Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teslan potkiminen on sama asia kuin potkisi juustohampurilaista kadulla

Vierailija
12.03.2025 |

ja yrittäisi sitä kautta kaataa McDonaldsin omistajaa. Musk ei edes ole Teslan ainut omistaja. Sitä paitsi miten jo ostetun auton vahingoittaminen vaikuttaa Muskin lompakkoon? Jenkeissä vakuutus korvaa vahingot myös kaiken päälle, tuplana. Ja jos katsoo noita IL videoita missä joku vanha mies romuttaa autoa tien poskessa, se näyttää niin tekaistulta tilanteelta kuin olla ja vaan voi, mikä herättääkin kysymyksen,- tehdäänkö niitä vaan muodon vuoksi demokraattisiin medioihin jolloin luodaan illuusio paremmuudesta kun muut ovat pahiksien kimpussa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon on itse syypää kaikkeen, mitäs sekoilee ja valehtelee, hyökkää Euroopan ja Ukrainan kimppuun ja puolustaa nasuja ja Venäjää. Se on omalla typeryydellään pilannut tuotteidensa maineen. Kansa äänestää lompakolla. Kapitalismissa asiakas saa itse päättää mihin rahansa tunkee. Die 

Tesla meni jo vessasta alas, Starlink seuraavana. Mikä maa haluaa sen palveluita kun hullu ukkeli uhkailee katkaisevansa palvelut heti kun on sellanen fiilis?

Ihan itse pilasi firmojensa maineen niillä käsiviittomilla, valheilla, uhkauksilla ja nassepuolueiden tukemisella.

Vierailija
42/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jollakulla on tarve potkia tesloja, voi mennä itseensä ja miettiä että onko eettisesti parempi ihminen? Esim. tilaako temusta, syökö lihaa, mitä itse tukee ostosvalintoineen? Jotenkin säälittävää tuo cancel/boikotti-kulttuurin rantautuminen Suomeenkin, koulutettujen keskelle. Eikö me voitaisi osata ajatella vähän pidemmälle kuin luolamiehet tai kannattaa muuta kuin Pohjois-Koreassa/Venäjällä? Mielipiteen ja sananvapaus kunniaan, tämä meidän pieni maa ansaitsee vapauden ja erilaiset mielipiteet ja tilaa niiden ilmaisulle.

Tesloja laittaa boikottiin joka ikinen jolla vähänkin järkeä.

Jos et ole vaivautunut seuraamaan elonin tekemisiä niin oma on mokasi.

Ei, vaan sinun mokasi :) Minulla ei ole teslaa enkä ole sitä kiinnostunut hankkimaan, mutta hieman kyseenalaistaisin kommenttisi järkevyyttä? Kyllä olen tietoinen että Elon Muskin toiminta ei kaikkia miellytä, entäs sitten? Ei hän ole mikään jumala tai siitä seuraava minulle, aivan yhtä yhdentekevä kuin monet saudimiljardöörit jne? Ei minua kiinnosta mitä hän on mieltä, eikä hänen mielipiteensä vaikuta minun valintoihin tai elämääni. Pitäisikö tässä nyt suomalaisen kansalaisen olla jokin auktoriteettikumartelevainen, palvoa jotakuta kuin idolia tai vaihtoehtoisesti inhota jos muut niin tekevät?

Mitäs pahaa Musk on sinulle ja Suomelle tehnyt? Ja jos sinulla on vähänkin järkeä, ethän syö EU:n tuomia ryöstökalastettuja kaloja Afrikasta, tehotuotettua lihaa, osta Kiinan uiguureiden tuottamia tuotteita jnejnejne? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elon on itse syypää kaikkeen, mitäs sekoilee ja valehtelee, hyökkää Euroopan ja Ukrainan kimppuun ja puolustaa nasuja ja Venäjää. Se on omalla typeryydellään pilannut tuotteidensa maineen. Kansa äänestää lompakolla. Kapitalismissa asiakas saa itse päättää mihin rahansa tunkee. Die 

Tesla meni jo vessasta alas, Starlink seuraavana. Mikä maa haluaa sen palveluita kun hullu ukkeli uhkailee katkaisevansa palvelut heti kun on sellanen fiilis?

Ihan itse pilasi firmojensa maineen niillä käsiviittomilla, valheilla, uhkauksilla ja nassepuolueiden tukemisella.

Ja sinulla on tiedossa ihan jokaikisen hammastahnan, saippuan, makkaran ja leipäsi tuottajien ja firmojen omistajien mielipiteet mistäkin asiasta mitä kotiisi roudaat? :D Tietämättömyydessä on varmaan kivaa elää, ja vihata jotain joka tuo mielipiteensä esiin jota ei itse hyväksy tai joka ei ole samaa mieltä. No eihän siinä, tyyli se tuokin :) 

Vierailija
44/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musk omistaa Koneen hisseistäkin enemmän kuin keskimääräinen suomalainen. Pankaa boikottiin nekin ja kävellään portaita 

Vierailija
45/45 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan v*tun ruma auto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä