Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennen hyvin saita isäni on alkanut tuhlaamaan älyttömästi rahaa 72 vuotiaana.

Vierailija
13.03.2025 |

Nyt oli vaihtanut vanhan ford mondeonsa isoon sähkömersuun,onkohan joku sairaus?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua jättää paljon perittävää.

M -64

Vierailija
22/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa, pahat on merkit. Löytää vielä jonkun Tatjaanan elämäänsä sulostuttamaan. Miten sun perinnölle sitten käy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitesti kannattaisi jos käytös muuttuu yhtäkkiä.

Vierailija
24/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boomerit eivät osaa tuhlata rahojaan mihinkään muuhun kuin autoihin.

72-vuotias ei ole boomeri.

72-vuotias on 50-luvulla syntynyt eli nimenomaan boomeri. 

Vierailija
25/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsalohtkorappeuma voisi olla, jos dementiasta on kysymys.

Bersaukisille naisille auton osto ei voi tarkoittaa mitään muuta kuin aivorappeumaa.

Vierailija
26/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isälle kävi noin saman ikäisenä, ehti tuhlata koko omaisuutensa ennen kuin suostuivat terkkarissa ottamaan pakkohoitoon.

Selvisi kaksisuuntainen ja psykoosi. Nyt elää köyhyydessä kunnan halveksittuna hylkiönä, juo kauhun tunteeseen, koko ikänsä teki lujaa raskaita töitä, ettei tarvitse pelätä köyhyyttää enää.

Ei ollut kiinnostava potilas kun oli jo eläkkeellä, taisi yhteiskunta olla tyytyväinen että koko omaisuus lähti kiertoon verotuloja kasvattamaan. Myös äitini murtui ja kuoli suruunsa vuoden sisään kun sydän lopulta petti.

Vierailija
27/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut otetaas kaffet, minä tarjoon!

Vierailija
28/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan alkanut tuttuja ympäriltä kuolemaan, niin on alkanut miettiä että voi olla ite seuraava ja todennut tosiaan, että rahoja ei hautaan saa. Oma isä ei tuhlaa, mutta alkoi 70 vuotta täytettyään puhumaan vain siitä miten se ja se tuttu on jo kuollut ja että saa nähdä miten kauan sitä itsellä on aikaa. Selittää aina tutuista ja kaukaisistakin ja mediassa olleista syöpätapauksista. Miten syöpään sairastuu joka kolmas. Aivoinfarktia kans pelkää. Puhuu miten metsät ja maat pitäis jakaa. Että kuka ne haluaa ja kuka ottaa talon ja... Tuntuu että mistään muusta ei puhukaan enää. Mukavempi olisi jos suunnittelisi uuden auton ostoa. 

Vierailija
29/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elää elämänsä ehtoota täysillä. On valaistunut?

Tai rakastunut?

Vierailija
30/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko ihme jos tuossa iässä tajuaa vetelevänsä jo viimeisiään ja ajattelee että paskaakos sitä enää säästelemään.

Vierailija
31/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boomerit eivät osaa tuhlata rahojaan mihinkään muuhun kuin autoihin.

Se on sama asia kuin aiempien sukupolvien hevonen. Niin ne ajat muuttuu.

Vierailija
32/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kaffekubin kuva oli tälle liikaa😂😂😂😂

Vierailija
33/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat alkoi yhtäkkiä ostelemaan minulle kaikenlaista kun 70v rajapyykki alkoi häämöttämään. Ilmeisesti alkoivat sitten perintöä jo jakelemaan etukäteen.

Vierailija
34/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii elämänsä viimeisistä hetkistä ja se on perintöä kärkkyville just oikein :) Dementikoksi haukkuvat eivät ole terveydestä kiinnostuneet vaan siitä,ettei vanhus saa käyttää itse ansaitsemiaan varoja mihinkään,vaan kaiken on mentävä valtiolle seurakunnalle tai sukulaisten taskuun. Hyi!

Vierailija
35/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni antanut minulle älyttömästi rahaa käteisenä jo vuosien ajan. Se ei laitaa tilille vaan lähettää kirjeessä tai tuo minulle rahaa vaikkaa olen sanonut ettei kannata lähettää. Ihan siis olen saanut yli 100 tonnia jo.

Vierailija
36/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni isoisä oli erittäin varakas ex tehtailija ja lastensa kauhuksi vanhoilla päivillään rupesi elämään ja kunnolla; 

oli jälleen kerran Kuusisen miesten osastolla puku ostoksilla; otti uuden puvun lisäksi mukaansa myyjättären ( nuori ja kaunis neito) ja lähtivät maailman ympäri matkalle ja se reissu kesti kaaaaauuuuuan ja rahaa paloi.

Happy End mutta ei ihan kaikille 🤣 

ps: tosi tarina ei provo 

Vierailija
37/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairaat enään niin autoja ostele kun pitää olla tuttu auto jota nyt aikansa haetaan parkkihallista.

Vierailija
38/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän tuo on että edes eläkeläisillä on tässä lamassa vara kuluttaa. Ehkä ne pelastaa vielä Suomen tulevaisuuden. Antaa niiden ostella mitä haluavat.

Vierailija
39/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolee kohta sähköauton säteilyyn

Vierailija
40/102 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isukilla on uusi nuori naisystävä, jolle pitää näyttää ettei tässä nyt mitään kalkkeutuneita boomereita olla.

Kohta ostaa farmariasun, tyköistuvan paidan ja valkoiset tennistossut ja sitten häntä ei pidättele enää mikään.