Kiihdyttääkö Voxra aineenvaihduntaa, tietääkö kukaan?
Minusta tuntuu, että olen laihtunut kun annosta nostettiin 300 mg. En omista vaakaa mutta esimerkiksi vatsani on vähän pienentynyt, kasvot kapeammat ja talvitakki väljempi.
Se nyt on ainakin ihan ilmiselvää, että voxra vähentää ruokahalua mutta olen kyllä syönyt. Tai sitten johtuu siitä kun en enää käytä alkoholia niin vihdoin keho korjaa itseään muutenkin kuin vain sisäelinten taholta, on kuitenkin jo tovi selvistelty.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on amfetamiinijohdannaista joten kyllä itsekin laihduin reilusti Voxralla. Samaan aikaan olin kireä kuin viulunkieli.
Ei nyt noinkaan. Kyllähän bupropioni (amfebutamoni vanhalta nimeltään) kuitenkin miedohko psykostimulantti on. Laihtuminen siis mahdollista. Psyk.sh.
Pönttö ole hiljaa. Mitä uutta toit keskusteluun? Olet nolo. Lääkärin käskyläinen. Sinulle nauretaan 😁
Ole hyvä ja naura vaan. Totesin vain, ettei ole amfetamiinijohdannainen. Toin siis uutta tietoa virheellisen tiedon tilalle. Rupesiko v*tuottamaan ja ärsyttämään? Psyk.sh.
Miksi sen nimessä on
Miten se ei siis ole amfetamiinin johdannainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on amfetamiinijohdannaista joten kyllä itsekin laihduin reilusti Voxralla. Samaan aikaan olin kireä kuin viulunkieli.
Ei nyt noinkaan. Kyllähän bupropioni (amfebutamoni vanhalta nimeltään) kuitenkin miedohko psykostimulantti on. Laihtuminen siis mahdollista. Psyk.sh.
Pönttö ole hiljaa. Mitä uutta toit keskusteluun? Olet nolo. Lääkärin käskyläinen. Sinulle nauretaan 😁
Ole hyvä ja naura vaan. Totesin vain, ettei ole amfetamiinijohdannainen. Toin siis uutta tietoa virheellisen tiedon tilalle. Rupesiko v*tuottamaan ja ärsyttämään? Psyk.sh.
Miksi sen nimessä on ollut AMFEbutoni? (eri)
Kai se on sitten nykyään subujohdannainen, kun vaikuttavan aineen nimi muutettiin niin samanlaiseksi.
Terveyskirjaston mukaan tuo voxra on kemialliselta rakenteeltaan amfetamiinin sukuinen lääke. Ilmankos laihduttaa.
Tänäänkin on tosi huono olo syömisen jälkeen. Onko muilla? Siis nälkä kestää tulla ja kun syö niin tulee pahoinvointia. Kai tämä tilanne jossain kohtaa tasoittuu, reilun kuukauden syönyt tätä annosta. Ap
Olen syönyt Voxraa viisi päivää. Nälkä on kadonnut. Tosin syön kuitenkin, jotta jaksaisi.
Alakuloisuus on poissa. Lääke alkaa vaikuttamaan vasta kolmen viikon jälkeen kunnolla. Sitä odotellessa. Päätä ei ole särkenyt, mikä on yleinen aloitusoire. Jaksan kaikkea paremmin ja ei nukuta niin paljon.
Söin Brintellixiä aikaisemmin. Ei ilmeisesti ollut tarpeeksi tehokas. Siitä tuli muutenkin hiukan kuvottava olo aamuisin.
Syön tottumuksesta aamupalaa, vaikkei tarvitsisi. Voisin olla vain syömättä lounasaikaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta voisitko kertoa, että mitä käytännössä t
Estää aineen pääsyn hermosoluun, jolloin sen pitoisuus solun ulkopuolella kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin on tosi huono olo syömisen jälkeen. Onko muilla? Siis nälkä kestää tulla ja kun syö niin tulee pahoinvointia. Kai tämä tilanne jossain kohtaa tasoittuu, reilun kuukauden syönyt tätä annosta. Ap
Pienennä annosta tai vuoropäivin pienempi annos?
Vierailija kirjoitti:
Terveyskirjaston mukaan tuo voxra on kemialliselta rakenteeltaan amfetamiinin sukuinen lääke. Ilmankos laihduttaa.
Se on amfetamiinin kaltainen, eli samantyyppinen, mutta miedompi. Vaikuttaa metaboliaan kiihdyttämällä sitä jonkin verran. Kyllä sillä on potentiaalia siis laihduttaa. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt Voxraa viisi päivää. Nälkä on kadonnut. Tosin syön kuitenkin, jotta jaksaisi.
Alakuloisuus on poissa. Lääke alkaa vaikuttamaan vasta kolmen viikon jälkeen kunnolla. Sitä odotellessa. Päätä ei ole särkenyt, mikä on yleinen aloitusoire. Jaksan kaikkea paremmin ja ei nukuta niin paljon.
Söin Brintellixiä aikaisemmin. Ei ilmeisesti ollut tarpeeksi tehokas. Siitä tuli muutenkin hiukan kuvottava olo aamuisin.
Itsellä Voxra vaikuttaa per heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin Brintellixiä aikaisemmin. Ei ilmeisesti ollut tarpeeksi tehokas. Siitä tuli muutenkin hiukan kuvottava olo aamuisin.Itsellä Voxra vaikuttaa per heti.
Minustakin tuntuu, että vaikuttaa. Outoa. Surumielisyys on poissa. Brintellix ei vienyt sitä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin Brintellixiä aikaisemmin. Ei ilmeisesti ollut tarpeeksi tehokas. Siitä tuli muutenkin hiukan kuvottava olo aamuisin.Itsellä Voxra vaikuttaa per heti.
Minustakin tuntuu, että vaikuttaa. Outoa. Surumielisyys on poissa. Brintellix ei vienyt sitä pois.
Minulla on kyllä edelleen masennus taustalla. Tavallaan on ihan ok olo ja olen energisempi, enemmän naurattaa ja tekee mieli liikkua. Kuitenkin sellainen tietty alavireisyys on olemassa ja itken myös, on välillä edelleen itsetuhoisia ajatuksia ja muuta. Olen kyllä tottunut enkä valita, on tilanne parempi kuin ennen lääkettä ja tämäkin on jo paljon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä edelleen masennus taustalla. Tavallaan on ihan ok olo ja olen energisempi, enemmän naurattaa ja tekee mieli liikkua. K
Mulla on vielä Brintellix päällä myös. Näitä voi syödä molempia. Vähentää aloitusoireita. Syön vielä muutaman viikon. Sitten näkee, sopiiko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dopamiini
ADHD-lääkekin on lyhytvaikutteinen.
Voxran voi lopettaa seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä edelleen masennus taustalla. Tavallaan on ihan ok olo ja olen energisempi, enemmän naurattaa ja tekee mieli liikkua. K
SSRI rinnalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä edelleen masennus taustalla. Tavallaan on ihan ok olo ja olen energ
Jotenkin ajatuksena vastenmielinen. Psykiatri kyllä ehdotti venlafaxinin ja voxran yhdistelmää. Olen venlafaxinia ennen voxraa käyttänyt ja voi luoja mitkä vieroitusoireet vaikka maltillisesti laskin. Tehokin lääkkeestä hupeni nopeasti.
En jotenkin jaksa ajatusta että vetäisin lisää lääkkeitä tähän. Uskon että terapian avulla oloni koko ajan helpottuu, siitä on ollut jo nyt paljon apua onneksi. Ap
Sitä en itse asiassa tiedä. Tuota pitäisi kysyä farmasian asiantuntijalta. Ainakin on lievästi amfetamiinin kaltainen, mutta huomattavasti miedompi stimulantti, ainakin terapeuttisella annostuksella. Psyk.sh.