Kuinkahan yleistä on, että nainen ei tahdo parisuhteeseen?
Hieman taustaa. Rohkaisin mieleni ja pyysin kahville naista, johon olen ollut jo jonkin aikaa salaa ihastunut. Hän tuumasi tähän, että periaatteessa voisi lähteäkin, mutta ei tahdo antaa vääriä signaaleja. Sen jälkeen hän selvensi vielä asiaa sanomalla, että hän pitää miehistä ystävinä, mutta parisuhteeseen ei kuulemma ala mistään hinnasta, koska haluaa säilyttää vapautensa. Harmitti tällainen vastaus.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aplle vinkiksi että jos haluat girlfriend experiencen niin ehdota jollekin tytölle treffejä ilman mitään jatko-dotuksia, koska haluat kokea treffit. Jos siis haluat kokea treffit. Jos paneminen on tosiasiallinen päämääräsi niin mene huorulille
Jutun pointti oli siis se, että olen ihastunut kyseiseen naiseen. Eli ei kiinnosta randomtyyppien kanssa treffailu tai p*neminen ilman tunteita.
Ap
Jos tunne on yksipuolinen, ei voi mitään. Se ei tarkoita, että sinussa olisi jotain vikaa tai että et miellyttäisi ihastuksesi kohdetta. Hän ei vaan omassa elämäntilanteessaan kaipaa suhdetta.
Ihanaa, että joku mies on aidosti ihastunut. Se tuo elämään valoa, vaikkei suhdetta syntyisikään.
Juu, haluaisin niin ihastua🥰 ehkä pääsiäisenä sit kun lähen liikkeelle vihdoin, sitä ootan t nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aplle vinkiksi että jos haluat girlfriend experiencen niin ehdota jollekin tytölle treffejä ilman mitään jatko-dotuksia, koska haluat kokea treffit. Jos siis haluat kokea treffit. Jos paneminen on tosiasiallinen päämääräsi niin mene huorulille
Jutun pointti oli siis se, että olen ihastunut kyseiseen naiseen. Eli ei kiinnosta randomtyyppien kanssa treffailu tai p*neminen ilman tunteita.
Ap
Jos tunne on yksipuolinen, ei voi mitään. Se ei tarkoita, että sinussa olisi jotain vikaa tai että et miellyttäisi ihastuksesi kohdetta. Hän ei vaan omassa elämäntilanteessaan kaipaa suhdetta.
Ihanaa, että joku mies on aidosti ihastunut. Se tuo elämään valoa, vaikkei suhdetta syntyisikään.
Itseä ainakin vain ahdistaa jos tiedän jonkun miehen ihastuneen minuun jos en itse sitä ole, joten puhu vaan omasta puolestas. Se elämän valo kun ei tosiaan pyöri aina miesten ympärillä. Anteeksi jos sanoin ilkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuinka niin? Itseä ei ainakaan imartele ei-toivottu ihailu tipan tippaa, harmittaa toisen puolesta ja tulee kiusalliset välit, kun pakko ottaa vähän etäisyyttäkin, ettei toinen just jää odottamaan mitään mielen muuttumista yms. Ei kaikki naiset edelleenkään elä miehiä ja miesten tunteita varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin yleistä. Ainakin minun ikäiseni naiset haluavat epätoivoisesti suhteeseen, kun itse taas en voisi kuvitella edes lähteväni treffeille oman ikäisen naisen kanssa, ainakaan suomalaisen.
M41
Nämä on just niitä kommentteja, joista tajuaa näin alta kolmekymppisenä, että miehen kanssa ei ole mitään mahdollisuutta muodostaa kestävää, hyvää parisuhdetta. Jos mies ei keski-iässä pysty arvostamaan oman ikäistään naista niin suhde on jo lähdössä tuhoon tuomittu.
Liityn siis joukkoon. Tässä yksi nainen, joka ei halua parisuhdetta.
Onko suomalaisessa juomavedessä jotain naisia katkeroittavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin yleistä. Ainakin minun ikäiseni naiset haluavat epätoivoisesti suhteeseen, kun itse taas en voisi kuvitella edes lähteväni treffeille oman ikäisen naisen kanssa, ainakaan suomalaisen.
M41
Nämä on just niitä kommentteja, joista tajuaa näin alta kolmekymppisenä, että miehen kanssa ei ole mitään mahdollisuutta muodostaa kestävää, hyvää parisuhdetta. Jos mies ei keski-iässä pysty arvostamaan oman ikäistään naista niin suhde on jo lähdössä tuhoon tuomittu.
Ei, vaan suomalaisten miesten ulosannissa on naisenkarkoitin. Lue millaiseen kommenttiin hän vastasi, kuka haluaisi suhteeseen tuollaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kai naiset haluavat kuitenkin parisuhteeseen. Onhan se ykkösaihe täälläkin, miehen puute.
M34
mulla on suristin
Tarpeeksi rahaa itsellä niin mihin sitä miestä tarvii?
Pyykkikoneen ja tiskikoneen täyttö/tyhjennys pitäisi onnistua kummaltakin parisuhteessa. Itellä ainakin menisi hermo, jos likaisia vaatteita olisi ympäri asuntoa, tai tiskit pitkin pöytiä.
Ihan sama asia ruuanlaiton kanssa. Se ei ole tähtitiedettä. Jokainen oppii tekemään kotiruokaa, jos vähänkin viitsii. Jos edellä mainittuja asioita pysty molemmat taloudessa tekemään, eikä kyseessä ole ns. vanhukset, niin pitää olla aika saamaton. Kyllä omakin parisuhde kaatuisi, jos heittäisin itseni sohvalle ja en tekisi enään mitään.
Mies 41.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itseä ainakin vain ahdistaa jos
Lähinnä se että on itse ihastunut tuo valoa omaan elämään. Paitsi tietysti jos ei osaa nauttia siitä vaan haluaa possessoida ja häpäistä ihastuksen kohdetta, eli ne fiilikset eivät merkkaa mitään jos ei pääse siittämään, jne.
Vierailija kirjoitti:
Itseä ainakin vain ahdistaa jos tiedän jonkun miehen ihastuneen minuun jos en itse sitä ole, joten puhu vaan omasta puolestas. Se elämän valo kun ei tosiaan pyöri aina miesten ympärillä. Anteeksi jos sanoin ilkeästi.
Minä ymmärsin tuon kommentin niin, että miehen omaan elämään tuo valoa olla aidosti ihastunut. Itse koen samoin (olen nainen). On ihanaa olla ihastunut oikeasti hyvään ja mieleltään kauniiseen mieheen, vaikka tämä ei parisuhdetta haluakaan. Nautin hänen seurastaan niissä rajoissa kuin hänelle sopii. Kun mietin että maailmassa on tällainen mies, jo pelkästä ajatuksesta tulee hyvä mieli.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap että uskaltauduit kuitenkin!
Aina ne tunteet vaan ei mene yksiin. Eikö kaverisuhde mahdollisilla etuuksilla kiinnosta?
Naisella on varmaan tilanne tuollainen eikä halua siitä luopua.
En ole se**in perässä, mitä häneen tulee. Olen vaan niin kokonaisvaltaisen ihastunut, että pelkkä hänen läsnäolonsa saa sydämen ylikierroksille. Hän tulee aamulla ensimmäisenä ajatuksiini ja illalla on viimeisenä mielessä. Hän on hyvä keskustelija, älykäs, läheisistään välittävä ja uskomattoman kaunis nainen. Semmoinen liian täydellinen ollakseen totta.
Ap
Niinpä. On tuollainen, koska ei tuhlaa huomiotaan miehiin. Pari vuotta miehen kanssa niin olisi ihmisraunio ilman mitään valoa, kauneutta, säteilyä tai rakkautta
Sinun kannattaa opetella tekniikoita hallita ajatuksiasi ennemmin tai myöhemmin. Kompulsiiviset ja intrusiiviset ajatukset, tunteet ja himot tulevat tuhoamaan elämäsi. Tätäkin naista himoitset ja haluat, sen sijaan että miettisit miten sinä voisit ravita, ilostuttaa ja tukea hänen elämäänsä. Et tarjoa kotia ja elantoa kuten aviomies, vaan haluat käyttää häntä, loisia hänessä.
Sen vuoksi naiset eivät halua parisuhteita. Jos hän ei voisi hyvin, inhoaisit häntä. Ja jos hän olisi sinun ympäröimänäsi rakkaidensa sijaan, hän ei voisi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ikäisteni vähän reilu 60v naisten keskuudessa erittäin yleistä. Parisuhteet on jo nähty, nyt nautitaan itsenäisestä elämästä.
Jos on nähnyt vaikka yhden parisuhteen, ei voi sanoa nähneensä kaiken. Terveessä parisuhteessa voi olla itsenäinen.
Olisipa suuri ihastukseni (mies, noin 55 v) sanonut mulle noin, kaveruus olis kelvannut.
Taidan olla aika vajaa koska olisin lähtenyt kahville kaverina enkä olisi ymmärtänyt että kyseessä onkin treffit.
+50v nainen, pitkä parisuhde päättynyt ajat sitten. En hae parisuhdetta, hyviä kavereita ei voi olla liikaa.
Onko se kahvikutsu aina treffit? Eikö kaverina voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Ei ole. Miehissä on.
"Naiseen ihastunut mies haluaisi jäädä edes ystäväksi...olet jo täällä harmistuneena ihmettelemässä asiaa, joten en usko hetkeäkään, että sinusta ei tulisi riesaa naiselle, jos näkisit hänet vaikka kahvilla toisen miehen kanssa."
Myönnän, että näky raastaisi sydämestä. En ole kuitenkaan sitä lajia, joka voisi mitenkään häiriköidä läheistä ihmistä. Jos näen hänet jonkun toisen kanssa, se on hänen valintansa, johon hänellä on täysi oikeus.
Ap
"Kerro nyt rehellisesti, onko tämä nainen sinua 10+ vuotta nuorempi? Jos on, niin se on naiselle aika paljon helpompi sanoa ettei halua parisuhdetta kuin alkaa loukata miehen egoa joka aika pitkälle saattaa rakentua niin että mies pitää itseään paljon nuorekkaampana ja siten nuorempien kanssa samalla tasolla olevana kuin onkaan."
Hän on minua kolme vuotta nuorempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua parisuhdetta hän on 100% varmuudella lesbo! Ilman poikkeuksia
Lesbotkin haluaa parisuhteita. Olet siis itse 100% väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi rahaa itsellä niin mihin sitä miestä tarvii?
Mäkään en tarvi, mutta haluan. Haluan läheisyyttä ja kumppanin. Olen siitä onnellisessa asemassa, että löysin ikäiseni miehen, joka ei ole persu tai muuten naisvihamielinen.