Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihdyttääkö Voxra aineenvaihduntaa, tietääkö kukaan?

Vierailija
12.03.2025 |

Minusta tuntuu, että olen laihtunut kun annosta nostettiin 300 mg. En omista vaakaa mutta esimerkiksi vatsani on vähän pienentynyt, kasvot kapeammat ja talvitakki väljempi. 

Se nyt on ainakin ihan ilmiselvää, että voxra vähentää ruokahalua mutta olen kyllä syönyt. Tai sitten johtuu siitä kun en enää käytä alkoholia niin vihdoin keho korjaa itseään muutenkin kuin vain sisäelinten taholta, on kuitenkin jo tovi selvistelty. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule KUKAAN tiedä. Turhaan kyselet. 

Vierailija
2/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aivojen kylläisyys-säätelyyn ja siten säätelee ruokahalua. Tuota samaa on myös mysimba laihdutuslääkkeessä missä vielä toista ainetta tehostamassa vaikutusta.

Ei sitä tiedemiehetkään tiedä tarkalleen miten aivojen säätelyjärjestelmä toimii ja mihin kaikkeen se vaikuttaa, mutta laihduttava vaikutus on.

Varoituksen sanana tosin minulla alkoi hiuksia lähtemään Voxran aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa aivojen kylläisyys-säätelyyn ja siten säätelee ruokahalua. Tuota samaa on myös mysimba laihdutuslääkkeessä missä vielä toista ainetta tehostamassa vaikutusta.

Ei sitä tiedemiehetkään tiedä tarkalleen miten aivojen säätelyjärjestelmä toimii ja mihin kaikkeen se vaikuttaa, mutta laihduttava vaikutus on.

Okei, kiitos. Mielestäni olen syönyt aikalailla samanlailla kuin aiemmin vaikka ruokahalu on kyllä huomattavasti vähentynyt. Ei mitään vaikeuksia olla esimerkiksi vuorokauden paastolla. 

Hiuksia kyllä huomaan lähetävän. Eilen ihmettelin kun haroin hiuksia, että kylläpä jäi käteen paljon. Onneksi minulla on paksut hiukset ja jos kovasti lähtee niin kaipa ne kasvaa takaisin sitten kun en enää lääkettä tarvitse. Ap

Vierailija
4/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin voxralla -20 kg puolessa vuodessa kepeästi. 

Vierailija
5/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hiusten lähtö voi johtua siitä, ettet saanut kaikkia tarpeellisia ravintoaineita. Osalla iho kuivuu ja se johtuu liian rasvattomasta ruokavaliosta. Vaikka Voxra vie ruokahalua, kannattaa ottaa ainakin monivitamiini ja lusikallinen kasviöljyä aamuin illloin. Ne auttavat hiuksia pysymään päässä.

Vierailija
6/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös lähtee hiukset, mutta en voi luopua lääkkeestä.

Joo, muuttaa aineenvaihduntaa ja kaikkea muutakin lauluääneen ja ketteryyteen asti (sikäli että niissä on ollut ongelmia).

Vierailija
7/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on amfetamiinijohdannaista joten kyllä itsekin laihduin reilusti Voxralla. Samaan aikaan olin kireä kuin viulunkieli. 

Vierailija
8/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bupropionilla voi olla lievä painonlaskua edistävä vaikutus joillekin henkilöille, mutta tämä ei ole yleistä eikä sen pitäisi olla pääasiallinen syy lääkkeen käyttöön. Lääke voi vaikuttaa ruokahalun säätelyyn ja energiatasoihin, mutta sen käyttöä ei suositella pelkästään painonpudotuksen vuoksi.

AI

Vierailija
9/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, muuttaa aineenvaihduntaa ja kaikkea muutakin lauluääneen ja ketteryyteen asti (sikäli että niissä on ollut ongelmia).

Lauluäänen? :D

Vierailija
10/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hiusten lähtö voi johtua siitä, ettet saanut kaikkia tarpeellisia ravintoaineita. Osalla iho kuivuu ja se johtuu liian rasvattomasta ruokavaliosta. Vaikka Voxra vie ruokahalua, kannattaa ottaa ainakin monivitamiini ja lusikallinen kasviöljyä aamuin illloin. Ne auttavat hiuksia pysymään päässä.

Ei tapahdu kaikille. Saan tasan kaikki ravinteet (myös lisäravinteista) ja huippulaatuiset hoitoaineet.  Epäilen testosteroniperäistä DHT-ongelmaa. Ainakin sopii omaan hiustenlähtöön. Kun Voxra nostaa libidoa ja voimia, noussee samassa yhteydessä testosteroni, ehkä.

Vierailija
11/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän on amfetamiinijohdannaista joten kyllä itsekin laihduin reilusti Voxralla. Samaan aikaan olin kireä kuin viulunkieli. 

En ole kyllä yhtään kireä. Päinvastoin, olen iloisempi mutta välillä on sellainen hassu olo, tulee levoton olo ja oikeasti tuntuu kuin olisi hetken "piripäissään", tuo yleensä pari tuntia lääkkeenoton jälkeen. 

Muuten ihan jees. Ei mitään suurempia haittavaikutuksia toistaiseksi, vähän hiuksia lähtee ja pahoinvointia mutta en pidä huonona sitä etten jaksa kiinnostua syömisestä samalla tavalla. 

Tupakkaakin ja kahvia tekee selvästi vähemmän mieli, kai johtuu jotenkin tuosta pienestä pahoinvoinnista. Ap

Vierailija
12/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauluäänen? :D

Dopamiini vaikuttaa yllättävän moneen asiaan. Ehkä lauluääni kulkee, kun vagushermo rentoutuu tai mieliala kohoaa tms. Paha sanoa, mistä tulee. Onhan se ihan yleinen mielikuvakin, että iloinen ihminen laulelee.

Vierailija
13/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt Brintellixia kuukauden ja huomannut näläntunteen kadonneen miltei kokonaan. En tiedä, hidastaako kuitenkin aineenvaihduntaa, kun paino ei ole laskenut yhtään ja vaatteet tuntuvat samalta kuin ennenkin, vaikka olen syönyt paljon vähemmän, välillä vain yhden aterian päivässä ilman välipaloja tai naposteluja. On toki eri lääke, mutta jotain nuo mielialalääkkeet tekevät. Sanottakoon, että ikinä ennen en ole kadottanut ruokahalua missään masennuksen syövereissäkään ja tämä on ensimmäinen lääkitys.

Vierailija
14/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brintellux on ihan erityyppinen lääke. Voxra on Mysimban toinen ainesosa.

Brintellixistä tuli itselleni ihan jäätävät vatsakivut, joten lopetin. Muita vaikutuksia ei ehtinyt tulla.

Vierailija
15/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silloin laihduta, jos ei muutoinkaan syö juuri mitään.

T.läski

Vierailija
16/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt noinkaan. Kyllähän bupropioni (amfebutamoni vanhalta nimeltään) kuitenkin miedohko psykostimulantti on. Laihtuminen siis mahdollista. Psyk.sh.

Vierailija
17/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt noinkaan. Kyllähän bupropioni (amfebutamoni vanhalta nimeltään) kuitenkin miedohko psykostimulantti on. Laihtuminen siis mahdollista. Psyk.sh.

Pönttö ole hiljaa. Mitä uutta toit keskusteluun? Olet nolo. Lääkärin käskyläinen. Sinulle nauretaan 😁

Vierailija
18/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pönttö ole hiljaa. Mitä uutta toit keskusteluun? Olet nolo. Lääkärin käskyläinen. Sinulle nauretaan 😁

Ole hyvä ja naura vaan. Totesin vain, ettei ole amfetamiinijohdannainen. Toin siis uutta tietoa virheellisen tiedon tilalle. Rupesiko v*tuottamaan ja ärsyttämään? Psyk.sh.

Vierailija
19/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja naura vaan. Totesin vain, ettei ole amfetamiinijohdannainen. Toin siis uutta tietoa virheellisen tiedon tilalle. Rupesiko v*tuottamaan ja ärsyttämään? Psyk.sh.

Miksi sen nimessä on ollut AMFEbutoni? (eri) 

Vierailija
20/37 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta voisitko kertoa, että mitä käytännössä tarkoittaa dopamiinin ja noradrenaliinin takaisinoton estäjä? En oikein ymmärrä tuota. 

Palsta on trolleja täynnä mutta jatketaan silti asiallista keskustelua keskenämme :)