Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon te oikein maksatte autoistanne kuukaudessa?

Vierailija
10.03.2007 |

Siis tarkotan tietysti, jos olette lainalla ostanu..



Tänään käytiin kattelemas autoja, ja mies meinas että ihmiset yleensäkin maksaa sen 200 ¿ ja siitä ylöspäin kuukaudessa autolainaa. Musta se on ihan kamalan iso summa!



Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaanhan ei tunnetusti osta autoa sijoitusmielessä (harvemmin siis). Menettäähän ne ostetut vaatteet/ruoat ym hyödykkeetkin arvonsa kun ne on ostettu. Auto nyt vaan sattuu olemaan melko kallis hyödyke, joten yleensä ihmiset ottaa sen hankintaan lainaa!



Jotkut haluavat maksaa käyttövarmuudesta/turvallisuudesta yms asioista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan