Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään netti-ystävääni

Vierailija
10.03.2007 |

Olen tutustunut muutama viikko sitten netitse erääseen ihmiseen, ja pikku hiljaa olen huomannut, että tämä pelottaa minua. Siis jotenkin pelkään, ettei hän olekaan oikeasti se ihminen, joka on kertonut olevansa. Hän ottaa ystävyytemme liian intensiivisesti, siis en oikeasti voi uskoa että näin lyhyessä ajassa hän olisi kiintynyt minuun niin paljon... :(

Olemme sopineet jo tulevasta tapaamisestakin mutta en taida uskaltaa mennä.

Jos tämä henkilö kuitenkin puhuu totta itsestään niin pelkään satuttavani häntä ja sitä en missään nimessä halua tehdä. Miten voin toimia ottaakseni selvää siitä, että hän todellakin on kuka on ja varmistaa mahd. turvallisen tapaamisen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
22/24 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aidosti ihana ihminen varmasti ymmärtää sinua. Muuten takertuminen ja kovat odotukset eivät välttämättä lupaa kovin hyvää jatkoa ystävyydelle. Minulla meni välit poikki erään ystäväni (ei netistä löydetty) kanssa, koska hän oli aina pettynyt minuun eli hänen mielestään en auttanut koskaan tarpeeksi ja muutenkin hän oli jatkuvasti pettynyt muihinkin ihmisiin eli odotti kaikilta enemmän kuin ns. normaaleissa ystävyyssuhteissa tapana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tunnen pettäneeni hänet kirjoittamalla asiasta tänne, mutta kaipasin asiaan ulkopuolista näkökulmaa.

AP

Vierailija
24/24 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa.

Pahimmat kantavat puukkoja mukanaan.