Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen. En halua kukkia, enkä ole ikinä oikein halunnutkaan. Olenko ainoa?

Vierailija
12.03.2025 |

Usein ajatellaan,että miehet ei haluis kukkia,mutta naiset haluaa?

En mä halua. Jos joku antaa vaikka ilmaisen ruusun niin heitän roskiin. (Tuntematon, ja aikoinaan noita sai baarissa,kun kiersi ns ruusumyyjiä. Onkohan niitä enää?)

Ne kuolee kuitenkin ja sotkee. Ja pitää lopulta viedä roskiin.

Ostan kyllä mielelläni kukkia ihmisille,jotka niistä pitävät.

Onko outoa olla nainen,joka ei välitä kukista?

(Toki esim. Pidin exän käsin poimimassa kielokimpusta. Ajatuksena se oli söpö. Karski mies poimimassa kieloja:)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ap. ainoa. Rakastan kukkia ja viherkasveja ja luonnon monimuotoista kauneutta, mutta kaupasta ostettuja leikkokukkia en halua. 

Vierailija
22/30 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukista ole pakko pitää mutta älä ota ilmaista ruusua ja heitä roskiin. Se on ihan tyhmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ap. ainoa. Rakastan kukkia ja viherkasveja ja luonnon monimuotoista kauneutta, mutta kaupasta ostettuja leikkokukkia en halua. 

Lisäys. Saan kyllä kukkia useinkin, enkä heitä niitä roskiin ennen aikojaan. Valitettavan usein haisevat pahalle.

Vierailija
24/30 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää leikkokukista, varsinkaan ruusuista. Koska ikinä ei ole sopivaa maljakkoa. Ja ne on sitten aina tiellä, kun ei oikein tiedä, laittaisko keittiön pöydälle vai olohuoneeseen vai syökö kissa kukat. 

Vierailija
25/30 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu kukista. Luonnossa ja puutarhassa kivoja, mutta leikkokukista ja kukkakimpuista en välitä.

Vierailija
26/30 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. En suinkaan vihaa kukkia. Ihailen maisemia niityiltä etc. En vain halua niitä omaan kotiin.

Enkä inhoa kukkia muualla. Tai toisilla.

Lisäksi jossain mökin terassilla joku luonnonkimppu on oikein söpö. (Paitsi ötökät niissä).

Lisäksi joku pikkulapsen keräämä pari kukkaa söpöjä toki.

(Roskiin, tai pöydille tai työpaikkalle jättänyt nuo tuntemattomilta saadut kukat..  Esim.baarissa joku ostanut ruusun. En tod. Jaksa koko iltaa kantaa mukana)

Vierailija
27/30 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Sain youtuubista kukkakauppa mainoksen äsken. En ole ennen saanut. Hmmm.

Vähän ohis,mutta silti.

Ap

Vierailija
28/30 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina rakastanut kukkia ja ostan omille tytöillekin aina kun aihetta juhlaan. Hyvin mennyt soittoesitys: kukkakimppu tai yksi ruusu,hyvin mennyt tanssiesitys: ruusuja, hyvä todistus koulusta: kukkakimppu, naistenpäivä: kukkia. Tänä vuonna ostin jopa ystävänpäivänä tytöille tulppaanikimput. Kun nuorempi tytöistä täytti 10 vuotta, oli kaverisynttärit ja ostin kukka-asetelman pöytään. Tytär sanoi, että onko tuo vähän liikaa, mutta sen kaverit oli kovin ihastuneita. Yksi kaveri sanoi, että heillä ei ole ikinä kotona oikeita kukkia ja hämmästeli, onko ne oikeat kukat. Eli tuskin olet ainoa, joka ei välitä kukista, kun ei sen tytön kotonakaan koskaan ollut.

Vierailija
29/30 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras, nelivuotiaan poikani valkovuokkokimppu, minulle toukokuun toinen  sunnuntai 30 vuotta sitten.

Vierailija
30/30 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo olet

Oletko käynyt lääkärissä 

Kävikö äitis, kun sinut teki🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi