Lue keskustelun säännöt.
Kuinka paljon te oikein maksatte autoistanne kuukaudessa?
10.03.2007 |
Siis tarkotan tietysti, jos olette lainalla ostanu..
Tänään käytiin kattelemas autoja, ja mies meinas että ihmiset yleensäkin maksaa sen 200 ¿ ja siitä ylöspäin kuukaudessa autolainaa. Musta se on ihan kamalan iso summa!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kukaanhan ei tunnetusti osta autoa sijoitusmielessä (harvemmin siis). Menettäähän ne ostetut vaatteet/ruoat ym hyödykkeetkin arvonsa kun ne on ostettu. Auto nyt vaan sattuu olemaan melko kallis hyödyke, joten yleensä ihmiset ottaa sen hankintaan lainaa!
Jotkut haluavat maksaa käyttövarmuudesta/turvallisuudesta yms asioista!