Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt multa on 7kk leikattu perustoimeentulotukea, viimesijaista, 180e/kk...Olen velkaantunut yli 1200e tämän takia, valtava masennus

Vierailija
12.03.2025 |

Ei ole rahaa tehdä mitään kun kukaan ei enää lainaa rahaa, nyt ei ole enää ruokaakaan...Velat painaa niskassa 1200e, tämä on aivan kamala tilanne. Kaikki sen takia kun hallitus tahtomalla tahtoo kurjistaa heikoimmassa asemassa olevaa...

Milloin hallitus oikein kaatuu??!!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela sanoo liian kallis asunto, mutta OLEN HAKENUT halvempaa niin kuin he haluavat. Silti leikkasivat tuen kestämättömälle tasolle!!

AP

Vierailija
2/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KONALAN SPÄMMI POIS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin

Vierailija
4/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hallituksen kaatuminen ei ikävä kyllä auta, kun rahat on tuhlattu etuuskäsittelyyn yms. koulutettujen naisten tuottamattomaan puuhasteluun.

Varautukaa tulemaan toimeen vuosikymmen kokonaan ilman valtiota.

Vierailija
5/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin

MINNE?

KOKO AJAN HAEN TÖITÄ MUTTA EN SAA

Vierailija
6/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kämppis asumaan kanssasi.

Vierailija
7/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimppakämpässä asuvan perusosa on 100e pienempi kuin yksin asuvan. Ei siis voi ottaa

Vierailija
8/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet hoitolaitoksessa asuva mt-potilas.

Vierailija
9/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KONALAN SPÄMMI POIS

Miltä tuntuu päivystää palstalla 16h päivässä?

Painatko 120kg vai 140kg? Onko sulla jokin vamma?

Vierailija
10/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela sanoo liian kallis asunto, mutta OLEN HAKENUT halvempaa niin kuin he haluavat. Silti leikkasivat tuen kestämättömälle tasolle!!

AP

Kuinka paljon vuokrasi on yli kuntakohtaisen rajan? 

Vierailija
11/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

170e

ap

Vierailija
12/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

250€ yli Kelan rajan

Vierailija
13/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole opiskeluaikojen jälkeen saanut asumiseen tukea, ja silloin opiskelijana ei olisi tullut mieleenkään ottaa kalliimpaa asuntoa, minkä asumistuella sai maksettua, koska ei olisi ollut rahaa maksaa enempää. 

Vierailija
14/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Bääh, olihan tuo tiedossa jo monta kuukautta etukäteen, joten ei voinut tulla yllärinä. Muutat pois siitä liian kalliista kämpästä. Asuntoja on paljon tyhjillään. Älä nyt enempää ainakaan ota velkaa, kun et pysty entistäkään maksamaan. 

Vierailija
15/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Bääh, olihan tuo tiedossa jo monta kuukautta etukäteen, joten ei voinut tulla yllärinä. Muutat pois siitä liian kalliista kämpästä. Asuntoja on paljon tyhjillään. Älä nyt enempää ainakaan ota velkaa, kun et pysty entistäkään maksamaan. 

EN SAA ASUNTOA ETKÖ YMMÄRRÄ? OLEN JO VUODEN HAKENNUT AINAKIN 300 ASUNTOON MUTTA KUKAAN EI VUOKRAA!

AP

Vierailija
16/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimppakämpässä asuvan perusosa on 100e pienempi kuin yksin asuvan. Ei siis voi ottaa

Jos tulopuoli on pienentynyt, etkä voi tuloja kasvattaa, niin ei tuohon ole muuta ratkaisua kuin että pienennät menoja. Joko muutat halvempaan tai syöt halvemmin, ongit kaloja ja kohta voi kerätä metsästä taas nokkosiakin. Ruokajakeluissakin voi käydä. Suu säppiä myöten, on vanha sanonta. 

Vierailija
17/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En ole opiskeluaikojen jälkeen saanut asumiseen tukea, ja silloin opiskelijana ei olisi tullut mieleenkään ottaa kalliimpaa asuntoa, minkä asumistuella sai maksettua, koska ei olisi ollut rahaa maksaa enempää. 

Mitä olisit tehnyt jos et olisi hakemisesta huolimatta saanut riittävän halpaa asuntoa etkä töitä? 

Vierailija
18/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

EN SAA ASUNTOA ETKÖ YMMÄRRÄ? OLEN JO VUODEN HAKENNUT AINAKIN 300 ASUNTOON MUTTA KUKAAN EI VUOKRAA!

AP

En ymmärrä. Mikä on syy, että kukaan ei halua vuokrata sinulle asuntoa? Niitä kyllä on. Paljon. Jos olisin tuossa tilanteessa, muuttaisin vaikka asuntolaan, mutta en suostuisi velkaantumaan yli varojeni. 

Vierailija
19/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat saaneet vain yritykset konkurssiin. Kaikkien aikojen huonoimmat päättäjät. Eivät silti ostele saksalaisilta ydinvoimaloita tai tilaa kavereiden yrityksiltä raja-aitaa.

Vierailija
20/69 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan suikkelista 10€/kerta. Siitä sitä lähtee rahukkaa tulemaan kun olet ahkera. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi