Vanhan FB-tilin poisto? (En muista salasanaa enkä edes s-postia mille se on luotu)
Mulla tulee kiusallisesti näkyviin useampi FB-profiili kun hakee mun nimellä. Nämä profiilit on useamman vuoden vanhoja, enkä pääse kirjautumaan niihin mitenkään, sillä en muista niiden salasanaa enkä edes s-postia mille ne on luotu. Puhelinnumeronikin on nykyään eri. Onko mitään mahdollisuutta päästä silti näistä profiileista eroon? Löysin FB:n sivuilta vain sellaisen tilin poistoon ohjeita, johon pääsee kirjautumaan sisään.
Kommentit (10)
Oon joskus kuullut, että jotenkin lähettämällä ylläpidolle kuvan omista henkkareistaan eli todentamalla olevansa kys. poistettavan profiilin tyyppi. Mutta ilmeisesti ylläpitoon on lähes mahdoton saada yhteys
Todella vaikeaa. Kuva henkkareista pitää lähettää ylläpidolle. Tätä en halua joten tili jää ikuisuuksiin sinne. Onneksi poistin ajoissa kaikki kuvat.
Vaihda vanhan tilin nimi ja piilota tai poista sieltä kaikki kontaktit ja statukset.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda vanhan tilin nimi ja piilota tai poista sieltä kaikki kontaktit ja statukset.
Hups. En lukenut kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Just sano ettei pääse kirjautumaan
Kokeilin valita salasana kateissa ja syöttää puhelinnumeroni, jolloin se ehdottaa sisäänkirjautumiskoodin lähettämistä sähköpostilla. Kai sentään muistat entisen puhelinnumerosi? Sähköpostista se valitettavasti antaa vain ensimmäisen kirjaimen, joten siitä on hankala päätellä minne koodi lähetetään.
Jos sulla on kavereita facessa pyytää tekemään ilmoitus profiileista.
Miten ihmeessä ei voi muistaa sähköpostia?
Puheinnumero saattaisi pelastaa.