Miksi monia miehiä kiehtoo luonteeltaan aivan h-tin hankala mutta kohtuullisen hyvännäköinen nainen?
Tuntuu välillä, että tällainen voittaa usein ulkonäöltään samaa tasoa olevan, mutta kivamman naisen...
Traumakemiaa?
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että naiset rakastuvat renttuihin, mutta vakavasti persoonallisuushäiriöiset tuntuvat kiehtovan miehiä...
Koettuani tämän en lainkaan ihmettele, kun ovat ilmeisesti niitä ainoita naisia jotka osoittavat suoraa kiinnostusta, tai edes esittävät. Muut naiset on olleet aina jotain ihme ynnynnyy vikuroijia vähintään niin että hermot on menneet. Hullut naiset ei esitä mitään vaikeasti tavoiteltavaa vaan ovat helppoja ja suoria. Siinä kai se salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa vähän tylsän kumppanin, täytyy olla sopivasti särmää.
Särmää voi olla vaikka ei olisi epävakäa ja/tai ilkeä...
Piparin vuoksi joutuu taipumaan, ei tässä muuta
Miten hankala, ei suostu kaikkeen tuosta vaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja laiha riittää!! Muusta viis :)
Lisäisin vielä tuohon nuori
Hyvä perse ja tissit riittää. Jos on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyttävyys ja ulkonäkö.
Miten ylimielisyys tekee lähestyttäväksi?
Riippuu ja roikkuu, mutta yleisesti ottaen pahimmat ja pöpipäisimmät femme fatalet, jotka tiedän ja joiden kanssa olen itsekin joutunut tekemisiin ovat olleet helposti lähestyttäviä. Harva mies lähtee piirittämään etäistä naista.
Minuakin kiinnostaa millä tavalla on ilkeä ja hankala? Vai onko tämä nyt jonkun toisen naisen katkeruutta?
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan epävakaa, kroonisen epäsopuisa, ylimielinen ja ilkeä
En tiedä mutta tottahan tuo on. Olen itse nainen ja perääni ovat huokailleet kaikkein sitkeimmin ja epätoivoisimmin ne joille olen ollut hankala, vaikeasti lämpenevä, kiukkuinen ja tökerö. Kun taas jos olen ollut lämmin, puhunut kivoja ja kehunut ja ollut muuten vaan hyvin kiinnostuneen oloinen miehestä niin ei ole tullut vastakaikua. Kaipa se on tylsää sitten jos nainen on liian "helppo".
Naiset hurahtaa renttuihin, koska ne luulee saavansa siten jänskän elämän ja ovat siten itsekin vähän jännempiä.
Miehet hurahtaa epävakaisiin, koska luulevat saavansa holtitonta seksiä koko ajan. Ja ovat luultavasti oikeassa.
No kun ei sitä todellista luonnetta tiedä etukäteen. Ensin vaikuttaa kaikki olevan ookoo mutta karu totuus paljastuu myöhemmin. Sama varmaan meidän miesten kanssa. Pari kertaa päädyin jopa melkein naimisiin hankalan naisen kanssa mutta älysin ajoissa perääntyä. Seksi oli kyllä parasta mutta se temperamentti purkautui myös joskus huonolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että on hankala?
Kyllähän sitä näkee, että miten henkilö käyttäytyy (sitä miestä ja myös mahdollisesti muita naisia kohtaan)...
Ei tuosta voi mitään päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa millä tavalla on ilkeä ja hankala? Vai onko tämä nyt jonkun toisen naisen katkeruutta?
- Välinpitämätön muiden tunteista ja yhteisistä toimintatavoista
- ylimielinen/koppava
- riidan haastaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että on hankala?
Kyllähän sitä näkee, että miten henkilö käyttäytyy (sitä miestä ja myös mahdollisesti muita naisia kohtaan)...
Ei tuosta voi mitään päätellä.
Voi siitä päätelmä sen, että käyttäytyy usein huonosti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että naiset rakastuvat renttuihin, mutta vakavasti persoonallisuushäiriöiset tuntuvat kiehtovan miehiä...
Koettuani tämän en lainkaan ihmettele, kun ovat ilmeisesti niitä ainoita naisia jotka osoittavat suoraa kiinnostusta, tai edes esittävät. Muut naiset on olleet aina jotain ihme ynnynnyy vikuroijia vähintään niin että hermot on menneet. Hullut naiset ei esitä mitään vaikeasti tavoiteltavaa vaan ovat helppoja ja suoria. Siinä kai se salaisuus.
Niin en tiedä onko ne sitten olleet niitä ns. normaaleja naisia kun on ollut niin hemmetin vaikea saada edes treffeille, mutta vähän epävakaiksi osoittautuneet on olleet alusta asti äärettömän kiinnostuneita ja vastavuoroisia. Loppujen kanssa on aika nopsaan hyytynyt homma jos ei itse hommaa ole aktiivisesti kannatellut.
Vierailija kirjoitti:
Mies, mikä on sinun selityksesi tälle, ja tunnistatko tulanteen?
Tunnistan. En osaa selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan epävakaa, kroonisen epäsopuisa, ylimielinen ja ilkeä
Miksi tätä on alapeukutettu? Ovatko nuo hyviä ja toivottavia piirteitä jonkun mielestä?
Ja alitajuisesti miehet ajattelee että nainenhan se vain on. Ja kantsii kokeilla jos vaikka saisi.