Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ylpeä siitä, että olet synnyttänyt alakautta?

Vierailija
10.03.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitaisikö sitten olla?

Vierailija
2/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä siitä että kaverini on saanut lapsensa synnyttämättä heitä - adoptoimalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt käyttäisi sanaa ylpeä, mutta olen iloinen, että olen saanut kokea molemmat synnytystavat.

Vierailija
4/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olivat hurjia kokemuksia, mutta selvisin niistä mielestäni hyvin.

Tottakai olen ylpeä niistä.

Ja mitä tulee siihen, tunnenko jotakin ylemmyyttä sektioäiteihin, niin vastaus on, että en. Paitsi mukavuussektioäiteihin, joita tunnen myös.

Vierailija
5/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran olen yllättynyt siitä, että olen tehnyt kolme ilman ilokaasua kummempaa kivunlievitystä, mutta kuulun sarjaan sairaan nopeet.

Ei kiinnosta miten muut lapsensa päästää. Itse olisin pelännyt sektiöta paljon, paljon enemmän kuin edes ekaa alasynnytystä.

Vierailija
6/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä tunnen ylpeyttä selvittyäni niistä koitoksista.

Kurjaa on kun synnyttämistä vähätellään mielestäni.

Vierailija
7/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain siihen mahdollisuuden. Kipeetä teki mutta helppas heti kun vauva ulkona, toista se oli sektiossa kun 2 viikkoa käveltiin selkä mykkyrässä kipeen haavan kanssa. Vaivasi myös se kun vauva tuotiin valmiina kapalossa monen tunnin kuluttua sektion jälkeen. Vuonna -87 nukutettiin vielä sektiossa, nythän systeemit muuttuneet.

Vierailija
8/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen synnyttänyt kaksi lastani alakautta, mutta ylpeä olen niistä lapsista, en siitä miten he tulivat tähän maailmaan. Olen onnellinen ja iloinen siitä, että olen saanut kaksi lasta. Ylpeilynaihetta tässä syynytystavassa ei mielestäni kyllä ole - ihan sama miten he tänne tulivat, mutta IHANAA että ovat täällä.

Vierailija
9/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljardit naiset ovat pystyneet samaan.

Vierailija
10/10 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhtä ylpee olsiin jos lapset olisi syntyneet sektiolla. pääasiahan on että lapset ei sinne jää! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi