Lue keskustelun säännöt.
Minkälaisia ihmisiä asuu Oulun Toppilassa?
Kommentit (2)
Sinne älä muuta , ei siellä voi asua rauhassa ainakaan. Halpahallin liepeillä pelkkiä spurguja
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänSinne älä muuta , ei siellä voi asua rauhassa ainakaan. Halpahallin liepeillä pelkkiä spurguja
ja voin sanoa, että siel asuu aika paljon kaikenlaisia spurguja.
On toki normaalejakin perheitä ja ihmisiä yleensäkin. Työttämiä ja yksinhuoltajia, nuoria vanhempia, nuorta porukkaa muutenkin