Deittailisitteko vakavasti 40 v miestä joka pukeutuu Polo, Calvin Klein, Lyle & Scott?
Kommentit (23)
En deittailisi mitään trendipelleä jonka logot näkyy kilometrin päähän.
Omalla ihanalla miehellä vuositulot yli 100ke ja ostaa vaatteet Dresmannista, vain puvut ja pukupaidat mittatilauksella.
Mies vaatteiden sisällä on tärkeintä !
Vierailija kirjoitti:
Omalla ihanalla miehellä vuositulot yli 100ke ja ostaa vaatteet Dresmannista, vain puvut ja pukupaidat mittatilauksella.
Onko sillä sun miehellä mitään muita ominaisuuksia vai onko sulla vaan Dressman-fetissi?
Ei mikään ihme, että deittalu on nykyään niin hiton vaikeaa, jos kriteerit on tuolla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Noi tekstit vaatteissa on kyllä niin out. Jossain hupparissa Nike, Paris tai Westcoast jne -))? Miksi hitossa vaatteessa pitää lukea jotain? Jos paidassa lukee Pekka ja nimesi on Kalle niin ostaisitko? Mutta jos Nike niin joo, mahtavaa ...-))? Olen kahdesti muuten käynyt Dressmanilla ja ainakin housut leikattu jotenkin hassusti, eivät siis istu mitenkään. Joku Prisman tai Cittarin farkku ihan kohtuullinen mutta kenelle Dressmanin housuleikkaus istuu? Ja olen kokolailla normi mittainen jaloistani ja paino norm hoikahko.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos tyypillä olisi vaikkapa ruskea vasemman jalan sukka ja jakaus väärällä puolella? Sekä kolme tukkeutunutta ihouuokosta
Deittailisitko sitten vakavasti?
Mitä, hä?
Mulla on joskus myös kalsarit persvaossa...varmaan mega turn-off..
Tapailemani miehet eivät ole yleensä pukeutuneet merkki- vaan erävaatteisiin. En heitä ole kuitenkaan valinnut vaatteiden perusteella. Enemmän on kyse siitä, mihin mies vaatteissaan kykenee.
Jahah. Ap:n mielimerkkejä miehillä vaatteissa onkin varmaan Force, Vendi, Vaeltaja ja Future TT, Catmandoo ja David.
En. Merkkivaatteita pitävä tai muotia seuraava mies ei olisi arvoiltaan sopiva minulle.
Riippuu värien ja materiaalien yhdistelystä ja tyylistä. Vakavasti puhuen, en ole kiinnostunut miehistä, jotka ovat niin vähä-älyisiä, että maksavat ylimääräistä vaatemerkistä, kun siistejä perusvaatteita saa kohtuuhintaankin.
Ei puolisoainesta. En tykkää vouhottavista tyhjäpäistä muutoinkaan
Älä sie tommosii mieti. Älä häslää! Keskity olennaiseen. Miltä susta itsestä tuntuu. Älä kysele muilta.
Vierailija kirjoitti:
En. Merkkivaatteita pitävä tai muotia seuraava mies ei olisi arvoiltaan sopiva minulle.
Niin joku neitimäinen haihatteleva taiteilija. Ei miestä nimeksikään.
Mun miehellä suurin osa vaatteista taitaa olla House-merkkisiä.
Jos 40 v on edelleen yhtä pinnallinen kuin joku 20 v, jolla logovaatteet nostattaa suorassa suhteessa itsetuntoa, niin ei kiitos. Jotain muuta sisältöä elämässä pitäisi olla jo tuon ikäisellä. Jos rahaa on, pitää miettiä hieman viisaammin miten sen käyttää.
Kuulostaa melko tylsältä kieltämättä, ei nyt ainakaan nosta henkilön osakkeita.
Deittailen vakavasti vain miehiä, jotka pukeutuvat Balenciagaan.
En ole yleensä samalla aaltopituudella ihmisten kanssa, joille hintavat merkit ovat tärkeitä ja joka haluaa esitellä niitå.
Mitäpä jos tyypillä olisi vaikkapa ruskea vasemman jalan sukka ja jakaus väärällä puolella? Sekä kolme tukkeutunutta ihouuokosta
Deittailisitko sitten vakavasti?
Mitä, hä?