Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen säästänyt käteisenä 3000e töissä ollessa etten tuhlaa niitä mutta nyt haluaisin siirtää ne tilille

Vierailija
13.03.2025 |

Kun olen lähdössä reissuun. Mikä olisi järkevin tapa tehdä se?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt tavaraa - se riittää selitykseksi.

Vierailija
42/50 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talletusautomaatilla voi siirtää 3000 tilille.

Jonka jälkeen tulee välittömästi puhelinsoitto pankista ja varoja ei vapaudu ennen kuin selitys on tehty kirjallisena. 

Jos totta niin kelpaako siis selitykseksi että säästin töistä käteisenä ja tallensin ne tilille? En tiennyt että käteiseksi säästäminen on laitonta?!

Käteiseksi säästäminen ja käteisen hallussapito ei ole laitonta. Tämä ei valitettavasti estä sitä, että täysin laillisesti toimivia kansalaisia kohdellaan niin kuin rikollisia.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on käyttää ne käteiset, samalla jää palkastasi tilille rahaa. Kukaan ei kysele tilillesi panemistasi rahoista mitään.

Vierailija
44/50 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt tavaraa - se riittää selitykseksi.

Tämäkin on mahdollista. Kun itse myin niin käytin vain ne rahat ostoksiini.

Vierailija
45/50 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talletusautomaatilla voi siirtää 3000 tilille.

Jonka jälkeen tulee välittömästi puhelinsoitto pankista ja varoja ei vapaudu ennen kuin selitys on tehty kirjallisena. 

Jos totta niin kelpaako siis selitykseksi että säästin töistä käteisenä ja tallensin ne tilille? En tiennyt että käteiseksi säästäminen on laitonta?!

Käteiseksi säästäminen ja käteisen hallussapito ei ole laitonta. Tämä ei valitettavasti estä sitä, että täysin laillisesti toimivia kansalaisia kohdellaan niin kuin rikollisia.

Eri

Tämä on totta, aivan järkyttävää kyttäilyä ja epäilyä kaikkialla. Tuntuu kuin olisi kansan kokoinen saalistaminen meneillään, kaikki pikkurikollisetkin on saatava kiinni.

Vierailija
46/50 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten varastit ne?

Vierailija
47/50 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten varastit ne?

Nostin pankilta joka kuukausi 400e kun olin töissä. Siten "varastin" :D

Vierailija
48/50 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No panoautomaatin kautta tietysti.

Vierailija
49/50 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet nostanut nuo rahat viime vuonna, niin näkeehän ne sen pankissa ja osaa kai laskea. Tai jos reissuun on vielä aikaa, niin käytät nyt sitten pelkkää käteistä kaikkeen mihin voi. Ruokakauppaan, myös auton voi tankata jne. Tai puoliso tai sukulainen laittaa vaikka 500 tilillesi ja annat sen rahan hänelle käteisenä. 

Vierailija
50/50 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalla pitää olla aina käteistä mukana. Ulkomailla voi tulla maksaneesi kortilla johonkin palveluun tai ostokseen, jota pankki säikähtää ja sulkee tilisi. Ihan vain suojatessaan rahojasi.