Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon te oikein maksatte autoistanne kuukaudessa?

Vierailija
10.03.2007 |

Siis tarkotan tietysti, jos olette lainalla ostanu..



Tänään käytiin kattelemas autoja, ja mies meinas että ihmiset yleensäkin maksaa sen 200 ¿ ja siitä ylöspäin kuukaudessa autolainaa. Musta se on ihan kamalan iso summa!



Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toulla summalla saa mitään lyhennettyä. (ladaa ja fiattia korkeintaan.)

460 e itse . uusi farmari avensis

Vierailija
2/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun siskolla uusi farmari toyota ja maksaa 200¿/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VW polo vm. 99

Vierailija
4/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki mahdollinen on myös pienempi, kuitenkin siten että alle vanhan tonnin ei oikein auto juuri lyhene, mutta saahan siinä korkoja maksaa sitten enempi jos niin haluaa.



Jos autolainaa on alle 10.000¿ niin alle tuon keskiverron toimii ihan hyvin, uuteen yli 20.000¿ autoon ja yli 10.000¿ lainaan parasta varata yli 200¿.



Automyyjä olen.

Vierailija
5/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvo laskee koko ajan ja korkoa maksatte tosi paljon

Vierailija
6/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mondeosta maksettiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa, asunnossakin on tarpeeksi... Onneksi oli säästössä autorahat, meillä VW golf variant ja vuosimalli 2005.

Vierailija
8/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on 9 paikkaa, 470e/kk. Karmea summa. 5v on maksuaika. Kannattaiskohan siirtää autolaina pankkiin? Nyt on autofirman kautta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lainaa ei tarvinnut ottaa koko ostosummalle. Loppuvuoden olemme ajatelleet maksaa lainaa enemmän niin paljon että auto on ensi vuoden alussa maksettu. Sitten ostetaan taas uusi.

Vierailija
10/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjalta tuntuisi vielä maksaa tuohon jotain lainan kuluja päälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan ainakin turvallinen auto minulla ja lapsilla. Mies kulkeekin sitten vanhalla toyotan reuhkalla :)

Vierailija
12/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko autovalintasi mennyt muuten vähän pieleen?



Ja uusi auto on hyvä vaihtoehto takuineen eikä keskivertoauton arvo alkusysäyksen jälkeen hurjia putoa. Sitä paitsi uuden auton lainat on edullisempia kun käytettyjen.



Ja uuteen autoon ei tarvia itse maksaa mitään 2.000e remonttia, joten monelle uusikin auto on oikein hyvä ostos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen arvon aleneminen isolle perheautolle on ensimmäisen käyttövuoden aikana n. 22% eli oikeasti varmaan oli alakanttiin tuo 500 e / kk.

Vierailija
14/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan oikein olet laskenut sen ensimmäisen vuoden arvonalenemisen. Mutta tavallista ei olekaan ajaa tuon hintaluokan autolla ainakaan velaksi, tai ainakaan jokaisella ei ole siihen varaa.



Keskivertofarmarin hinnasta on paha nyhtää 500¿ kuussa pois tai minä ainakin ostaisin muutaman vuoden päästä niin edulliset autot kaikki heti pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainassa on ihan tarpeeksi. Meillä on kaksi autoa, -95 ja -02, velattomia ja ihan ok menopelejä.

Vierailija
16/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin rahaa menikin n. 70.000e, mutta kaikki oli etukäteen säästetty. Kohta pitäis alkaa uusimaan autoja, mutta enää emme noin kalliita osta. Olemme tuon rv. sääseilu 7v säästäneet 200e kuussa, eli nyt koossa n. 18.000e ja vanhoista autoista saisi n. 24.000e, eli aikas huonosti on tuo 70.000e tuottanut!! Siis nyt ajatuksissa 1 uusi auto ja toinen joku pieni (vaikka pientä autoa ei ikinä ennen olla edes ajateltu) ja alle 30.000km ajettu. Ehkäpä ne juuri ja juuri tuolla reilulla 40.000e saa.



Mutta niin tyhmiä emme ole, että lainaa ottasimme!

Vierailija
17/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt -94 auto, joka toimii kyllä ihan hyvin, ei siinä mitään.

Että pärjättäs silläkin..



Mutta vähän uudempaa ois kiva laittaa, vaikka edes 2000 mallia.



Säästöjä meillä ei nyt ole, mistä laittaa. Ja ei sukulaisia jotka auttas.



ap

Vierailija
18/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieseliin menee noin 50¿/vko, lisäksi huollot, pesut, vakuutusmaksut ja verot. Työsuhdeautossa kaikki kulut sisältyy tuohon verotusarvoon

Vierailija
19/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan körötellä uudella autolla, turvallisesti!



Kaikki maksaa, olen valmis maksamaan tuosta " ylellisyydestä" .



Ja laitan rahaa paljon myös matkustamiseen, hui mitä raha tuhlausta!!!

Velaksi en kuitenkaan matkusta.



Meillä autolainen korko on 4,1%, ei minusta paljon alle 10000e saldoon!

Vierailija
20/21 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo turvallisuus on tosi hyvä pointti. Isoimpia asioita, miksi minä sitä uudemman ostoa mietin..



ap