Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyykö pankki oikeasti 200 euron talletuksen alkuperää?

Vierailija
12.03.2025 |

Jos talletusautomaatilla tallettaa. Sain mieheltäni lahjaksi 500 € käteistä ja haluaisin tallettaa sen, mutta ei siitä mitään todisteita pankille ole että mikä alkuperä.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se kysyä jos haluaa. Miehesi kirjoittaa sinulle paperin, että on lahjoittanut sinulle 500 € käteistä rahaa. Lisää vielä seteleiden sarjanumerot siihen niin voivat tarkistaa nekin.

Vierailija
2/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kysyisivät ja jos kysyvät sanot, että omat on rahasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat kysyäkin. Ison firman verokikkailun perään eivät kysy, mutta parin sadan euron perään kyllä.

Vierailija
4/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kysyisivät ja jos kysyvät sanot, että omat on rahasi.

Luin uutisista että pankit saattaa soittaa perään ja vaatia tietoonsa ihan pikkusummienkin alkuperää. Ap

Vierailija
5/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattavat kysyäkin. Ison firman verokikkailun perään eivät kysy, mutta parin sadan euron perään kyllä.

No mikä selitys niille mahtaa kelvata? Olen myös myynyt nettikirpparin kautta käteisellä lastenvaatteita ja niistä kertynyt jo 300€ käteistä. Ei niistä mitään kauppakirjoja ole, käytetyistä Reiman haalareista. Ap

Vierailija
6/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti kysyvät koska on määräys että köyhiä pitää kiusata. Mutta kravattikaula jos siirtää miltsejä johonkin niin ei tarvi kysyä.

Vierailija
7/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talletin muutama vuosi sitten kaksikymppiä ja pankki kyseli sen alkuperää. Se oli aikana jolloin Venäjälle ja venäläisille asetettiin paljon pakotteita. Minulla on Venäjältä lähtöisin oleva sukunimi joten aivan varmasti se oli syy pankin toimintaan. Vaihdoinkin sen jälkeen pankkia.

Vierailija
8/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä ole kauaa, kun lehtijutussa joku purnasi pankin kieltäytyneen vaihtamasta 50 euron seteliä, kun ei ollut esittää todisteita ettei kyse ollut rahanpesusta.

Vierailija
9/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä selitys niille mahtaa kelvata? Olen myös myynyt nettikirpparin kautta käteisellä lastenvaatteita ja niistä kertynyt jo 300€ käteistä. Ei niistä mitään kauppakirjoja ole, käytetyistä Reiman haalareista. Ap

No se on se selitys. Multa on pari kertaa kysytty, sanoin että myin käytettyjä huonekaluja. Siinä se.

Vierailija
10/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia epäillään rahanpesusta.

Vierailija
11/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa että huorasit

Vierailija
12/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kelpasio se, että yrityksen käteiskassasta talletus tilille. Vein siis kerran kuussa sen noin tonnin mitä käteismaksuja oli kertynyt. Ekalla kerralla kysyivät, sen jälkeen eivät.

Vierailija
13/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää menevän niin että jos on köyhä eli saldot nollan tienoilla niin sitten kyttäävät. Rahamiehet saa siirrellä suht vapaasti mitä vaan summia.

Vierailija
14/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi lahjoittaa sinulle yhtään mitään? Rahan muodossa ainakaan. Varat voi olla yhteiset niin ei tarvitse rahoja siirrellä ja lahjoitella. Mutta periaatteessa kyllä voivat kiinnostua jos haluavat, ja kyllä puolisoidenkin välisistä rahalahjoista menee lahjavero (kun se 5000 kolmessa vuodessa ylittyy).

Vierailija
15/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on se selitys. Multa on pari kertaa kysytty, sanoin että myin käytettyjä huonekaluja. Siinä se.

Mutta jos ne kysyy jotain dokumentteja todisteeksi. Entä kun minulla ei ole antaa sellaisia? Ap

Vierailija
16/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy ja heti perään tulee toinen kysymys mihin meinaat rahat käyttää? Sitten tulee kysymys haluaisitko sijoittaa nämä rahat osakkeisiin?

Vierailija
17/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi lahjoittaa sinulle yhtään mitään? Rahan muodossa ainakaan. Varat voi olla yhteiset niin ei tarvitse rahoja siirrellä ja lahjoitella. Mutta periaatteessa kyllä voivat kiinnostua jos haluavat, ja kyllä puolisoidenkin välisistä rahalahjoista menee lahjavero (kun se 5000 kolmessa vuodessa ylittyy).

Meillä ei ole yhteiset varat. Hän lahjoitti minulle synttärilahjaksi yhden jutun niin, että käyn itse ostamassa sopivan. Mutta en saa sitä käteisellä ostettua ja siksi laittaisin tilille. Ap

Vierailija
18/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyy ja heti perään tulee toinen kysymys mihin meinaat rahat käyttää? Sitten tulee kysymys haluaisitko sijoittaa nämä rahat osakkeisiin?

Ei minua haittaa jos kauppaavat minulle osakkeita. Vastaan siihen vain ei kiitos. Minulla on kyllä osakkeita mutta ei oman pankin kautta. Ap

Vierailija
19/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kanssa kun eräs joulu annoin tyttärelleni käteistä 300 euroa.Niin pankki häneltä kyseli rahan alkuperää kun hän sen talletti.Ymmärtäisin jos olisi jatkuvasti tuollaisia talletuksia ja suurempia.Ihan on töissä käyvä tyttö.

Vierailija
20/115 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

talleta automaatilla 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi