Pystyykö 20 vuotta vanhempi mies pitämään naisen seksuaalisesti tyytyväisenä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainakaan pystyisi. Nuori mies pystyy monesti päivässä.
Et pysyis mun tahdissa. Pystyn monesti päivässä ja mitä ikä on tuonut lisää, on kestävyyttä. Eli toisin sanoen monesti ja pitkään, ja ihan päivittäin.
M 40
En usko, että pystyt samaan kuin mun kolmekymppinen heila. Pystyy jopa 10 kertaa päivässä. Eikä aina edes pehmene kunnolla välissä, vetää useamman kierroksen putkeen.
-eri
Enemmän miehessä kiinnostaa kestävyys kuin, että mies saa 10 kertaa päivässä. Tulee liian herkästi tuossa tapauksessa.
On taas niin kovia äijiä, että ei mitään rajaa! Koittakaa nyt liioitella edes vähän uskottavammin! Ja kannattaa kiireesti patentoida se 24 tuntia seisova pippeli, on nimittäin kysyntää tuollaiselle elimelle. Mutta pitäkää kiirettä ennenkuin se menee kokonaan kuolioon!
Kyllä ja paljon paremmin kuin nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
On taas niin kovia äijiä, että ei mitään rajaa! Koittakaa nyt liioitella edes vähän uskottavammin! Ja kannattaa kiireesti patentoida se 24 tuntia seisova pippeli, on nimittäin kysyntää tuollaiselle elimelle. Mutta pitäkää kiirettä ennenkuin se menee kokonaan kuolioon!
Rauhoitu. Mikä sulla on.
Jos nainen on 60 ja halukas, niin kuinkahan käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu. Mikä sulla on.
No onko pakko vetää ihan överiksi?
Jos rahaa löytyy.