Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään Tokmannilla. Onko ne vaatteet siellä sitä halpatuontia mitä ei saa ostaa?

Vierailija
13.03.2025 |

Oli muutenkin jännä kokemus. Kauheasti halpakrääsää ja jotain automaaleja. Kuka oikeesti ostaa Tokmannilta?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joka paikassa on samat tuotteet nykyään. Mitä oikein kuvittelet??

Vierailija
2/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassakin on samat, älä yritä mustamaalata. Ja Toku ja Prisma paremmat tehtaat kuin Temun sontatehtaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole. Käy vaikka Korkkiksella tai Fredalla kivijalkakaupoissa. Tai Stockalla.

ap

Vierailija
4/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tokmannilla on sentään jotain laatuun liittyviä kriteerejä, kaikilla halpa-kauppiailla ei valitettavasti ole. Tokmanni on ihan jees-kauppa, en vain pidä asiakaskunnasta. Jopa Lidlissä asioin mielummin kuin Tokmannilla.

Vierailija
5/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin vaatepuoli on harvinaisen huonolaatuista, siis jopa noihin Prismoihin ja Cittareihinkin verrattuna. Kaikki mahdollinen 100% polyesteriä tai viskoosia.

Vierailija
6/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa missä maassa tuote on valmistettu. Ainakin ennen Tokmannilta on saanut pikkurahalla mm. Pakistanissa valmistettuja tekstiilejä. 

Tehkää siis vastuullinen kulutusvalinta ja jättäkää kiinanromut hyllyyn pölyttymään, niin verkkokaupassa kuin kivijalassakin! 

Euro Kiinalle on euro kansanmurhalle.

Vierailija
7/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pola on Tokmannin oma merkki. 

Ainakin ne markkinoi sitä näin

"Polan vaatteet valmistetaan vastuullisesti BSCI-auditoiduilla eli kolmannen osapuolen tarkastamilla tehtailla, jonka lisäksi käymme Polan tuotteita valmistavilla tehtailla myös itse" 

Vierailija
8/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan Tokmannilla lähinnä puutarhapuolen tuotteita ja joskus pesuaineita tarjouksesta (normaalihinnalla ne on kalliita). 

Vierailija
9/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Tokmannilla on sentään jotain laatuun liittyviä kriteerejä, kaikilla halpa-kauppiailla ei valitettavasti ole. Tokmanni on ihan jees-kauppa, en vain pidä asiakaskunnasta. Jopa Lidlissä asioin mielummin kuin Tokmannilla.

Et pidä asiakaskunnasta? Siis suurimmasta osasta suomalaisia.

Vierailija
10/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ostaa, se on kauppa josta saa ostaa sitä mitä siellä myydään.

Jos haluaa löytää asioita, suosittelen lopettamaan ne turhat hömpötykset ja ostamaan sieltä mistä haluaa ja/tai sieltä mistä löytää.

En myöskään ole kiitollinen siitä että mustamaalataan kauppoja, se ei ainakaan tue menestymistä ja on yhteiskunnallisesti haitallista.

Älkää lähtekö ihan kaikkien mielipiteisiin mukaan, tehkää kuten itse parhaaksi näette.

Vierailija
11/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat Vallilan tekstiilit on Stockalla ja Tokmannilla. 

Vierailija
12/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat Vallilan tekstiilit on Stockalla ja Tokmannilla. 

Ja samat Iittalan, Fiskarsin ja Hackmannin tuotteet. 

Vierailija
13/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra Tokmanni jyrää hinnat alas,luotan.

Vierailija
14/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan avautuvia SPAR ruokaosastoja Tokmannilla.

Vierailija
15/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan paljon tokmannilta. Polan puuvillavaatteita, ivana Helsinkia ym. Olen löytänyt todella kivoja puseroita. Ostan aina puuvillaa tai puuvilla/modaalia. Joitain puuvilla/polyesteri vaatteita on.  Housuja olen myös löytänyt usein tokmannilta ja siellä on pola farkkuja.  Farkut on puuvilla/polyesteria. Ihan ok housut. 

Vierailija
16/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen silloin tällöin hyviä löytöjä Tokmannilta. Polan perus 95% puuvilla t-paidat ovat juuri sellaisia joita olen kaivannut eli väljiä. Olen hoikka, mutta inhoan tiukkoja vaatteita (kuten naisille yleensä on tarjolla). Nyt löysin Ivana Helsinki merkiltä kivan paidan, jossa kuminauharypytykset hihoissa ja helmoissa. Nuo Polat olleet jo pitkään käytössä ja hyvästä laadusta kertoo ettei saumat kierrä ja pysyvät kuosissa pesuissakin. Hyvin menneet 60 asteen pesunkin kutistumatta. Aiemmin olen ostanut Vaeltaja-housut, jotka ovat olleet aivan mainiot käytössä ja hyvännäköisetkin. Samoin b.young farkut on olleet hyvät. Varmasti sieltä löytää samaa tekokuiturytkyä kuin mistä tahansa, mutta jos yhtään ymmärtää materiaalien ja mm. ompelujäljen päälle, niin löytää kyllä hyvääkin laatua. 

Vierailija
17/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Tokmannin tavara tulee merikonteissa Kiinasta. Vaatteista leluihin ja työkaluihin asti kaikki. On siis sitä kaikkein halvinta ka heikkolaatuisinta roskaa mitä siellä myydään. Olen ollut töissä Tokmannin keskusvarastolla joten tiedän mistä puhun.

Vierailija
18/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaisit samat tuotteet Temusta niin sinut voidaan julkisesti häpäistä. Mutta jos otat samat tuotteet Mr. Tokmannilta, olet suuri sankari.

Vierailija
19/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta ostan sen entisen malliin, joku janika tms ( en just nyt muista)  joka asui joskus kauan sitten sen sukupuolensa muuttaneen sanoittajan kanssa.

Ne on mun vartalolle sopivia, en tiedä missä valmistettu.

Vierailija
20/32 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pola on Tokmannin oma merkki. 

Ainakin ne markkinoi sitä näin

"Polan vaatteet valmistetaan vastuullisesti BSCI-auditoiduilla eli kolmannen osapuolen tarkastamilla tehtailla, jonka lisäksi käymme Polan tuotteita valmistavilla tehtailla myös itse" 

Pola on alunperin kotimainen laadukas vaatemerkki. 

Polan tehdas on suljettu 2007 ja koko yrityksen toiminta lopetettu 2010- luvulla.

https://suomimuoti.fi/collections/pola-vintage-kokoelma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan