Ukkola: Vasemmiston älyvapaa idea - kielletään Tesla koska Muskilla on "väärä" melipide
Taas asiatekstiä Ukkolalta
Li Andersson ja kumppanit päättivät lietsoa kulttuurisotaa huikealla neronleimauksellaan: kielletään Tesla EU:ssa! Jep, juuri näin. Syy: vassarit eivät tykkää Elon Muskista.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8cb7aeed-99ab-4642-8406-380ced502…
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä vassarit nyt sitten ehdottavat? Kaikki luopumaan tesloista, romuttamolle vaan tai jääkööt käyttämättä talliin tai kauppoihin. Ja eikun kaikki uutta autoa hankkimaan hyvin toimivan vanhan tilalle! Samaan hengenvetoon tietysti jotain ympäristöverokiristystä ehdotetaan. Pettämätöntä vassarilogiikkaa.
Vassarit? Heh.
Euroopan ja Suomen euroopassa on aika löytää oma tiensä. Joudumme kasvamaan aikuisiksi ja ottamaan vastuun omasta puolustuksestamme ja hakemaan uusia liittolaisia käytännössä muutamassa kuukaudessa. Jos siihen tarvitaan esimerkiksi päällemme räkivien venäjämielisten narsistien tuotteita boikotoimalla niin se on harvinaisen OK.
Eniten tämä kehitys huolettaa juuri sinua, Igoria Pietarissa. Pelokkaan lamaannuksen sijaan Eurooppa on löytämässä voimansa ja tarinansa. F*ck Musk. F*ck Trump. F*ck Putin.
F*uc USA. Ajattelin, että käy tähän hyvin jatkoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä vassarit nyt sitten ehdottavat? Kaikki luopumaan tesloista, romuttamolle vaan tai jääkööt käyttämättä talliin tai kauppoihin. Ja eikun kaikki uutta autoa hankkimaan hyvin toimivan vanhan tilalle! Samaan hengenvetoon tietysti jotain ympäristöverokiristystä ehdotetaan. Pettämätöntä vassarilogiikkaa.
jaa sinustako kuoriutui nyt joku suuri luonnonsuojelija
Olen ollut luonnonsuojelija jo vuosikausia. Teslallakin ajellut 4 vuotta. Haluan ajaa sähköautolla, koska joudumme työn vuoksi ajamaan hillittömiä kilometrejä julkisen liikenteen puuttumisen vuoksi ja en halua bensalla posottaa menemään. Hyötyviljelen, olen kasvissyöjä, ostamme lähiruokaa, talossa aurinkopaneelit, lahjoitan luonnonsuojeluun kohtalaisen summan säännöllisesti jne. Enkä missään nimessä luovu hyvin toimivasta autosta ja osta turhaan uutta vain sen vuoksi, että tietty poliittinen suunta on tällä kertaa ottanut hampaisiinsa teslan. Älyvapaa idea. Ja kuukauden päästä on jo jokin seuraava someraivo joka tapauksessa heillä tulilla.
F*uck USA. Ajattelin, että käy tähän hyvin jatkoksi.
Kirotusvirhe...
Vierailija kirjoitti:
Elin Musk rahoittaa äörioikeistoa, eikä maksa elareita. Ja Teslan tehtaan työolot ovat epäoikeudenmukaisia. Näin olen kuullut. Joten boikotoin koko USAa.
Varmaan myös Aasiassa tehtyjä tuotteita? Siellähän tunnetusti on hulppeat olot ja palkat tehdastyöläisillä. Varsinkin lapsilla.
Miksi edellisen hallituksen kaikki vastuuministerit pakenivat pois Suomesta? Mutta tuntuvat huutelevat yhä rajojen takaa.
Outoa, en ole koskaan ennen tälläistä karkuunlähtöä poliitikassa nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut luonnonsuojelija jo vuosikausia. Teslallakin ajellut 4 vuotta. Haluan ajaa sähköautolla, koska joudumme työn vuoksi ajamaan hillittömiä kilometrejä julkisen liikenteen puuttumisen vuoksi ja en halua bensalla posottaa menemään. Hyötyviljelen, olen kasvissyöjä, ostamme lähiruokaa, talossa aurinkopaneelit, lahjoitan luonnonsuojeluun kohtalaisen summan säännöllisesti jne. Enkä missään nimessä luovu hyvin toimivasta autosta ja osta tu
juupa juu
Vierailija kirjoitti:
Jos vasemmistoliitto olisi vallassa, meno olisi kuin venäjällä. Media ja ihmiset vaiennettu ja kansalaisilta rahat viety.
onko sulla mitään muuta mielentilaa kuin jatkuva pelko ja paniikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut luonnonsuojelija jo vuosikausia. Teslallakin ajellut 4 vuotta. Haluan ajaa sähköautolla, koska joudumme työn vuoksi ajamaan hillittömiä kilometrejä julkisen liikenteen puuttumisen vuoksi ja en halua bensalla posottaa menemään. Hyötyviljelen, olen kasvissyöjä, ostamme lähiruokaa, talossa aurinkopaneelit, lahjoitan luonnonsuojeluun kohtalaisen summan säännöllisesti jne. Enkä missään nimessä luovu hyvin toimivasta autosta ja osta tu
Nii varmaan joo... Mites toi Muskin harjoittama politiikka noin muutoin uppoaa? Kaikki paitsi oma mielipide on vääriä ja uskotaan foliohattuteorioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kovin on ristiriitaista jos koittaa pysyä hyvesignalointitrendien aallon harjalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten persuilla on pokkaa edelleen kannattaa Trumpia ja Muskia, kun juuri he muodostavat Euroopalle ja Suomelle vakavan uhan?
Mikä on päässä vikana, kun suomalainen toimii ja ajattelee näin?
Koska ovat tyhmiä? Koska pelaavat Putinin pussiin?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan vassarista. Itse en Teslaa olisi oikeastaan Muskin twitterin oston seurauksien näkemisen jälkeen hankkinut edes käytettynä, koska koen myös mainostavani sitä autoa jolla ajan. Ja onhan siellä toki tainnut jo aiemmin olla esim. ristiretkeä työntekijöiden järjestäytymistä kohtaan, mikä on minun kirjoissani erittäin alhaista toimintaa keltä hyvänsä työnantajalta. Uutta en ostaisi missään tapauksessa ja kehottaisin ketä hyvänsä muutakin harkitsemaan tarkkaan. Tesla ei ole markkinoiden ainoa laadukas sähköauto. Autojen turmelemista en hyväksy, koska se vahingoittaa ensisijaisesti auton omistajaa, mutta esim. julkisella paikalla sijaitsevien mainosten turmeleminen on sitten vähän eri asia.
Jos nyt oikein muistan ja osaan laskea, niin mulla on viisi Teslalla ajavaa työkaveria, parin kanssa olen aiheesta keskustellut, ketään en ole tuominnut. Yhdelle totesin, että kellään yksityisautoilevalla (joihin siis itsekin kuulun) ei ole asiat niin mallillaan, että olisi kauheasti varaa muita tuomita. Ylipäätään suoran tuomitsemisen sijaan on mielestäni parempi kannustaa parempaan.
Se nyt ainakin kannattaa jokaisen ymmärtää, että jos puhutaan jostain boikotista niin silloin puhutaan nähdäkseni nimenomaan tai vähintään ensisijaisesti uusien autojen ostamisesta. Ei jo olemassaolevien autojen kieltämistä tai turmelemista.
t: liberaali maltillinen vasemmistolainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tää oli hyvä!! 😅😅😅😅
Ajatko bensa-, diesel- vai sähköautolla?
Tällä hetkellä minun perheessäni ajetaan dieselillä. Meillä on kyllä sähköauton hankinta mielessä.
Mikä dieselauto on kyseessä?
Se on käytetty bemari, mutta en tiedä vuosimallia.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010125366.html"
Li Andersson ja vasemmistoliitto on yksi pahimpia pakottajia, mitä tulee polttomoottorikieltoon, pakkoremonttiin turveelinkeino alasajoo ym. Vasemmistoliitto kannatti kaikkia näitä edellisellä meppikaudella ja edelleen.
Li Andersson siis ajaa diesel bemulla ja harkitsee sähköautoa, eli ehkä Teslaa?
Onpa hyvä että äänestäjät lopulta tietää asiat, kuten ovat.
Semmoista se politiikka. On hyvä, että on valppaita toimittajia. Emme halua elää anderrsonilaisten luomassa fasismissa ja kommunismissa, jossa ei sananvapautta.
ketään muutta paitsi yhtä sisäsiittoista persua ei vois vähempää kiinnostaa millä autolla anderson ajaa :D
no, ajaa sentäs eurooppalaisella, toisin kuin nämä musk-fanit
Vierailija kirjoitti:
Miksi edellisen hallituksen kaikki vastuuministerit pakenivat pois Suomesta? Mutta tuntuvat huutelevat yhä rajojen takaa.
Outoa, en ole koskaan ennen tälläistä karkuunlähtöä poliitikassa nähnyt.
Katainen. Berner. Sipilä. Stubb. Jatkanko listaa?
Vierailija kirjoitti:
Ukkola ja persut ovat säälittäviä Trumpin nuoleskelijoita.
Miten joku ei muka näe miten Musk muodostaa uhkan Euroopalle?
Kyllä ne näkevät, mutta eivät välitä, koska heille antiwoketus on tärkeämpää kuin mikään muu. Tärkeämpää kuin Suomen kansallinen turvallisuus.
Imeskelkää sitä persut.
Ja hehän imevät (nimittäin Putlerin k*kkeliä).
Ei tässä nyt pelkäsfä väärästä mielipiteestä ole kyse, vaan siitä mitä Musk tekee. Siitä, miten hän on haalinut itselleen valtaa vaikka ei ole osallistunut yksiinkään demokraattisiin vaaleihin.
Musk on vaarallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa vassari kertoa edelleenkään minkä takia transuhiiriä pitää labrassa oikein kasvattaa ja mitenkä se parantaa maailmaa.
Siirtogeeniset hiiret joilla tutkitaan muunmuassa sellaisia pikkujuttuja kuin syöpä. Siirtogeenisten eläinten avulla tutkitaan yleensä vaikutuksia, joita geenituotteilla on kun niitä ilmenee tavallista suurempia määriä tai niitä on normaalia poikkeavassa kudoksessa. Siirretty geneettinen materiaali voi olla peräisin joko samasta tai eri lajista.
Mutta mitäpä sinun kaltaisesi paskahousu ymmärtää kun et näköjään lukea osaa muutenkaan.
Mitä se tekstin hiirten sukupuolielinten leikkely liittyy tähän aiheeseen, kävit sitten Wikipediaa lukemassa kun sun naurettavat tekstit otettiin suurennuslasin alle. 🤣
Lainaus : Transgeenisiä
Niin, jostain syystä tää on silti trumpille (ja näköjään joillekin muille) ihan uusi juttu ja trans ei voi tarkoittaa mitään muuta kuin että se liittyy transsukupuolisuuteen 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten persuilla on pokkaa edelleen kannattaa Trumpia ja Muskia, kun juuri he muodostavat Euroopalle ja Suomelle vakavan uhan?
Mikä on päässä vikana, kun suomalainen toimii ja ajattelee näin?Koska ovat tyhmiä? Koska pelaavat Putinin pussiin?
Pakko olla jompi kumpi. Ja siellä ne nyt istuvat Suomen hallituksessa. Eipä tule hirveän turvallinen olo.
Jos asiat käyvät kuumiksi Venäjän kanssa, kumpaan suuntaan toimivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut luonnonsuojelija jo vuosikausia. Teslallakin ajellut 4 vuotta. Haluan ajaa sähköautolla, koska joudumme työn vuoksi ajamaan hillittömiä kilometrejä julkisen liikenteen puuttumisen vuoksi ja en halua bensalla posottaa menemään. Hyötyviljelen, olen kasvissyöjä, ostamme lähiruokaa, talossa aurinkopaneelit, lahjoitan luonnonsuojeluun kohtalaisen summan säännöllisesti jne. Enkä missää
En osta autoa poliittisin perustein. Ei hyvän tähden tätä järjenjuoksua. Mietin tarpeitani vastaavaa autoa ja halu välttää bensaa näillä ajokilometreillä on minulle tärkeä arvo. Miten nuo saksalaisilla autoilla ajelevat, pitääkö heitä nyt sitten ajatella natsimyönteisinä?
Kyllä jos ihmisiltä ei hävitetä kansallista identiteettiä ja omaehtoisuutta. Pitkällä tässä hävitystyössä jo ollaan.
Ihmiset ovat aivan syystä k*rpiintyneitä EUn diktatuuria lähentyvään käskytykseen. Tuolla tyylillä ei saada mitään hyvää aikaiseksi. Tämä sisäinen hengettömyytemme ja moraalikatomme on asia joka ei korjaannu Trumpia Putinia tai Kiinaa syyttelemällä. Vastaus ei löydy sieltä.