Kuinka moni mies nauttii pillun nuolemisesta?
Itse nautin suunnattomasti. Yhden ainoan kerran yks muija ei antanut vaikka kuinka maanittelin. Eipä tullu sitten panemisestakaan oikeen mitään..
Kommentit (112)
Vielä pitäis jaksaa nuoleskella ennenkuin pääsee makuulle.
Todella pidän! Aivan upeaa! Nainen makaa jalat auki ja saa olla pää reisien välissä. Se asetelma on jo niin kiihottava. Tai kun nainen "istuu" kasvoille. Naisen ollessa kontallaan voi lipaista naisen sen salliessa välilihan toiseltakin puolen... Suuseksiä antaessa hienoa välillä vetäytyä, hieroa sormella ja vain ihastella naisen pyhimmän kauneutta. Tietysti upeinta on naisen nautinto. Kuinka orgasmin lähestyessä ottaa puristusotteen hiuksista tai muusta kehosta. Yhtään rumaa tai kalanmakuista jalkoväliä en ole tavannut. Ei vaikka yksikin nainen kovasti väitti sen haisevan pahalle. Niin vain orgasmiksi sekin häpeily vaihtui.
M39
Tykkään nuolla kovasti kun oma varustus niin pieni ja nopeesti laukeeva että pakko aina sormin ja suulla tyydyttää nainen. Onhan märkä kunnon pillu niin ihanaa nuolla T:Pienimunanen kuopiolainen
Hyvä idea vaimo valmiina vieressä 🤗
En tykkää enää, niin monta tapausta, että molemmista aukoista noussut pökerryttävä käry.
inga esiintyy miehenä vai toisinpäin
Kyllä aivan mahtavaa nuolla märkää pillua.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko se naisen feromonit, mutta nuollessa pillua stondis kovenee. Eli pidän. Kieleen voi ottaa kyllä, jos nainen laukeaa hitaammin. Kieli nuollessa kun hieroo hampaisiin.
Perhana sinä sen sanoitkin. Aina ihmetellyt miksi kielen alapuolinen jänne tullut kipeäksi jos nuollut pitkään vaimon pillua. Se toden totta osuu alahampaisiin ja ne rikkoo jännettä.
Mitä pillun nuolemiseen tulee, niin pakkokin tykätä kun ollut intohimoni jo yli 48 vuotta. Meillä ei ole ollut seksiä ja yhdyntään ilman pillun nuolemista siitä kuin puoliväksin sitä vaimolle kokeilin reilu 48v sitten. Vaimo halunnut, että seksi aloitettaan nuolemalla.
Onpas pitkä nuolemistaival! Nuorina ootte aloittaneet...
Vierailija kirjoitti:
Joo 19v ikäisinä. Vaimo täytti just 19v ja itse vähän myöhemmin 20v. Vaimo tai silloin tyttöystävä oli vähän kaino vieno, joten meni vuosi, että suotui nuolemiseen. Käytin tilannetta hyväksi kun oli naitu kumin kanssa ekat orgasmit ja hän oli raukeana sängyllä. Suostui sitten lopulta siihen, että pääsin kokeilemaan nuolemista. Vaimon kiima nousi hetkessä ja kohta naitiinkin toinen kierros perään. Siitä lähtien vaimo kysynyt aina, että etkö meinaa nuolla, eli nuolemisesta tuli vapaaehtoinen pakko. Itsekin rakastuin nuolemiseen heti, koska siinä tuntee parhaiten naisen kiiiman nousun ja varsinkin kun työntää sormen tai kaksi pilluun. Sitä paitsi helpotti suunnattomasti valmistaa vaimo siiihen, että sai orgasmin naidessa. Nuoli ja sormetti vain siihen asti, kunnes vaimo repi hiuksista päälle. Sen jälkeen ei tarvinnut paljoa naida kun aina tuli kovaa. Ajoitus oli helppo ja vaimo ehti tulla siinä ajassa kuin itseltäkin tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo 19v ikäisinä. Vaimo täytti just 19v ja itse vähän myöhemmin 20v. Vaimo tai silloin tyttöystävä oli vähän kaino vieno, joten meni vuosi, että suotui nuolemiseen. Käytin tilannetta hyväksi kun oli naitu kumin kanssa ekat orgasmit ja hän oli raukeana sängyllä. Suostui sitten lopulta siihen, että pääsin kokeilemaan nuolemista. Vaimon kiima nousi hetkessä ja kohta naitiinkin toinen kierros perään. Siitä lähtien vaimo kysynyt aina, että etkö meinaa nuolla, eli nuolemisesta tuli vapaaehtoinen pakko. Itsekin rakastuin nuolemiseen heti, koska siinä tuntee parhaiten naisen kiiiman nousun ja varsinkin kun työntää sormen tai kaksi pilluun. Sitä paitsi helpotti suunnattomasti valmistaa vaimo siiihen, että sai orgasmin naidessa. Nuoli ja sormetti vain siihen asti, kunnes vaimo repi hiuksista päälle. Sen jälkeen ei tarv
Onkohan tuo ajankuva, ettei suuseksiä ollut ainakaan suhteen alkuvaiheessa. Itsellä suuseksiä on ollut uusien kumppaneiden kanssa aina ensikerroista lähtien.
M39
Veikkaan että yksi Tero taikka Turo,muu on vähän epävarmaa.
Tykkään ja parasta on nuolla jo vähän naitua pillua, on kivasti turvonnut. Rouvan pillua olen nuollut kuudella vuosikymmenellä ja siinä sivussa on muutama muukin pillu nuoltu!
Minä nuolen peuranpillua se on niin ihanaa sitten panen.
Jossain tullut vastaan, että joku jaksaisi tuota puolikin tuntia.
Minä kiihotun jo ajatuksesta vaan on kulunut aikaa kun viimeksi nuolin.
Todella paljon tykkään ja nautin. Mitä märempi sen parempi 😋. M53