Pystyykö 20 vuotta vanhempi mies pitämään naisen seksuaalisesti tyytyväisenä?
Kommentit (28)
En osaa sanoa, mutta minut on pitänyt tyytyväisenä ihan oman ikäinen mies. Ei ole tarvetta katsella mun isän ikäisiä.
Viime vuonna tapailin 20-vuotiasta naista ja oli yhden illan juttu 19-vuotiaan kanssa. Molemmat olivat erittäin tyytyväisiä.
M41
Ei mua ainakaan pystyisi. Nuori mies pystyy monesti päivässä.
Riittävän mielenkiintoisen naisen kanssa ilta käy lyhyeksi..Lopulta sieltä sängyn pohjalta löytyy tyytyväisyyttään hyrisevä nainen..
Vierailija kirjoitti:
Et pysyis mun tahdissa. Pystyn monesti päivässä ja mitä ikä on tuonut lisää, on kestävyyttä. Eli toisin sanoen monesti ja pitkään, ja ihan päivittäin.
M 40
Minä pystyn mutta nainen ei välttämättä minua.
Pystyy. Kestävyys ja kokemus. Osaaminen. Itsevarmuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysyis mun tahdissa. Pystyn monesti päivässä ja mitä ikä on tuonut lisää, on kestävyyttä. Eli toisin sanoen monesti ja pitkään, ja ihan päivittäin.
M 40
En usko, että pystyt samaan kuin mun kolmekymppinen heila. Pystyy jopa 10 kertaa päivässä. Eikä aina edes pehmene kunnolla välissä, vetää useamman kierroksen putkeen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Tässä sulle ällistyttävä uutinen:
Kaikki miehet eivät ole samanlaisia.
EIKÖ OLE USKOMATONTA!!!
Pystyy jos mies on musta ja jalkojen välissä hirveän kokoinen leka!
Voi hyvinkin pystyä, sillä nuoremmat naiset ovat vähemmän halukkaita kuin vanhemmat naiset.
Tätä olen tässä minäkin kovasti pohtinut. Tapasin tosi komean, siis kerrassaan näyttää ihan joltain jumalalta, ja varmaan meinaan kokeilla. Tiedän ainakin, että sivutöinään opettaa joogaa, joten oletan, että on kuntoa. Että pitääkin olla ikäero.
Riippuu tietenkin ihmisistä, ja mitä tyytyväisenä pitäminen edes tarkoittaa.
KESKIMÄÄRIN miehen libido vastaa häntä 20 vuotta nuoremman naisen libidoa. Jos tätä kysyttiin, niin juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 40
En usko, että pystyt samaan kuin mun kolmekymppinen heila. Pystyy jopa 10 kertaa päivässä. Eikä aina edes pehmene kunnolla välissä, vetää useamman kierroksen putkeen.
-eri
Kyllä mä pystyn. Tosin mun käsittelyssä ei välttämättä ehdi tota 10 kertaa päivän aikana, kun on myös sitä kestävyyttä. Osaan myös tyydyttää naista eri tavalla kuin joku poikanen. Eikä kerkee pehmenemään varvien välissä, voin jatkaa vaikka saman tien.
Pystyykö vanha bashka ukko kehittämään itselleen mitään muuta maailmankatsomusta kuin seksi? No ei pysty!
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko.
N66
Ei oo uskon asia.
Mikä pakkomielle on tyttären ikäisiin ihmisiin?