Onko se nachopelti maineensa mukainen? En oo koskaan tehnyt, kun asun yksin eikä tulis tehtyä. Tutun kanssa ollut juttua tosin, et tehtäisii
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin lapsille ja maistoin myös. Vetistä mielestäni ja lapsilta sama arvio. Lapset ei ole pyytäneet toista kertaa
Et osannut tehdä sitä.
Ohjeen mukaan.
Katsoit jonkun paskan ohjeen sitten, etkä osannut yhtään tsekata. Kun teen nachovuokaa, niin laitan 1-2 prk tomaattimurskaa siihen papujauhelihakastikkeeseen mukaan ja haudutan kastikkeen. Siltikään en ole kertaakaan onnistunut tekemään siitä vetistä!
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran tehnyt. En ymmärtänyt sen tarkoitusta, mikä siitä tekee erinomaisen. Outoa sotkua. En siis tee uudestaan.
Hyvä analyysi! Sotkua!
Vierailija kirjoitti:
Nachot, paistettua jauhelihaa, paistettua sipulia, nakkeja, juustosoosia, juustoraastetta ja jalapenoja. Lisäksi salsaa tai vaan tomaattia. Ei voi olla huonoa.
Nakkeja??!
Pidän nachoopellistä, meidän ainoa mättöruoka kotona.
Pohjalle nachot, päälle paistetut ja maustetut broilerinfileet pilkottuna. Sen päälle paljon kuullotettua paprikaa ja sipulia jota olen hauduttanut hetken salsakastikkeen kanssa. Juustokastiketta ja juustoraastetta pinnalle ja hetkeksi kuuman uuniin
Nyt tekee mieli nachopeltiä. Venyvää cheddaria, pico de galloa, papuja, ranskankermaa, punasipulia, maissia... Voisikin tehdä viikonloppuna.
Se menettää viehätyksensä aika nopeasti kun sitä sekasotkua yrittää kauhoa suuhunsa. Ja sitten se jo jäähtyykin ja juusto jämähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin lapsille ja maistoin myös. Vetistä mielestäni ja lapsilta sama arvio. Lapset ei ole pyytäneet toista kertaa
Et osannut tehdä sitä.
Ohjeen mukaan.
Mulla ei ole ollut vetistä. Sulla on huono ohje.
Uh. Ne oli suorastaan kuvottavia ne pehmenneet nachot, kun olivat imeneet itseensä kaiken sen kosteuden. Kaikki ohjeet näyttää olevan enempi-vähempi samanlaisia
Kosteuden? Minkä kosteuden? Sä et nyt vaan osaa.
Jep, nachopelti on HYVÄÄ !