Ennen hyvin saita isäni on alkanut tuhlaamaan älyttömästi rahaa 72 vuotiaana.
Nyt oli vaihtanut vanhan ford mondeonsa isoon sähkömersuun,onkohan joku sairaus?
Kommentit (102)
Millä muulla tavalla isäsi on tuhlannut rahojaan kuin vaihtamalla auton? Tuo on minusta vielä täysin normaalia. Jos on rahaa, niin miksei ostaisi hyvää autoa? Olisin huolissani vain, jos tuhlailisi täysin turhiin asioihin tai jos velkaantuisi sen takia.
Olin käymässä kauan sitten tuttvan asianajotoimistossa. Menin toiseen huoneeseen kun tuli asiakas. Alkoi kuulua kovaa huutoa ja tuomari siinä antoi kuulua mielipiteensä, kun pariskunta oli tullut kysymään mitä voi tehtä, kun leskeksi jääntyt isänsä oli ostanut mopon ja vielä uudet vaatteetkin. Ja pelkäsivät, että isä tuhlaa heidän perintönsä,
Tuomari karjui, että hävetkää, antakaa lesken käyttää omat rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomerit eivät osaa tuhlata rahojaan mihinkään muuhun kuin autoihin.
Se on sama asia kuin aiempien sukupolvien hevonen. Niin ne ajat muuttuu.
Hevonen sitten jalostettiin ruuaksi vanhana. Mitenhän on auton laita?
Vierailija kirjoitti:
Minun vanhemmat alkoi yhtäkkiä ostelemaan minulle kaikenlaista kun 70v rajapyykki alkoi häämöttämään. Ilmeisesti alkoivat sitten perintöä jo jakelemaan etukäteen.
Selvä aivorappeuman merkki.
Hän on valaistunut...ja ymmärtänyt vihdoin ja viimein 72-vuotiaana että elämä on häntä varten ja että omaisuutta ei saa hautaan mukaan. Antakaa hänen nauttia elämästään vaikka sitten sähkö Meken verran, vai harmistaako teitä siellä että kohta hän lähtee heittään pjmppa rinskaa ja löytää tyttö ystävän ja ryhtyy humputtelemaan teidän perinnöt taivaan tuuliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni antanut minulle älyttömästi rahaa käteisenä jo vuosien ajan. Se ei laitaa tilille vaan lähettää kirjeessä tai tuo minulle rahaa vaikkaa olen sanonut ettei kannata lähettää. Ihan siis olen saanut yli 100 tonnia jo.
Miten oot saanut siirrettyä tuollaisen rahamäärän tilille ilman että pankki syyttää sua rahanpesusta?
Ihan vaan silleen ku se ei oo totta!
Appi on kans alkanut vaihdella autoa vuoden välein.
Hyvä, eiköhän se ole isänkin aika nauttia säästöistä ja pistää menemään kaikki
Tienaa itse rahasi, vanhus tajunnut että ei tässä hirveästi aikaa enää ole jäljellä. Anna siis elää.
Vierailija kirjoitti:
Otsalohtkorappeuma voisi olla, jos dementiasta on kysymys.
Kun keski-ikäiset haluaa muuttua ja muuttaa jotain elämässään ei puhuta dementiasta, mutta vanhemmalla se on sitä automaattisesti? Testillähän tuo selviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
72-vuotias ei ole boomeri.
Hän nimenomaan on boomeri. Boomerit ovat sukupolvi, joka syntyi 1946-1963, eli oikeat boomerit ovat nyt vuonna 2025 ikähaitarilla 62-79 v.
Haluaa varmistaa, ettei sulle jää perinnöksi mitään. Tyypillistä ahneiden sukupolvea.
No jos kuolon tullessa tilille on jäänyt tuhlaamatonta rahhoo, jokin on mennyt pahasti pieleen. Fiksu ihminen ottaa jopa velkaakin ja jättää kuollessaan velat maksamati.
AP voi alkaa edunvalvoksi ja varmistaa ettei perintö kulu turhuuksiin, joku porrasperä Corolla voisi olla järkevä auto noin vanhalle. Eikä mikään uusi, jos vaikka kolhii parkkihallissa.
Vierailija kirjoitti:
Appi on kans alkanut vaihdella autoa vuoden välein.
Parempi autoa vaihdella kuin vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
72-vuotias ei ole boomeri.
72-vuotias on 50-luvulla syntynyt eli nimenomaan boomeri.
Mutku boomerit ovat syntyneet 40-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
AP voi alkaa edunvalvoksi ja varmistaa ettei perintö kulu turhuuksiin, joku porrasperä Corolla voisi olla järkevä auto noin vanhalle. Eikä mikään uusi, jos vaikka kolhii parkkihallissa.
Uudessa on tietysti tietokone joka estää kolhimiset.
No jospa tuo on säästänyt juurikin päästäkseen eläkkeellä nauttimaan varoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Anna isän tuhlata, omia rahojaan on.
Vai syyhyääkö sormenpääsi.
Ei, mutt peräreiän ympärystääni syyhyää.
Miten oot saanut siirrettyä tuollaisen rahamäärän tilille ilman että pankki syyttää sua rahanpesusta?