Nyt multa on 7kk leikattu perustoimeentulotukea, viimesijaista, 180e/kk...Olen velkaantunut yli 1200e tämän takia, valtava masennus
Ei ole rahaa tehdä mitään kun kukaan ei enää lainaa rahaa, nyt ei ole enää ruokaakaan...Velat painaa niskassa 1200e, tämä on aivan kamala tilanne. Kaikki sen takia kun hallitus tahtomalla tahtoo kurjistaa heikoimmassa asemassa olevaa...
Milloin hallitus oikein kaatuu??!!
Kommentit (69)
Kaikki tuet lainaperusteisiksi ja niille maksimikatto, jonka jälkeen ei saa edes kirjastoa käyttää!
Mene uuniin tai hyppää katolta alas! Itsesi auttaminen tekemällä itse asioille jotain kun ei sinua kiinnosta vaan kaikki pitäisi tulla nenän eteen valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kämppis asumaan kanssasi.
Kimppakämpässä asuvan perusosa on 100e pienempi kuin yksin asuvan. Ei siis voi ottaa
Henkilöä kohdenko? Vuokra ja muut kulut pysyy silti samana, joten kannattaahan tuo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela sanoo liian kallis asunto, mutta OLEN HAKENUT halvempaa niin kuin he haluavat. Silti leikkasivat tuen kestämättömälle tasolle!!
APBääh, olihan tuo tiedossa jo monta kuukautta etukäteen, joten ei voinut tulla yllärinä. Muutat pois siitä liian kalliista kämpästä. Asuntoja on paljon tyhjillään. Älä nyt enempää ainakaan ota velkaa, kun et pysty entistäkään maksamaan.
EN SAA ASUNTOA ETKÖ YMMÄRRÄ? OLEN JO VUODEN HAKENNUT AINAKIN 300 ASUNTOON MUTTA KUKAAN EI VUOKRAA!
AP
VALEHTELE VIELÄ LISÄÄ, SPÄMMÄRI-IDIOOTTI.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ole syönyt 4 päivään
ap
SYÖ SANAS ÄÄLIÖ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tapauksesta en tiedä, mutta pari kaveria asuu lasten kanssa jo valmiiksi vähän huonolla alueella ja sitä halvemmat asunnot olisi jo niin kurjia ettei niihin oikeasti kukaan halua. Siihen on syynsä, että vapaita asuntoja on tietyillä alueilla ja tietyissä taloissa paljon. Mikä siinä jos kyse ois vaan aikuisesta ihmisestä, mutta kun mukana on vielä lapsia niin on se peottavaa joutua ympäristöön, missä on turvatonta. Vuokrat heillä on vähän yli rajojen ja yrittävät sitten kitkuttaa pienillä rahoilla kun vaihtoehdot muuttoon eivät ole inhimillisiä.
On se kumma kun niitä lapsia pitää paneskella vaikka ei ole mitään edellytyksiä vastata niistä.
Nyt taisi kommenttiisi tulla paha lapsus.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin
Kyllä suurin osa niistä yli 300 000 työttömästä menisi töihin jos vain pääsisi. Kun alkaa korkeakoututetutkin olla yhä enemmän työttöminä, niin ei ole kyse haluttomuudesta työntekoon vaan siitä että työpaikkoja ei ole.
Eihän tuossa käytetty seksipalvelut-sanaa ollenkaan.