KEVÄÄN YHTEISHAKU 2025 - seuranta & jännitys
Tämän kevään yhteishaku korkeakouluihin aukesi eilen!
Minne itsekukin on hakemassa ja millä fiiliksillä? :)
Kommentit (6747)
Vierailija kirjoitti:
Opintopolku oli omalta osaltani päivittynyt taas ekan kerran viikkoon. Nousin pari pykälää yamk-tradenomi varasijalla ja hyväksytyssä koulutuksessani alin pisteraja oli taas hiukan laskenut.
Mietityttää, että mitkä eiliset tulokset tuota ovat nyt liikauttaneet, kun suurin osa yamk hakijoista on hakenut vain ammattikorkeakouluihin ja ne tulokset olivat käsittääkseni jo kaikki tulleet?
Ne, jotka on pyrkinyt johonkin maisteritutkintoon jä päässeet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään tietoa, onko Aalto yliopiston tekniikan alojen tuloksia jo julkaistu?
Ei ole tullut. Tulevat aina vikana lääkiksen kanssa, sillä kummallakin on kokeessa käsin tarkistettavia laskuja.
Meneeköhän näiden (lääkis ja DIA) tulemiset ensi viikolle vai voidaanko odottaa vielä tämän viikon loppuun mennessä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä luki, että kauppikset tulleet. Etenee, etenee 😊🌞
Kopioin muualta netistä tämän ja ilmeisesti siis palkit tulleet, Turusta ja Hankenilta tulokset tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään tietoa, onko Aalto yliopiston tekniikan alojen tuloksia jo julkaistu?
Ei ole tullut. Tulevat aina vikana lääkiksen kanssa, sillä kummallakin on kokeessa käsin tarkistettavia laskuja.
Meneeköhän näiden (lääkis ja DIA) tulemiset ensi viikolle vai voidaanko odottaa vielä tämän viikon loppuun mennessä jotain?
Melko varmasti menee, niin paljon on kaikkea vielä tulematta.
Jos on Turussa kokeella sisällä, tarkoittaako se sitä, että ei päässyt sen yläpuolelle Aaltoon?
Siis sosionomin varasijoissa ei mitään eloa yli viikkoon, samoin vipusessa paikan vastaanottojien määrä jumittaa samassa vaan. Hermo mennee kohta!
Sanokaa pliis että ahistelen turhaa kun oon enskertalainen hakija mut mulla ei näy ensikertalaisten koevalintajonoa vaan tuo kaikkien jono :(
Vierailija kirjoitti:
Siis sosionomin varasijoissa ei mitään eloa yli viikkoon, samoin vipusessa paikan vastaanottojien määrä jumittaa samassa vaan. Hermo mennee kohta!
Alkaa liikkumaan sitten kun yliopistoista tulee tuloksia, esimerkiksi itselläni hyväksytty sosionomipaikka odottaa ylempien yliopistopaikkojen tuloksia, kyllä se siitä! :)
Turun yliopisto, Porin yksikkö - Digitaalisen kulttuurin, maisemantutkimuksen ja kulttuuriperinnön maisterihaun tulokset tulleet opintopolkuun. :)
Pisteitä ei ole näkyvissä, pelkkä tieto "hyväksytty aiempien opintojen perusteella". Eilen aamulla oli palkki opintopolussa, tänään aamulla tuli tieto hyväksynnästä. Toivottavasti kaikille vielä odotteleville tulee myös nopeasti tulokset.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa pliis että ahistelen turhaa kun oon enskertalainen hakija mut mulla ei näy ensikertalaisten koevalintajonoa vaan tuo kaikkien jono :(
Voi johtua vain kyseisestä yliopistosta. Mullakin jostain syystä näkyy Oulun kohdalla vain kaikkien jono mutta kaikissa muissa myös enskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua vain kyseisestä yliopistosta. Mullakin jostain syystä näkyy Oulun kohdalla vain kaikkien jono mutta kaikissa muissa myös enskat.
aijaa mitä ihmettä :o ehkä turhaan sit panikoin, just Ouluun itse hakenu
32. varasija Enkun linjalle Ouluun! Meni paremmin koe siis mitä odotin :D Saa nähä tuleeko koulupaikkaa vai ei
Vierailija kirjoitti:
32. varasija Enkun linjalle Ouluun! Meni paremmin koe siis mitä odotin :D Saa nähä tuleeko koulupaikkaa vai ei
Jos olet ensikertalainen ja muissa kaupungeissa ei vielä ole palkkeja, tuosta pääsee ongelmitta sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään viestintää opiskelemaan hakevilla tullut mitään, milloin olisi odotettavissa?
Ei ole tietoa, harmi kun tää kestää ja kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään viestintää opiskelemaan hakevilla tullut mitään, milloin olisi odotettavissa?
Ei ole tietoa, harmi kun tää kestää ja kestää.
Tai en mä Vaasasta tiedä. Kiinnostaa Hki ja Tre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ensikertalainen ja muissa kaupungeissa ei vielä ole palkkeja, tuosta pääsee ongelmitta sisälle.
Mä en oo varma! Tampereel ja Turus oli tullu vissii eile, Helsinki viel tulemati
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juu ensikertalainen :)
Turus englantii raja ollu 90 ja tampereel 88,57 :D nuo kyl hieman verottaa siitä et pääsenkö sisään toho oulun linjal :P
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tänään(kään) helsingistä mitään
HYY:n talousongelmat ovat valitettavasti pakottaneet myös HY:n muuttamaan nimeään ja logoaan. Uudesta logosta järjestetään suunnittelukilpailu, jossa suunnittelijalle annetaan vapaat kädet, mutta logossa täytyy kuitenkin näkyä etanan kuva ja teksti Hitaiden Yliopisto.
Toivottavasti vihdoin