Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KEVÄÄN YHTEISHAKU 2025 - seuranta & jännitys

Vierailija
12.03.2025 |

Tämän kevään yhteishaku korkeakouluihin aukesi eilen! 

Minne itsekukin on hakemassa ja millä fiiliksillä? :)

Kommentit (6747)

Vierailija
2581/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaako täällä joku muu valintakoe I:n tuloksia? Itsellä näkyy vasta todistusvalintojen tiedot En päässyt niillä eli odottelen valintakoevalintaa.

Vierailija
2582/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaako täällä joku muu valintakoe I:n tuloksia? Itsellä näkyy vasta todistusvalintojen tiedot En päässyt niillä eli odottelen valintakoevalintaa.

Minä! Itä-Suomen yliopiston tulokset tuli jo ja sinne hyväksytty, mutta odottelen kuumeisesti Helsingin ja Tampereen vielä. Ruotsin kielen opinnoista siis kyse. Mihin hait? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä! Itä-Suomen yliopiston tulokset tuli jo ja sinne hyväksytty, mutta odottelen kuumeisesti Helsingin ja Tampereen vielä. Ruotsin kielen opinnoista siis kyse. Mihin hait? 

Onnittelut!! Hain suomen kieleen Helsinkiin ja Tampereelle.

Vierailija
2584/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä!!! Suomen kieli ja pohjoismaiset kielet Tampereelle. Ei ole vielä palkkejakaan. 

Vierailija
2585/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen Laurean yamkiin tullut tulokset! Itse jäin varasijalle 4 (alle pisteen ero alimpaan hyväksyttyyn)

Vierailija
2586/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys ehkä, mutta miltä ne palkit näyttää? Itselläni lisätiedot kohdasta aukeaa todistusvalintajonojen tiedot. Muttei muuta.

Mitä siinä siinä siis pitäisi näkyä?

Vierailija
2587/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen Laurean yamkiin tullut tulokset! Itse jäin varasijalle 4 (alle pisteen ero alimpaan hyväksyttyyn)

Äh, toivottavasti jonot liikkuu vielä.

Mun varasijakohteessa oli alin hyväksytty pisteraja tippunut tänään huimat 0,01 pistettä 😄

Vierailija
2588/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna Laurean YAMK ainakin liiketalouden meni muutama varasija eteenpäin. Mille linjalle hait?

Vierailija
2589/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä KTM-paikat ei vielä ole ilmoittaneet tuloksia? Odotan Turun (Pori) tuloksia ja mietin, että jos varasija tulee, niin onko muita vielä julkaisematta, eli onko varasija liikkumassa mahd. Jos on ihan viimeinen, niin sitten tuskin :D

Vierailija
2590/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako se, jos minulle ei ole tullut, että en ole pääsemässä?

Vierailija
2591/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko laskitte Poriin KTM linjalle pisteenne? Kävin sikana avoimessa, joten olettaisin pisteiden olevan hyvät, mutta uusi työ yllätti ja voi olla, että vaikka saisin paikan, niin en ota sitä vastaan. Laskin, että pisteeni olisi jotain 75-85 riippuen mitä huomioivat. Tradenomin papereilla haen.

Vierailija
2592/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako se, jos minulle ei ole tullut, että en ole pääsemässä?

Ei. Se tarkoittaa sitä, että hakukohteidesi tulokset eivät ole vielä tulleet.

Palkki tulevat jokaiselle, vaikka ei olisi osallistunut edes kokeeseen. Tulosten tultua sellaisella lukee palkissa lukee, että et saanut opiskelupaikkaa, koska et osallistunut valintakokeeseen.

Vierailija
2593/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se palkki tulee näkyviin tyhjänä osaan paikoista jo etukäteen? Alkavat kirjaamaan sinne ja avaavat jotain, vai miksi?

Vierailija
2594/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joensuu psykan valintakoetulokset tulleet, JYU psyka palkit tulleet. En päässyt sisään tällä kertaa, tsemppiä kaikille! :)

Harmi sinun puolestasi. :( Paljonko oli pisteraja Joensuuhun?

Ensikertalaiset 97.6 ja kaikki 97.2

Vierailija
2595/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys ehkä, mutta miltä ne palkit näyttää? Itselläni lisätiedot kohdasta aukeaa todistusvalintajonojen tiedot. Muttei muuta.

Mitä siinä siinä siis pitäisi näkyä?

Palkki on yhtä kuin se lisätietolaatikko. Sellainen tulee myös valintakoevalinnalle. Palkissa lukee - - ennen kuin tulokset ovat tulleet.

Jos sinulta katoaa todistusvalintajonoista varasijat valintakoepalkkien tultua, eli lukee opiskelijavalinta kesken, pääset noita kadonneita varasijoja yhtä palkkia ylemmäksi.

Vierailija
2596/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa, ku Porin tulokset tulleet nii tiedän valmistautua. En uskalla käydä siellä! =D

Vierailija
2597/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita Jyväskylän Yliopistoon maisterien tuloksia odottamassa? 

Vierailija
2598/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeudellinen erityisosaaminen ja oikeusmuotoilu.

Vierailija
2599/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ihana linkata oikean Excelin mitä seurata? Löydän vain sellaisia, joissa on ihan vääriä tietoja! 

Vierailija
2600/6747 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jostain yliopistosta tullut jo valintakoe G:n tuloksia? Erityisesti politiikka kiinnostaa. Oikiksesta tuskin on tullut mitään vielä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän