Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni mies nauttii pillun nuolemisesta?

13.03.2025 |

Itse nautin suunnattomasti. Yhden ainoan kerran yks muija ei antanut vaikka kuinka maanittelin. Eipä tullu sitten panemisestakaan oikeen mitään..

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin pillusta, tai oikeastaan sen pillun kantajasta kiinni tykkäänkö, tai peräti nautin saada nuolla sitä pillua. Oikeastaan se on aika harva nainen jota haluaisin nuolla, mutta niitä joita haluan, niin suorastaan rakastan nuolla orgasmiin asti. 

Olisi kiva tietää, että ajatteleeko naiset samoin, eli että se olisi tosi paljon siitä miehestä kiiinni haluaisivatko saada suuseksiä. Miehenä voin sanoa, että työnnän kaluni enemmän kuin mielelläni lähes naisen kuin naisen suuhun, jos hän vain haluaa imeä minua. Saa myös niellä kaiken, ei haittaa.

Vierailija
42/112 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on täysin pillusta, tai oikeastaan sen pillun kantajasta kiinni tykkäänkö, tai peräti nautin saada nuolla sitä pillua. Oikeastaan se on aika harva nainen jota haluaisin nuolla, mutta niitä joita haluan, niin suorastaan rakastan nuolla orgasmiin asti. 

Olisi kiva tietää, että ajatteleeko naiset samoin, eli että se olisi tosi paljon siitä miehestä kiiinni haluaisivatko saada suuseksiä. Miehenä voin sanoa, että työnnän kaluni enemmän kuin mielelläni lähes naisen kuin naisen suuhun, jos hän vain haluaa imeä minua. Saa myös niellä kaiken, ei haittaa.

Minulla on niin että voisin antaa suuseksiä kenelle tahansa minun silmiini haluttavalle miehelle. En kuitenkaan ole halunnut suuseksiä itse kuin yhdeltä mieheltä ja se oli monen asian summa, lähinnä miten tärkeää se oli hänelle ja miten hyvä hän oli siinä. Ja sekin loppui kun suhde koki kolauksen vuosien jälkeen miehen petettyä luottamukseni. Nykyiseltä mieheltä en halua suuseksiä, en ole antanut edes kokeilla. Mutta rakastan ottaa häneltä suihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania miehiä täällä! Kostun lukiessa...

Vierailija
44/112 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania miehiä täällä! Kostun lukiessa...

Olisipa ihanaa päästä vähän nuolaisemaan... 😉

Vierailija
45/112 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Inga päässyt uudelleen tussua maistelemaan? Millaiset bileet siellä suomenruotsalaisessa scenessä on tämä viikonloppuna, kenties premium-päihteitäkin?

Vierailija
46/112 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kyllä rakastaa sitä touhua. Enemmän kuin mitään muuta seksiin liittyvää. Ja nuolee vaikka tunnin, jos en meinaa tulla. Yleensä saan 2-3kertaa, mutta vähintään kerran ennen häntä. Onnekas nainen olen. Ja onneksi ovat muutkin päässeet ennen minua nauttimaan hänestä. Jokaisen naisen pitäisi kyllä hänen taitonsa kokea ;)

N39

Vierailija
47/112 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies kyllä rakastaa sitä touhua. Enemmän kuin mitään muuta seksiin liittyvää. Ja nuolee vaikka tunnin, jos en meinaa tulla. Yleensä saan 2-3kertaa, mutta vähintään kerran ennen häntä. Onnekas nainen olen. Ja onneksi ovat muutkin päässeet ennen minua nauttimaan hänestä. Jokaisen naisen pitäisi kyllä hänen taitonsa kokea ;)

N39

Millaisessa asennossa hän pystyy nuolemaan tunnin?

Vierailija
48/112 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen kuinka hyvää se rouvalle tekee, niin eihän sitä voi olla nuolemattakkaan 

Vierailija
49/112 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi  v i t t u !

T: Homo 

Vierailija
50/112 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näen kuinka hyvää se rouvalle tekee, niin eihän sitä voi olla nuolemattakkaan 

Olen kyllä vaatinut,että vähän ottaa vettä hanasta ja huuhtelee pimppinsä ja pyyhkii pyyhkeeseen tai taloupaperiin. Vessapaprusta jää töhnää,niin ei sillä eikä savetilla. Sitten kelpaa mulle. 

Vierailija
51/112 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea asenne! Hyvää tekee vaikka olenkin vaimo!

Vierailija
52/112 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋

Vierailija
53/112 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako ylipaino..

Vierailija
54/112 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parastahan naisen nuolemisessa on nähdä toisen kiemurtelevan ja huokailevan nautinnosta. Vaikka oma alapää ei saa stimulaatiota, niin onhan kumppanin seuraaminen kovin kiihottavaa. Ja yleensä palkinto itselle seuraa tavalla tai toisella heti pian.

Vierailija
55/112 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsis millään ylimääräistä.

Vierailija
56/112 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako ylipaino..

Ei haittaa..tärkeintä että osaat nauttia

Vierailija
57/112 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako ylipaino..

Haittaa. Vaikea ylipaino on totaalinen deal breaker kaikkeen seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyen. Ei väliä, kuinka kauniit kasvot ovat tai vaikka olisi 25-vuotias.  Hoikka, mutta ruma kelpaa oikein mainiosti, ja tässä iässä en alle 40-vuotiaita katsele lainkaan.

M50+

Vierailija
58/112 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se pillun ulkonäkö ja tuoksu (/feromonit), jotka eniten kiihottavat. Jos joskus meinaa stondis hävitä, niin naama pilluun pariksi minuutiksi, niin taas seisoo niin että tekee ihan kipeää.

Vierailija
59/112 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa shampanjahuomenta, Inga! 

Vierailija
60/112 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kovin kivaa ole. Sama kuin nuolisi kainaloa.

Naturellin karvan kanssa noin.