Antaisitko esim. miehesi kaverin hieroa niskojasi?
Itse annoin, mutta vaikka hän hieroi aivan normaalisti olo oli jotenkin intiimi. Eihän minua vieraat miehet normaalisti kosketa niin paljoa ja paljaalle iholle. Mitä olette mieltä?
Kommentit (33)
Itselläni naisen intiimein kosketus viimeiseen 9 vuoteen, on hiustenpesu parturissa🥺
En antaisi. Ehkä ainoastaan siinä tapauksessa, että kaveri olisi koulutettu hieroja.
En paitsi jos on ammatiltaan hieroja, fyssari tms. ja on oikea vaiva kyseessä.
En käy edes ammattihierojalla, kun inhoan sitä "lääppimistä".
Miksi ette? Oma reagointisi tilanteessa tekisi pahaa?
Yksi exä ei jostain syystä missään nimessä itse viitsinyt hieroa mua eikä päästänyt mua hierojallekaan. Liikun ja treenaan ja oon jatkuvasti jumissa. Yksi hänen ystävänsä kerran vaan katsoi mua takaapäin ja yhtäkkiä nappasi hartioista ja jotenkin painoi selkää. Näki että mulla oli virheasentoa niin alkoi vaan hieromaan sitä pois. Tottakai säikähdin mutta selitti asian ja on urheiluhieroja niin okei (törppö tosin ois voinut ottaa pataan kun noin ilmoittamatta iskee mutta hän oli muutenkin vähän autisti).
Mieluiten oma mies mutta kyllä mulle hieronta kelpaa varsinkin jos tyyppi oikeasti osaa eikä vaan yritä iholle.
Tykkään itsekin hieroa ihmisiä.
Miksi ei, sama kuin hierojalla kävisi. En minäkään lääppimistä siedä, mutta urheiluhierojat on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
No oletpas sinä hieno ja tasapainoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että tuntui niin hyvältä. Ja ne vieraat kädet omalla iholla... ap
Hän on hieronutkin. On homo, mutta mieheni pelikaveri. Työkavereita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuiko kosketuksessa eroa heteromiehiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuiko kosketuksessa eroa heteromiehiin?
Kyllä se tuntui rennommalta, kun ei ollut mitään seksuaalista jännitystä.
Jos se on koulutettu hieroja niin mikä ettei. Harrastelijoiden hieronnasta voi mennä vielä enemmän jumiin.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis työtön luuseri.
Esim. toimistotyössä hartiat ja niska usein uupuvat, kun lihakset jänniitystilassa päivittäin.
Pakko käydä hierojalla. Toisinaan jopa kalliilla fysioterapeutilla.
Miten sulla mikään lihas tai nivelet olisivat kipeät ja rasittuneet, kun et tee mitään. Makaat päivät kotona ja kirjoittelet paskaa someen
Joko mieheni hieroisi tai kävisin ammattihierojalla. Kyllä se vähän outoa olisi olla miehen kaverin hierottavana.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä naishiierojia. Ja naisfysioterapeuttaja. Mikä pakko on mennä miespuolisille.
Iäkkäät, urheilijat ja liikuntaharrastajat käyvät hierojilla säännöllisesti.
Eikä sitä hierontaa kukaan kutsu lääppimiseksi.
Sitäpaitsi se on kallista, ei siellä huvikseen käydä.
Vaikutat tyhmältä ihmiseltä.
No eipä olisi tullut mieleenikään, että joku pitkässä parisuhteessa oleva mies voi tuntea olonsa epämukavaksi jos hänen (osaava?) kaveri auttaa niskajumin kanssa. Kaikenlaisia mustasukkaisia urpoja naiset sietävätkin. Oma kaveri on fysioterapeutti ja avasi mieheni jumittuneen alaselän hetkessä. Ei mennyt tunteisiin kun parisuhde on oikeasti vakaalla pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että tuntui niin hyvältä. Ja ne vieraat kädet omalla iholla... ap
Eli "Olisipa jatkanut rinnoilleni ja pillulleni."
Vierailija kirjoitti:
Yksi exä ei jostain syystä missään nimessä itse viitsinyt hieroa mua eikä päästänyt mua hierojallekaan. Liikun ja treenaan ja oon jatkuvasti jumissa. Yksi hänen ystävänsä kerran vaan katsoi mua takaapäin ja yhtäkkiä nappasi hartioista ja jotenkin painoi selkää. Näki että mulla oli virheasentoa niin alkoi vaan hieromaan sitä pois. Tottakai säikähdin mutta selitti asian ja on urheiluhieroja niin okei (törppö tosin ois voinut ottaa pataan kun noin ilmoittamatta iskee mutta hän oli muutenkin vähän autisti).
Mieluiten oma mies mutta kyllä mulle hieronta kelpaa varsinkin jos tyyppi oikeasti osaa eikä vaan yritä iholle.
Tykkään itsekin hieroa ihmisiä.
Ei päästänyt hierojalle?
Itse en näe mitään syytä miksen antaisi hieroa.
en