiobjekti.
Menestyvä mies ja kaunis nainen sopivat yhteen.
Jääkiekkoilija ja missi. Molemmilla on korkea markkina-arvo.
Ap voisi laittaa kyselyn missä ihmiset ovat tavanneet puolisonsa ja lähteä etsimään tavallista naista sellaista paikoista.
Tinder ja some eivät ole selvästikään toimineet.
Vierailija kirjoitti:
No minulle kelpaa tavallinen mies. Olen tavallinen nainen. 162 cm ja 75 kg. Minulla on purentavika ja hieman kellertävät hampaat, sekä huono näkö ilman silmälaseja. En meikkaa, ripsaria laitan joskus, kulmakarvat ovat sellaiset kuin luonnostaan ovat. En värjää hiuksiani, latvat leikkautan kerran vuodessa tai kahdessa. Arvostan mukavia kenkiä ja vaatteita. Pidän rauhallisista kävelylenkeistä, mieluiten luonnon helmassa. Instagramissani on kuvia lähinnä luonnosta ja kissoistani. Työskentelen kirjanpitäjänä ja joskus käyn kansanopiston kursseilla harrastamassa esim. savitöitä tai opiskelemassa espanjan alkeita.
Joko kiinnostuit? Vai tuntuuko, että etsit sittenkin jotakin muuta? Jos näin on, et voi väittää ettei tavallinen mies kelpaa.
Kuulostaa siltä että alle keskitason oleva nainen etsii keskitason miestä. Hyvä esimerkki naisten hypergamiasta.
Eipä se kelpaa tavallinen mies, hyvin tiivistetty kaikki AP:n aloituksessa.
Ap syyttää naisia siitä, että hän etsii naisia väärästä paikkaa tai vääränlaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi laittaa kyselyn missä ihmiset ovat tavanneet puolisonsa ja lähteä etsimään tavallista naista sellaista paikoista.
Tinder ja some eivät ole selvästikään toimineet.
Tinderi on muutenkin ihan huuhaa paskaa, pärstä katsotaan ensimmäisenä, muut asiat ei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miesten uhriutumiset
Miehillä nyt on syytäkin uhriutua. Vai kiinnostaisiko sinua puolustaa maata lailla pakotettuna jonka miehille et kelpaa?
Ongelman juurisyy: tavallisella ok-miehellä ei ole enää markkina-arvoa.
Pitää olla ok++ tai ok+++ nykyään että naiset kiinnostuvat, koska rima nousee jatkuvasti.
Ensi vuonna pitääkin sitten olla jo ok++++.
Tai sitten ymmärtää muuttaa paremmille markkinoille.
Suomalainen nainen ei tule vaatimuksiaan laskemaan ilman sotaa tai hyvinvointivaltion alasajoa.
Voi jessus mitä ulinaa ja analysointia jossa syy kuitenkin on muissa eikä itsessä. Mä valitsin sen miehen mikä kolahti ja mihin rakastuin. Aivan tavallinen ukkeli, perusjamppa kaikin puolin. Ja kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulle kelpaa tavallinen mies. Olen tavallinen nainen. 162 cm ja 75 kg. Minulla on purentavika ja hieman kellertävät hampaat, sekä huono näkö ilman silmälaseja. En meikkaa, ripsaria laitan joskus, kulmakarvat ovat sellaiset kuin luonnostaan ovat. En värjää hiuksiani, latvat leikkautan kerran vuodessa tai kahdessa. Arvostan mukavia kenkiä ja vaatteita. Pidän rauhallisista kävelylenkeistä, mieluiten luonnon helmassa. Instagramissani on kuvia lähinnä luonnosta ja kissoistani. Työskentelen kirjanpitäjänä ja joskus käyn kansanopiston kursseilla harrastamassa esim. savitöitä tai opiskelemassa espanjan alkeita.
Joko kiinnostuit? Vai tuntuuko, että etsit sittenkin jotakin muuta? Jos näin on, et voi väittää ettei tavallinen mies kelpaa.
Kuulostaa siltä että alle keskitason oleva nainen etsii keskitason miestä. Hyvä esimerkki naisten hypergamiasta.
Tässä hyvä esimerkki siitä, miten miehillä on hämärtynyt näkemys siitä millainen on tavallinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus mitä ulinaa ja analysointia jossa syy kuitenkin on muissa eikä itsessä. Mä valitsin sen miehen mikä kolahti ja mihin rakastuin. Aivan tavallinen ukkeli, perusjamppa kaikin puolin. Ja kiltti.
Samat incelit täällä ulisee ja uhriutuu päivästä toiseen, kävi minä vuorokauden aikana hyvänsä.
Kaikille kumppaninsa löytäneille toivotan oikein antoisaa Steak & Blowjob -päivää 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä nyt on syytäkin uhriutua. Vai kiinnostaisiko sinua puolustaa maata lailla pakotettuna jonka miehille et kelpaa?
mene sinne ryss älään jo jos sitä niin paljon rakastat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on alle keskitason? Ei keskitaso naisilla ole elokuvatähtien keskitasoa, vaan oikeitten ihmisten keskitasoa. Ja tuo kuvaus pituuksineen ja painoineen taitaa olla otettu aika suoraan tilastojen keskiarvoista.
Eli tässä tämä ongelma. Tavalliselle miehelle ei kelpaa tavallinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla ok++ tai ok+++ nykyään että naiset kiinnostuvat, koska rima nousee jatkuvasti.
Suomalainen nainen ei tule vaatimuksiaan laskemaan ilman sotaa tai hyvinvointivaltion alasajoa.
Mitä mieltä olet siitä, kun muut tavalliset ok miehet näyttävät löytävän puolison?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan oikea päätelmä. Suomalainen nainen ei tarvitse miestä välttämättä mihinkään, joten mikäli mies ei tuo mitään hyvää naisen elämään, saa mies olla yksin. Vaihtoehto on silloin joko itsensä kehittäminen tai tosiaan ne ulkomaat, missä naiset tyytyvät vähempään. Aasian suunta on hyvä, nöyristelevät aikansa huonommallekin ukolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mene sinne ryss älään jo jos sitä niin paljon rakastat
Totuus on se ettei suomalaismiehet kelpaa enää suomalaisnaisille. Varmaan vi tuttaa, kun suomalaiset katoaa pikkuhiljaa ja tilalle tulee muun maalaiset.
Kuuluuko "taviksen tapailuun" myös paneminen? Varsin oleellinen seikka.
Olen ollut tuon kaltaisessa tilanteessa, joskin alla oli monivuotinen parisuhde. Olihan se uusi nuori ja erittäin silmälle mieluisa nainen oikein hyvä sängyssä, mutta mitään muuta sen kanssa ei voinut tehdä. Seksiä ja nukkumista lukuunottamatta päivän jokainen minuutti naama puhelimeen liimattuna. Yleistieto lapsen tasolla ja totaalisen avuton ihan kaikessa mikä ei liittynyt sosiaaliseen mediaan. Omalta osaltani jäi nuo kokeilut siihen. Ikäero tuntui huomattavasti isommalta kuin vajaa 10v.