Kuinka moni mies nauttii pillun nuolemisesta?
Itse nautin suunnattomasti. Yhden ainoan kerran yks muija ei antanut vaikka kuinka maanittelin. Eipä tullu sitten panemisestakaan oikeen mitään..
Kommentit (112)
Moi, Inga! Ihana että olet päässyt pillua nuolemaan!
Millainen pillu sinulla itselläsi on? Vasleakarvainen suomenruotsalainen unelmaviiva(ko)?
Täällä myös himonuolija. Mikäs siinä kun vaimokin tykkää, antaa nuolla ja pitää paikat puhtaana.
Pillu pitää itsensä puhtaana mutta reidet likaantuu.
En tiedä onko se naisen feromonit, mutta nuollessa pillua stondis kovenee. Eli pidän. Kieleen voi ottaa kyllä, jos nainen laukeaa hitaammin. Kieli nuollessa kun hieroo hampaisiin.
Tykkään tosi paljon puhtaan pimpan nuolemisesta.Nuorena miehenä mälli lensi joskus pelkästään kun pääsi nuolemaan pillua.
Hyhhyh on teilläkin harrastukset.
Kaikkein paras on, kun pääsee nuolemaan kiihottunutta ovuloivaa naistä. Pillereiden ja kierukan käyttäjät eivät ovuloi. Pitää olla joko oma tai vieras, joka haluaa lasta. Toki muutkin kiihottuneet/kiihottavat ovat hyvän makuisia, jos ovat pesseet itsensä muutamaa tuntia ennemmin jollakin intiimipesuun tarkoitetulla pesuaineella.
Ei se kovin kivaa ole. Sama kuin nuolisi kainaloa.
Puhdas ja kiimasta kostea karvaton pillu, sitä on mukava nuolla. Samalla voi sormettaa pillu ja runkata itseään. Meillä nainen ainakin tykkää kovasti kun sen pillua nuolen pitkään ja hartaasti. On saattanut joskus laueta nuolemisesta ja silloin on tukalat paikat kun oma pää on neisen reisien puristuksessa.
Nuorena ne maistui hyvälle ja tykkäsin. Vanhemmiten ilmeisesti flora muuttuu happamaksi ja ei oikein enää maistu itselle.
Minä pidän surströmmingistä yli kaiken ja siksi olen sanonut vaimollekin että jos pillunnuolentaa halajaa niin saa olla pesemättä sitä vähintään kuukauden. Näin on nännit ja muut näpyttimet juu.
t. Vanha Ernesti
Mies 47v rakastan nuolla vaimoni pillua. Nuolen ainakun se on mahdollista. Mikään ei kiihota yhtä paljon, kun nähdä vaimon saavan orgasmin, kun nuolen häntä.
Emännän muhkeaa pillua nuolen usein tunnin tai enemmänkin ja ihan yhteen soittoon.
Maku, haju vai mikä siinä nuolemisessä on niin nautinnollista?