Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset kaksi kertaa peräkkäin?

Vierailija
12.03.2025 |

Moi,

oon 19-vuotias tyttö. Mulla alkoi menkat normaaliin aikaan 26.2. ja kesti normaalit 5 päivää, eli loppuivat 2.3. Jostain syystä näiden kuukautisten aikana ei ollut kipuja ollenkaan, vaikka tavallisesti minulla on vahvaa alaselkä/alavatsakipua.

Ihmettelin, kun muutama päivä sitten (10.3.) minulla alkoi uudelleen kuukautiset? Tuttujen, kovien kipujen saattelemana.

Olen todella hämmentynyt. Normaalisti kiertoni on jopa liian pitkä (35 päivää). Mistä tällainen tosi lyhyt kierto voisi johtua? Voiko stressi olla mahdollinen syy? Aloitin 10.2. uudessa työtehtävässä työpaikallani. Tämä on paljon vastuullisempaa kuin aikaisempi työtehtäväni ja on paljon uutta opeteltava. Sen vuoksi stressin määrä on lisääntynyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koronan saaminen sai menkat alkamaan uudelleen kp 9 jo. Lisäksi mulla oli streptokokki A samaan aikaan. Meni kroppa siis ihan sekaisin siinä kierrossa. Seuraava oli normaali.

Vierailija
2/3 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla koronan saaminen sai menkat alkamaan uudelleen kp 9 jo. Lisäksi mulla oli streptokokki A samaan aikaan. Meni kroppa siis ihan sekaisin siinä kierrossa. Seuraava oli normaali.

Itsellä ei ainakaan tiedettävästi oo nyt ollut mitään koronaa tms.. liekö mistä sitten johtuu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole ihan normaalia. Ole huoleti.